بهترین وکیل تهران 09128478662 گروه وکلای یعقوبی

موسسه حقوقی فرهنگ تفاهم در راستای احقاق حقوق شما با همکاری وکلای متخصص پایه یک دادگستری در همه زمینه‌های حقوقی حاضر به ارائه خدمات مربوطه می‌باشد. افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل نمایند. اما راهکارهای لازم برای جستجوی یک وکیل خوب برای قبول وکالت چیست؟ یکی از راه های مورد اعتماد برای انتخاب وکیل خوب انتخاب از راه پرس و جو است.

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل تهران متعهد بودن است و زمانی که دفاع از فردی را قبول می کند باید آن را بهترین شکل ممکن انجام دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود. به همین دلیل بهترین وکیل باید به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام دهد تا موکل بتواند به او اعتماد کند. یک وکیل خوب سعی ندارد که قاضی پرونده را گمراه کند و او را از مسیر پرونده دور کند.

  • بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی چند شماره با برای دسترسی عموم قرار می دهند تا مردم بتوانند اول مشکل خود را به صورت تلفنی با مشاورین و وکلای متخصص در میان بگذارند و در صورت لزوم به صورت حضوری به دفتر وکالت مراجعه کنند.
  • بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران می تواند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری کل کشور فعالیت کند اما وکلای پایه دو محدودیت هایی دارند که باید به این موضوع توجه شود.
  • کافی است با تماس با موسسه صلح صدرا و عنوان کردن موضوع موردنظر از هزینه وکیل در تهران مطلع شوید.
  • انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و …

هر چند حضور مستقیم در دفتر و ملاقات با بهترین وکیل تهران در حوزه تخصصی پرونده و گرفتن مشاوره حقوقی به صورت مستقیم در روند پرونده بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود. سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند. سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد. افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند.

تماس یا بهترین وکیل در تهران:

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است.

اگر به دنبال وکیل خوب در تهران و یک وکیل حرفه ای در تهران هستید. مدارک تحصیلی آقای مهری شامل، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است، همچنین ایشان دوره کارشناسی ارشد حقوق و تجارت بین الملل را گذرانده اند و موفق به اخذ دیپلم رشته آموزش ابتدایی دانش سرای تربیت معلم تهران شده اند. هم‌چنین می توان به سایت‌های موسسات حقوقی مراجعه کرد و از مشاوره‌های آنلاین آن‌ها استفاده کافی برد.

دعاوی کیفری

اماساده ترین راه این است که با مقایسه کردن و پرس‌وجو، وکیل خوب در حوزه‌ی مورد بررسی را پیدا کنید. در زمان صفویان نایب السلطنه را وکیل میگفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا امده است. میتوان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده‌ های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.

انتخاب بهترین وکیل تهران برای پرونده های غیرمالی یا کیفری

امتیاز وی در آزمون به گونه‌ای بوده که در گروه وکلای کانون مرکز و شهر تهران پذیرفته شده است. همچنین سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و … را دارد. وکیل دعاوی خانواده بایستی در زمینه مرتبط با خانواده مانند طلاق، مواد مخدر و…

طبیعتا درصد زیادی از بهترین وکیل های ایران در شهرهای بزرگ مخصوصا در شهر تهران به دلیل پایتخت بودن، جمعیت زیاد و وجود دانشگاه ها و مراکز و مراجع حقوقی برتر و اصلی در تهران، فعالیت دارند. برخی از افراد ممکن است برای اختیار وکیل توانایی مالی کافی نداشته باشند و نتوانند از این طریق مستقیماً پرونده حقوقی خود را پیگیری کنند. بنابراین این افراد ترجیح می دهند با مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات و نکات لازم در مورد پرونده حقوقی خود را دریافت کنند و شانس خود را افزایش دهند. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند.

ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند. آقای چشمی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که گروه وکلای حکمت را مدیریت می کنند. آقای کریمی دارای 8 سال سابقه وکالت حرفه ای در دعاوی بانکی و بورس و از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند.

این دسته بعد از قبولی در آزمون باید مراحل مصاحبه را طی کنند می توانند پروانه وکالت دریافت کنند. وقتی یک مشکل حقوقی برایمان به وجود می آید اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که به یک وکیل قابل اعتماد مراجعه کنیم تا بتوانیم سوالات خود را از او بپرسیم یا اینکه پرونده را برای طی شدن مراحل رسیدگی در دادگاه به او بسپاریم اما شاید ندانیم که باید به چه وکیلی مراجعه کنیم. اگر در خصوص تغییر نام و نام خانوادگی احتیاج به مشاوره داشتید و یا تمایل به حذف نام همسر سابق خود از شناسنامه پس از طلاق داشتید یا به مشکلاتی از این قبیل برخورد کردید، مابه شما پیشنهاد میکنیم با یک وکیل که در حوزه ثبت احوال اطلاعات و آگاهی دارد ،مشورت نمایید. باید گفت که هر وکیلی که شرایط بالا را داشته باشد می‌تواند در تمامی زمینه های حقوقی، بدون هیچ محدودیتی قبول پرونده کند و مانعی به لحاظ قضایی برای وی وجود ندارد.