تجربه کارآموزی مجازی در مجله حقوقی Jus Corpus


نام دانشجو

سمپرتی هالدر

دانشکده و سال تحصیل

دانشکده حقوق حضرا، گروه حقوق، دانشگاه کلکته; سال 2

نام و نش، سازمان

مجله حقوقی Jus Corpus, Lucknow, Uttar Pradesh; کارآموزی مجازی

مدت دوره کارآموزی

1 ژوئن 2022, 30 ژوئن 2022; 1 ماه

چطوری اپلای کردی؟

مجله حقوقی Jus Corpus هر ماه فرصت های کارآموزی را منتشر می کند و داوطلبان علاقه مند می توانند رزومه خود را در مهلت مقرر ارسال کنند. این اعلان را در لینکدین و همچنین در گروه رسمی واتساپ منتشر می کند. وب سایت به راحتی در دسترس است https://www.juscorpus.com

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین تاثیر

در اولین دوره کارآموزی، یک جلسه مقدماتی برگزار شد و به ما آموزش داده شد که چه کاری باید انجام شود. یا باید 3 وبلاگ یا 1 مقاله و 1 وبلاگ در یک ماه در مورد موضوع تعیین شده توسط استاد راهنما بنویسیم یا با انتخاب کارآموز که باید توسط تیم Jus Corpus تایید شود.

پس از آن کارورز شروع به کار تحقیقاتی کرده و در مهلت مقرر کار را ارسال می کند. این جلسه حدود 1 ساعت به طول انجامید که در آن تجزیه و تحلیل دقیق کامل از طریق یک فایل سند به گروه واتساپ ارسال شد.

وظایف اصلی

وظیفه اصلی کارآموزان اساساً کار بر روی موضوعی است که در وبلاگ یا مقاله ژورنال به آن اختصاص داده شده است. هنگام نوشتن هر وبلاگ یا مقاله، تحقیق نقش مهمی ایفا می کند. برای درک موضوع، باید تحلیل عمیق صورت گیرد، تفکر منطقی در مورد موضوعات فرعی و تحلیل انتقادی هر مقاله کاملاً مورد نیاز است، به طوری که مشخص شود کارورز به طور صادقانه در مورد موضوع تحقیق کرده و بر اساس آن یک تحلیل انتقادی انجام داده است. ساخته شده.

محیط کار

Jus Corpus یک منبع باز برای دانشجویان، دانشگاهیان، محققان و متخصصان در حرفه حقوق و زمینه‌های مرتبط است تا به وبلاگ‌ها، مقالات مجلات، بررسی کتاب‌ها، تفسیرهای موردی در مورد دیدگاه‌های مختلف حقوقی دسترسی داشته باشند. این یکی از بالاترین مجلات حقوقی نمایه شده در هند است که نمایه سازی عمده در Manupatra، HeinOnline، J-Gate و Google Sc،lar دارد.

دوره کارآموزی یا در مورد ایجاد محتوا یا کار مبتنی بر تحقیق است که باید همانطور که در اطلاعیه ذکر شده انجام شود. کارآموزی فقط به صورت آنلاین انجام می شود. کارآموزان با نحوه نوشتن یک وبلاگ یا مقاله، تکنیک های قالب بندی، استفاده از انواع سبک های استناد، برگزاری جلسات تخصصی و بسیاری از فعالیت ها آشنا می شوند.

این تیم همچنین کیت E-Intern،p را ارائه کرد که شامل دستورالعمل های استناد، ضبط هر جلسه و نمونه نوشته های وبلاگ ها، مقالات، بررسی کتاب و همچنین تجزیه و تحلیل موردی است. محیط کار واقعا شگفت انگیز است زیرا کارآموزان روی پروژه های خود کار می کنند. آنها دارای مهارت‌ها، توانایی‌ها، درک موضوع و جستجوی راه‌حل‌هایی برای آن موضوع هستند.

سردبیران ارشد همیشه با هر نوع کمکی که نیاز باشد با کارآموزان در تماس هستند. کارآموزان جدی می توانند مهارت های خود را در زمینه تحقیق و نگارش حقوقی ارتقا دهند و در نهایت بستری برای نمایش مهارت های خود فراهم کنند. مربیان در حال بررسی مقاله کارورزان هستند و در صورت بروز هرگونه خطایی به کارآموز دستور می دهند تا آن را اصلاح کند و سپس کار خود را ارسال کند.

چیزهای خوب

مرکز یادگیری و روش های نمایی تحقیق به بهترین شکل ممکن به شمار می رود. ما باید فرآیند تفکر را نه تنها با پایبندی به یک دیدگاه، بلکه گسترش مرزهای فرآیند فکر، پرسش در مورد اینکه چگونه این موضوع با موضوع دیگر مرتبط است، توسعه دهیم و در حین کار روی موضوع، نجابت را به درستی حفظ کنیم. مربیان بسیار حمایت ،د و ما را در انجام کار تشویق ،د.

آنها مشتاق بودند به تک تک سؤالات هر کارآموز پاسخ دهند و ارتباط با آنها به پا،ازی حقایق در ذهن کمک زیادی کرد. مهارت های تحقیق حقوقی، مهارت های نوشتاری به میزان قابل توجهی بهبود یافته است و همچنین ترس از صحبت با سالمندان نیز از بین رفته است. مربیان بسیار خوب بودند و گاهی اوقات وقتی جریان جلسه تا حدودی منحرف می‌شود تا کارآموزان را به جریان اصلی جلسه بازگردانند، جوک می‌،د.

چیزهای بد

کارآموزان در طول دوره تحقیق بسیار تحت فشار بودند، زیرا این یکی از سخت ترین و هولناک ترین کارهایی است که می تواند نتیجه خوبی را در آینده نزدیک تضمین کند.

کمک هزینه

در طول دوره کارآموزی هیچ کمک هزینه ای پرداخت نمی شود.

توجه: این تجربه کارآموزی ابتدا در 17 اکتبر 2022 منتشر شد. در 14 ژوئیه 2023 بازنشر شد.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/virtual-intern،p-experience-jus-corpus-law-journal/