اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. شما در طول بازی اطلاعاتی به‌شکل تصویر، فایل‌ متنی، صوتی و … اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید.

  • بسته به درجه ترس هر بازی، سطح سختی معماها نیز معمولا تغییر می‌کند.
  • در این بازی‌ها دکور، موسیقی و فضاسازی نقش اساسی در لذت بردن بازیکنان از بازی دارند.
  • اگر علاقه به تاریچه اتاق فراردارید بهتر است که مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.
  • البته بیشتر افرادی که در این اتاق فرار بازی کردند، آن را یک اتاق فرار ترسناک می‌دانند.
  • چنانچه پیش‌تر نیز اشاره شد بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با موضوع و بازی‌های متنوع در اقصی نقاط تهران وجود دارند.

به این ترتیب، برای انتخاب یک بازی مناسب، عملکرد راحت‌تری دارید. حتماً این نکته را هم می‌دانید که در بازی‌های اتاق فرار، شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثراً از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. اتاق فرار دارای متغیرهای مختلفی است که کیفیت تجربه بازی به آن‌ها وابسته است. از مجموعه اتاق فرار اجرا کننده و محل اجرا گرفته تا مدت زمان بازی و سناریو هریک می‌توانند در کیفیت تجربه شما سبک اسکیپ روم دخیل باشند.

معمای تسلا

فقط اینو بدونید که فضایی برای خوردن کیک در اتاق فرار وجود نداره و از این بابت عذر میخوایم اما برای عکس و فیلم تولد عزیزان شما همه جوره در خدمتیم. یکی از بخش های مهم اطلاعات درباره اتاق فرار اینه که اگر فردی فوبیا داره، با خودتون هر اتاق فراری نبرید. چرا اینو میگیم؟ انصراف از بازی باعث میشه تفریح کل گروه خراب بشه و اگر شما از فوبیایی که اعضای گروه دارن باخبر نباشید قطعا از رزرو اتاق فرار خودتون پشیمون میشید. در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت. اتاق فرار تفریحی متفاوت مخصوص بزرگسال ها که باعث می شود برای چند ساعت از دنیای شلوغ و پر از همهمه خود فاصله بگیرید و غرق دنیایی بشوید تا با استفاده از سرنخ ها معما ها را حل کنید و به سرعت ماموریت خودتون رو انجام بدید. اسکیپ روم از آن دسته سرگرمی‌هایی است که اگر برای اولین مرتبه، بهترین آن را تجربه نکنید شاید دیگر هیچ‌وقت شانسی دوباره برای امتحان کردن آن را به خود و حتی اطرافیانتان ندهید.

روایت اتاق فرار زیر خاکی

با توجه به این که این بازی ترکیبی از بازی های منطقی، معمایی، حرکتی و گروهی … است به بهبود مهارت های اجتماعی، قدرت حل معما، قدرت تحلیل و سرعت عمل کمک می‌کند. اتاق فرار “ناپدیدشده” دومین اتاق از مجموعه “امگا” است که در منطقه نارمک تهران قرار گرفته است. بعد از رزرو حتما با شماره های مجموعه تماس بگیرین تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه به موجب کنسلی سانس میباشد امکان برگزاری سوپرایز تولد در مجموعه فراهم میباشد. با کلیک بر روی قسمت «رزرو آنلاین» می‌توانید سانس‌های قابل رزرو هر اتاق فرار را در روزها و ساعت‌های مختلف مشاهده کرده و اقدام به خرید بلیط بازی مورد نظر خود کنید. به جای اینکه تصور کنید زمان زیادی برای بازی در نظر گرفته شده، تصور نمایید که باید بازی را در کمتر از پنج دقیقه پشت سر بگذارید. اگر در بازی یک قاتل زنجیره‌ای به دنبال شما هست، باید خودتان را در محیط بازی غرق کنید.

۲. اتاق فرار تنهایی

بازی Crimson Room نیز در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان اولین بازی ویدئویی اتاق ‌فرار معرفی شد. این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند. اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم.