بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت

گروه تخصصی تهران وکیل در این رابطه معمولا دارای چندین وکیل متخصص و پایه یک در امور دیوان بوده که در این رابطه برای پیشبرد پرونده های دیوان عدالت اداری از تجربیات خود استفاده می نماید. امروزه موسسات حقوقی متعددی تشکیل شده‌اند که ضمن فعالیت در حوزه‌های قضایی گوناگون، به ارائه مشاوره تخصصی به افراد و سازمان‌ها می‌پردازند. موسسه حقوقی مناسب موسسه‌ای است که وکلای برجسته با سابقه فعالیت در حوزه‌های مشابه به پرونده مورد نظر را به شما معرفی کرده و با ارائه مشاوره کامل، از ابتدا تا انتهای پرونده همراه شما باشد. کانون وکلا نهادی است که بیش از صد سال است تاسیس شده و نزدیک به 70 سال است که استقلال یافته است.

  • بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند.
  • فردی که در آزمون وکلای قوه قضاییه پذیرفته می‌شود، وکیل پایه دو دادگستری نامیده می‌شود همچنین عنوان وکیل قوه قضاییه نیز به وی نسبت داده می شود.
  • با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد.
  • هر چند خود ایشان اعتقاد داشتند که تعریف محافظه کار و غیر محافظه کار و افراطی و … در متون ادبی و سیاسی در ایران، تعریف روشنی ندارد و بر حسب موارد و زمان‌ها و مکان‌ها بسیار متفاوت است.

در این نوشتار، با ویژگی‌ها و مزایای وکیل تهران و نحوه ارتباط با وکیل آشنا خواهید شد. تهران، به عنوان پایتخت ایران، به لحاظ جمعیت، شلوغ ترین و پر ازدحام‌ترین شهر کشور محسوب می‌شود. بنابراین، مشکلات و مسائلی که برای افراد ساکن در این شهر رخ می‌دهد، بیش از سایر نقاط کشور است. مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند. دکتر محمود حبیبی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد تهران شمال و عضو کمیسیون حقوقی بانک مسکن و عضو هیئت امنای مرکز داوری کانون وکلای دادگستری مرکز هستند.

آقای مهدی ملکی

یعنی هر چقدر که لازم باشد، برای بررسی ابعاد پرونده می توانید با وکیل در تهران مشورت داشته باشید. همچنین اصول اسناد و مدارک به صورت مستقیم به رویت وکیل می‌ سد و از این جهت احتمال اشتباه و خطا به شدت کاهش پیدا می‌ کند. مراجعه حضوری به وکیل تهران در بسیاری از دفاتر مستلزم پرداخت هزینه حق المشاوره می باشد. تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد. وکیلانتخابیوکیلی است که در موارد شخصی، شخص برای خودوکیلی انتخاب می‌نماید و قراردادی تحت عنوان قرارداد وکالت بین آن‌ها منعقد می‌شود و موکل حین این قرار داد ازوکیلمی‌خواهد که برای دفاع از حق خود در مراجع قضایی وکالت او را بر عهده گیرد. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو در چیست؟

موضوعاتی که به امور خانواده مانند انواع طلاق، حضانت کودک، دریافت مهریه، انحصار وراثت و نفقه، استرداد جهیزیه و غیره مرتبط به وکیل خانواده می‌شود. باید گفت که برای انجام هرچه سریع‌تر امور پرونده، یک وکیل خوب دادگستری باید از احساس مسولیت و تعهد و دلسوزی برخوردار باشد. وکیل به مانند پزشک باید حافظ و امین اسرار و اطلاعات باشد و تحت هیچ شرایطی آن را فاش نکند همچنین از سرقت یا فاش شدن اسرار موکل جلوگیری نماید. علم حقوق به دلیل گستردگی و پیچیدگی‌هایی که دارد باعث شده تا هر وکیلی در یک زمینه خاص تسلط و تخصص داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی‌های وکیل خوب، داشتن تسلط و تجربه کافی در یک زمینه خاص حقوقی است. از دیگر وظیفه وکیل آن است که متن قرارداد وکالت را به روشنی و با ذکر تمامی موارد در دو نسخه تنظیم کند.

دعاوی مربوط به شرایط خصوصی پیمان

در دادگاه‎های کیفری و دادسراها، ضرورت حضور وکیل برای متهم در برخی از جرایم، الزامی و در واقع یک نوع اجبار قانونی است. پس همچنان پروانه نداشته و نباید عنوان وکیل پایه یک دادگستری یا پایه دو را به او اطلاق کرد. البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است.