بهترین وکیل شیراز را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️

اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد. ازین پس برای ورود به سایت از رمز عبور وارد شده و شماره تلفن همراه بعنوان نام کاربری استفاده نمایید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وکلای متخصص در زمینه های مختلف توسط هیچ نهاد یا ارگانی تعیین و مشخص نمی شوند.

  • با دقت به این موضوع که قوانین ملکی شیراز تا حدودی سخت است در صورت به وجود آمدن هر نوع مشکلی در این حوزه باید به وکلای ملکی خبره مراجعه نمایید.
  • داپکده سامانه هوشمندی است که توسط شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد و موسسه حقوقی و داوری بین المللی یوسف تقی پور در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مفتخریم که راه گشای بیش از هزاران پرونده و مشکلات حقوقی شما عزیزان میباشیم.
  • وکلای آنلاین می توانند به صورت مجازی ( تماس تصویری از طریق اپ های موجود، چت های آنلاین و مخفی یا تلفنی ) مشکلات شما را حل نماید.

وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

حقوق بین الملل

کارشناس حقوق و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای شیراز به شماره 778 می‌باشد. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد.

وکیل حقوقی کیست؟

ضمنا به خاطر داشته باشید که برای انتخاب یک وکیل خوب در شیراز می توانید از موکلینی که مشکل شما را داشته و به واسطه وکیل به موفقیت رسیده اند نیز کمک بگیرید. همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد. وکیل مواد مخدر در شیراز وظیفه دارد به همه موکلان خود، مشاوره حقوقی بدهد. در صورتی که به فرایند پرونده های مربوط به مواد مخدر توجه نمایید، متوجه این جریان می شوید که تعداد بیشماری از متهمان و اشخاصی که به مجازات کیفری محکوم شده اند، آگاهی درست و صحیحی از فرآیند قانونی پرونده نداشته اند و این امر سبب شده تا مرتکب جرم گردند.

مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید. از سوابق کاری ایشان می‌توان به مشاوره حقوقي دانشكده It، مشاوره حقوقي شهرداري، مشاور شعبه قضايي اشاره کرد.