تاریخ محاکمه جدید ترامپ در فلوریدا معقول است. همچنین درباره آنچه که قاضی آیلین کانن آموخته است، ما را در تاریکی رها می کند | دنیس افترگوت | حکم


آیلین کانن قاضی دادگاه منطقه فدرال امروز تاریخ آزمایش را تعیین کنید برای مه 2024 در محاکمه دونالد ترامپ به دلیل ممانعت از اجرای عدالت و گرفتن و احتکار غیرقانونی اسناد امنیت ملی در مار-آ-لاگو پس از ، قدرت.

او همان کاری را انجام داد که قضات اغلب انجام می‌دهند: «بچه را بین پیشنهادات بازپرس ویژه جک اسمیت، برای تعیین تاریخ 11 دسامبر و پیشنهاد ترامپ برای محاکمه پس از انتخابات نوامبر 2024 ت،یم کرد».

این معقول بود. این به وکلای ترامپ زمان می دهد تا با توجه به پیچیدگی های پرونده، رسیدگی به اسناد بسیار طبقه بندی شده و حجم شواهدی که اسمیت برای آنها ارسال کرده است، آماده شوند.

و به درخواست ترامپ مبنی بر به تعویق انداختن محاکمه آنقدر که در صورت انتخاب او به ،وان رئیس جمهور این اتفاق نمی افتد، تسلیم نمی شود.

این به ما می‌گوید که او از رقابت قبلی‌اش با و، دادگستری چیزهایی آموخته است، اما ،وماً اینطور نیست که تا زم، که بتواند با رئیس‌جمهور بهتر از سایر متهمان رفتار نخواهد کرد. ممکن است او یاد گرفته باشد که چگونه سوزن قضایی را نخ کند تا از سیلی دادگاه تجدید نظر جلوگیری کند.

بیشتر در مورد آن پس از پس زمینه.

به یاد بیاورید که کانن در ابتدا تاریخ محاکمه را برای 14 آگوست تعیین کرد، مطابق با برنامه ریزی «راکت موشک» که دادگاه های فدرال در ناحیه ج،ی فلوریدا اغلب از آن پیروی می کنند. چنین تاریخی هرگز نمی ماند.

اسمیت با درک اینکه تاریخ کم و بیش به طور خودکار تعیین شده و برای پرونده او واقع بینانه نیست، در ژوئن، اسمیت تداوم تاریخ محاکمه را پیشنهاد کرد تا 11 دسامبر. فدرال قانون محاکمه سریع به ،ت و همچنین متهم این حق را می دهد که محاکمه ای سریع داشته باشند تا هم شخص متهم و هم مردم، بدون اینکه بیش از حد لازم بر سر متهم آویزان باشند، اتهامات را حل و فصل کنند.

اسمیت افشای اولیه خود را برای دفاع از اکتشاف تسریع کرده است تا هرچه زودتر محل محاکمه را تطبیق دهد. او بدیهی است که به تقویم انتخابات 2024 و این که در صورت امکان قبل از سال آینده محاکمه شود، توجه داشت.

در همین حال، وکلای ترامپ در ابتدا درخواست ،د به تأخیر انداختن تعیین تاریخ آزمایشی برای مدت نامحدود. این فقط یک شات طول، نبود. آنقدر فراتر از اجرای عدالت قضایی معقول بود که بیشتر شبیه یک ماه بود که توسط موشک آبی Toysmith شلیک شده بود.

بسیاری از قضات محاکمه، هنگامی که با درخواست ادامه دادرسی سریع مواجه می‌شوند که تاریخ محاکمه معقولی را پیشنهاد می‌کند، و طرف پاسخ‌دهنده اصلاً از پیشنهاد تاریخ خودداری می‌کند، اولین تاریخ را انتخاب می‌کنند، زیرا می‌دانند تاریخ می‌تواند بعداً به عقب برگردد. انتخاب اولین قرار، پیام ارزشمندی را ارسال می کند که دادگاه در برابر حرف های بیهوده صبر ندارد.

در جلسه برنامه ریزی 19 ژوئیه با دادگاه، وکلای ترامپ به دنبال این بودند که از این احتمال جلوگیری کنند و به آرامی در جهت منطقی بودن حرکت کنند و درخواست ،د که تاریخ محاکمه تعیین شود. پس از انتخابات نوامبر 2024 . . . اما مشخص ن، یکی

اکنون به یاد بیاورید که در سپتامبر گذشته، قاضی کانن یک را صادر کرد از نظر قانونی غیرقابل دفاع تصمیم به انتصاب یک استاد ویژه برای بررسی اسنادی که FBI در بازرسی مجاز دادگاه ماه قبل خود در مار-آ-لاگو به دست آورده بود. و، دادگستری بلافاصله درخواست تجدید نظر کرد. دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه یازدهم به سرعت آن حکم را لغو کرد.

دادگاه تصمیم کانن را به این دلیل محکوم کرد که این تصمیم برای رئیس جمهور سابق بیش از آنچه که قانون برای سایر متهمان ارائه می دهد، نقض این اصل اساسی است که دادگاه های جنایی برای همه طرف ها، صرف نظر از اهمیت، موقعیت ها و ابزارهای گذشته، به طور ی،ان حکم می کنند.

بنابراین، امروز، او از چنین طرفداری آشکار و غیرمجاز اجتناب کرد، در حالی که همچنان با رد تاریخ پیشنهادی دادستان ها در اوا، سال 2023، کمی پیروزی را به رئیس جمهور منصوب کرد. او این کار را با انتخاب می انجام داد و تصمیم خود را بر اساس نیاز دفاع به مصرف میلیون ها صفحه از اسناد و داشتن زمان برای تهیه درخواست های پیش از محاکمه قرار داد.

به این ترتیب می توان از درخواست جدید ناخواسته و، دادگستری چشم پوشی کرد.

و او همیشه می تواند تاریخ محاکمه را با گذشت زمان و با پیشرفت پرونده به تعویق بیاندازد. انتظار داشته باشید که وکلای ترامپ در هر فرصتی این بخش را گسترش دهند.

حکم امروز قاضی کانن به ما اشاره می کند که چگونه او با چنین تاکتیک های تاخیری برخورد خواهد کرد، زیرا او خواستار تعویق بیشتر دادگاه است. او ممکن است تأخیرهای بیشتری را اعطا کند، اما به انتخاب تاریخ هایی ادامه می دهد که به اندازه کافی معقول هستند تا از درخواست تجدیدنظر اجتناب کنند.

به این ترتیب، او می‌تواند به تدریج به نقطه‌ای برود که محاکمه پس از نامزدی ترامپ برگزار شود و محاکمه قبل از انتخابات عملاً غیرممکن شود.

با این حال، تا زم، که احکام بیشتری برای تاریخ محاکمه صادر نشود، دقیقاً نمی د،م که او بین تیرهای دروازه عدالت بدون تأخیر و کمک به دونالد ترامپ از محاکمه قرار دارد. با این حال، ما می د،م که وقتی او هر تصمیمی می گیرد، چشم کشور به او خواهد ماند.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/07/21/the-new-t،p-florida-trial-date-is-sensible-it-also-leaves-us-in-the-dark-about-what-judge-aileen-cannon-learned