بهترین لپ تاپ از باتری 2022 ویژگی لپ تاپ با باتری قوی | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ از باتری 2022 ویژگی لپ تاپ با باتری قوی | behtarin-laptop

یک صفحه نمایش Full HD روی آن قرار گرفته و از سخت‌افزار خوبی برای آن استفاده شده است. لپ تاپ اچ بی مدل ZBook Firefly از پردازنده‌ی مرکزی Core i7 و پردازشگر گرافیکی موبایلی T500 بهره می‌برد. این مدل به همراه ۱۶ گیگابایت رم آنبرد DDR4 و ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD از نوع NVMe عرضه شده است.

  • به طور مثال؛ دانشجویان برای انجام پروژه های تحقیقاتی خود نیاز دارند تا چندین ساعت با لپ تاپ خود کار کنند.
  • همانطور که می‌دانید لپ تاپ های لنوو در سال‌های اخیر با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و با توجه به سخت افزار مطلوب خود در هر محدوده قیمتی حتماً جزء لیست بهترین لپ تاپ ها خواهند بود.
  • یکی از ساده‌ترین راه‌های بالا بردن عمر باتری لپ تاپ، استفاده از مود بهینه اون هست.
  • با این حال در تست‌های عملی این عدد به طور معمول کمتر است و به ۱۸ ساعت در استفاده‌ی عمومی می‌رسد.

از دیگر ویژگی های مثبت این لپ تاپ می توان به باتری بسیار قدرتمند آن اشاره نمود. البته که باید در نظر گرفت صفحه نمایش 4K و پردازنده GTX 1660 Ti در مصرف باتری این لپ تاپ بی تاثیر نیستند. طرفدار محیط اپل بهترین لپ تاپ نیستید؟ مشکلی نیست، زیرا برای تهیه لپ تاپ با عمر باتری مناسب نیازی به مک بوک نیست. Surface Laptop studio تحسین برانگیز مایکروسافت، می‌تواند رقیب جدی بسیاری از مک‌بوک‌ها باشد.

بهترین لپ تاپ اپل از نظر باتری کدوم مدله؟

با پرداخت 79 دلار بیشتر می‌توانید باتری 9-cell این لپ‌تاپ را خریداری کنید تا بدون نیاز به شارژ ۱۰ ساعت و ۳۷ دقیقه با آن کار کنید. ایسوس زنبوک US461U محصولی با طراحی ظریف و باریک است که از باتری بادوامی نیز سود می‌برد. این لپ تاپ در کنار ویژگی‌های یاد شده دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که می‌تواند نیازهای کاربران را در استفاده از یک لپ تاپ کارآمد برطرف کند. دلیل این امر دارا بودن کارت گرافیک پرمصرف لپ تاپ های گیمینگ لنوو است که موجب کاهش عمر باتری می شود.

لپ تاپ Dell Latitude 9510

سری لپ تاپ‌های لنوو Thinkbook از ارزان‌قیمت‌ترین و کارآمدترین محصولات بازار ایران هستند که کاربران می‌توانند با کمترین هزینه‌ی ممکن به آن‌ها دست یابند. بی‌شک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف‌ وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در شهرسخت‌افزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ های بازار ایرانرا بر اساس بودجه و انتظارات خود انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین لپ تاپ از نظر باتری برای بازی می‌تواند چالش برانگیز باشد، زیرا باید گزینه‌ای را پیدا کنید که قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه، کارآمد و در عین حال کاربردی باشد. اما اگر قرار باشد با بی شارژی زود هنگام و غیر قابل کنترل رو به رو باشد، قطعا برایشان خوش‌آیند نخواهد بود.