آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد

آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد

همانطور که در بخش Disavow کردن گفته شد، یکی از تکنیک های سئو منفی، درج بک لینک به تعداد بالا و بصورت اسپم برای سایت رقیب است تا با جریمه گوگل مواجه شود. تاکتیک هایی که مخالف با دستورالعمل های گوگل در فضای وب برای رتبه بندی است. همنوع خواری در سئو به معنای ایجاد دو صفحه با یک کلمه کلیدی هدف است.

  • در این صورت ظاهرشان خیلی خوب به نظر نمی رسد و می تواند نرخ کلیک وب سایت شما را کاهش دهد.
  • شما نمی‌توانید کنترل کنید که موتورهای جستجو به وبسایت شما چه رتبه‌ای می‌دهند اما کاملا می‌توانید طرز کار موتورهای جستجو را یاد بگیرید و متناسب با آن پیش بروید.
  • لازم به ذکر است که زمان بیشتری طول می‌کشد تا صفحات دینامیک در مقایسه با صفحات استاتیک بارگذاری شوند.
  • گواهینامه SSL در کنار دامنه با آیکون قفل نمایش داده می شود و آدرس سایت نیز با HTTPS باز می شود.

بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحه هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران مفید است، زیرا می‌تواند باعث بهبود تجربه کاربری مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل شود. ضمن مطالعه این مقاله شما با نحوه عملکرد موتورهای جستجو و بطور ویژه گوگل، آشنایی پیدا کردید و فاکتورهای مهم در رتبه وبسایت در گوگل را آموختید. برای موفقیت در سئو باید محتوای ارزشمند در اختیار مخاطبانتان قراردهید، با موتورهای جستجو سازگار باشید و اعتبار و ارزش خود را با سرمایه‌گذاری روی سئوی خارجی و لینک سازی به موتورهای جستجو نمایش دهید. بی توجهی به هریک از این سه جنبه باعث می‌شود نتایج سئو سایت شما ناامید کننده باشد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه به گوگل لینک سایت خود را در صفحات جستجوی گوگل نمایش دهید و به ازای هر بار کلیک مبلغ مشخصی به گوگل پرداخت کنید که به این روش تبلیغاتی گوگل ادز (Google Ads) می‌گویند.

گوگل به منظور نمایش بهتر نتایج به کاربران دائما در حال تغییر روش رتبه بندی سایت‌ها در صفحه نتایج جستجو یا همان الگوریتم‌های گوگل است. مطالعه دائم درباره آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل و بروز بودن دانش سئو امری ضروری در حفظ رتبه‌های برتر برای سایت‌هاست. مطالعه مستمر درباره سئو و آپدیت‌های الگوریتم‌ گوگل ممکن است برای بسیاری از صاحبان کسب و کار میسر نباشد. بیشتر ترافیک وبسایت ها توسط موتورهای جستجوگر بزرگی همچون گوگل، بینگ و یاهو تامین می شود.

موقعیت سایت شما در صفحه نتایج گوگل تناسب مستقیم با کمیت و کیفیت لینک‌های ورودی به سایت شما دارد. بک لینک‌ از ابتدای پیدایش موتورهای جستجو به عنوان یک فاکتور مهم در رنکینگ سایت در نظر گرفته می‌شد و هنوز هم یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت است. منظور از سازگاری با موبایل یا ریسپانسیو بودن این است که سایت به خوبی در تلفن‌های همراه نمایش داده شود و چیدمان و اندازه المان‌ها برای نمایش در موبایل بهینه سازی شده باشند. با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند برای انجام امور روزمره، تعداد افراد بیشتری توسط تلفن‌همراهشان به جستجو در گوگل می‌پردازند.

تولید محتوا، ارزش آفرینی محتوایی یا بازاریابی محتوایی؟

کلید داشتن یک وب سایت با لینک های داخلی خوب، داشتن عناصر با ساختار مناسب برای جا به جایی بین صفحات است. منظور آنها این است که شما باید مترادف ها و کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و آنها را در سراسر صفحه پخش کنید تا مطمئن شوید که گوگل از موضوع صفحه آگاهی یابد. اگر کلمه کلیدی هدف شما «ورزش در فضای باز» است و تصویر مردی را در حال بالا رفتن از کوه نشان می‌دهید، لازم نیست از متن جایگزین «مردی در حال انجام ورزش در فضای باز» استفاده کنید. همیشه به یاد داشته باشید که چیزی به نام تعداد ایده آل کلمات کلیدی در یک صفحه وجود ندارد (منظور چگالی کلمه کلیدی است). قرار دادن کلمه کلیدی هدف در تگ عنوان (و تا حدی در متا دیسکریپشن) بسیار مهم است. در حالت ایده‌آل، تا حد امکان بهتر است که کلمه کلیدی هدف نزدیک به ابتدای عنوان باشد.

UX Design چیست و چه کاربردی در سئوی سایت دارد؟

سئو برندینگ یا برندسازی در سئو، به فرآیندی گفته می‌شود که در آن برند کسب و کار به منبع مهمی از ترافیک تبدیل می‌شود. به عنوان مثال شما برای آموزش‌های حوزه سئو فقط به سایت دی ام روم مراجعه می‌کنید و مطمئن هستید که محتوای ارائه‌شده از اعتبار کافی برخوردار است. اما نکته مهم هدفدار بودن این کاربران است که به هیچ عنوان نباید به سادگی از کنار این اطلاعات عبور کنیم.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار (hummingbird) سال ۲۰۱۳

بزرگترین مزیت داشتن یک Featured snippet این است که می توانید نسبت به رقبای خود برتری کسب کنید، حتی اگر صفحه شما رتبه پایین تری داشته باشد. استفاده از فایل های تصویری با فرمت مناسب به شما کمک می کند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشید و حجم فایل را هم کاهش دهید. این بدان معنا نیست که هر محتوایی به بروزرسانی مکرر نیاز دارد، اما بسیاری از آنها نیاز دارند. به روز رسانی منظم محتوا یک تکنیک مهم سئو (اما اغلب نادیده گرفته شده) است. بسیاری از بازاریابان قبلاً فکر می کردند که محتوا و سئو بازیگران جداگانه ای هستند.