خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


مردم سراسر کشور روز سه شنبه برای جشن گرفتن روز استقلال گرد هم آمدند. متأسفانه، جشن‌ها در فیلادلفیا، پنسیلو،ا و شروپورت، لوئیزیانا با تیراندازی‌های دسته‌جمعی خدشه‌دار شد. کیمبرادی کریکر چهل ساله متهم به قتل پنج نفر – از جمله یک پسر 15 ساله – است که به طور تصادفی در چندین بلوک از محله ج، غربی فیلادلفیا شلیک کرد. CNN گزارش ها کریکر که قبلاً محکومیت اسلحه داشت، به یک تفنگ به سبک AR و یک تفنگ دستی 9 میلی‌متری – هر دو تفنگ ارواح ساخت خصوصی – مسلح بود و یک جلیقه ضد گلوله به تن داشت.

در همین حال، در شریوپورت، در جریان یک مهم، بلوک چهارم ژوئیه، چهار نفر کشته و حداقل هفت نفر مجروح شدند که چند مرد ناشناس با یکدیگر تیراندازی ،د. به دلیل تعداد خودروهای حاضر در تجمع، امدادگران اولیه برای رسیدن به قرب،ان مشکل داشتند. هنوز هیچ مظنونی دستگیر نشده است. CNN داستان را دارد اینجا.

حمله سگ در انواع مختلف ضرب وشتم جولای، WRAL گزارش می دهد روز دوشنبه در شهرستان جانستون دو سگ مردی را که برای بررسی آنها آمده بود در حالی که صاحبانشان دور بودند کشتند. در اوایل همان روز، یکی از سگ ها یکی از کارمندان بیمارستان دامپزشکی را که سعی داشت از آنها مراقبت کند گاز گرفت. صاحب سگ متعاقباً از پدر 67 ساله اش خواست تا آنها را بررسی کند. او کشته شد. یک افسر پلیس ویلسون می، اولین بار به صحنه رسید. او به هر دو سگ شلیک کرد و کشتاولی زم، که در راهرو به او نزدیک شد و دومی زم، که او را از دید قرب، مسدود کرد.

رئیس جدید کمیسیون آزادی مشروط ،تی فرماندار روی کوپر منصوب شده است دارن ،ون، قاضی سابق دادگاه استیناف کارولینای شمالی و نماینده مجلس نمایندگان ایالت، ریاست این چهار نفر را بر عهده دارد. کمیسیون نظارت و آزادی مشروط پس از آزادی کارولینای شمالی. کمیسیون بررسی آزادی مشروط را برای زند،ان واجد شرایط انجام می دهد و شرایط نظارت پس از آزادی را برای مجرم، که بر اساس قانون مجازات ساختاریافته (و مجرمان سطح یک تشدید شده DWI) محکوم شده اند، ایجاد می کند.

حبس ابد در پرونده تجاوز ، معروف اوهایو. روز چهارشنبه، گارسون فوئنتس به دلیل تجاوز به دختری 9 ساله در شهرستان فرانکلین، اوهایو، به حبس ابد محکوم شد. مورد فوئنتس توجه ملی را به خود جلب کرد زیرا کودک مجبور شد برای سقط جنین از خطوط ایالتی عبور کند. او فقط چند روز قبل از اینکه دادگاه عالی ایالات متحده Roe v. Wade را لغو کند، متوجه شد که باردار است و اوهایو به سرعت یک ممنوعیت شش هفته ای سقط جنین را وضع کرد. رسانه عمومی WOSU دارای گزارش کامل.

SRO که نتوانست با مرد مسلح پارکلند مق، کند تبرئه شد. اسکات پترسون معاون سابق کلانتر شهرستان بروارد از اتهامات مربوط به بی توجهی به کودک و سهل انگاری مقصر به دلیل عدم ورودش به دبیرستان مارجوری استونمن داگ، در روزی در سال 2018 تبرئه شد که نیک، کروز 17 نفر از جمله 14 دانش آموز را به ضرب گلوله کشت و کشت. پترسون همچنین از اتهامات شهادت دروغ تبرئه شد اظهارات بعدی او به بازرسان. را نیویورک تایمز گزارش داد اعتقاد بر این است که این دادگاه اولین دادگاه در کشور علیه یک افسر پلیس به دلیل عدم اقدام در هنگام تیراندازی دسته جمعی است. وکیل م،ع پیترسون گفت که این پیروزی فقط برای موکلش نبود، بلکه برای هر افسر مجری قانون “که هر روز بهترین کار را انجام می دهد” بود.

مطالعه نشان می دهد که کشف مواد مخدر ممکن است بحران مصرف بیش از حد را تشدید کند. NPR این هفته گزارش داد در مورد تنش بین فشار سیاستمداران برای سرکوب قاچاق مواد مخدر و تحقیقات جدید که نشان می دهد مصرف بیش از حد مواد افیونی در مناطقی از ایندیاناپولیس که در فاصله 500 متری از جایی که مأموران اجرای قانون مواد مخدر را کشف کرده بودند، افزایش یافته است. مطالعه پژوهشی، منتشر شده در مجله آمریکایی سلامت عمومی، توسط بردلی ری در RTI International رهبری شد و پروفسور جنیفر کارول ایالتی کارولینای شمالی را در میان نویسندگان آن قرار داد. در حالی که محققان خاطرنشان ،د که نمی توانند رابطه علّی بین این دو رویداد را اثبات کنند، آنها فرض ،د که این ارتباط ممکن است وجود داشته باشد زیرا افراد وابسته به مواد افیونی که عرضه خود را از دست می دهند، کاهش تحمل و کنار گذاشتن را تجربه می کنند، که ممکن است آنها را به جستجوی یک منبع جدید بدون آگاهی از این موضوع سوق دهد. قدرت آن، در نتیجه خطر مصرف بیش از حد را افزایش می دهد. این مطالعه با بیان این که به “مجموعه رو به رشدی از ادبیات افزوده می شود که نشان می دهد جرم انگاری مواد مخدر و ممنوعیت از طرف عرضه ممکن است آسیب عمومی بیشتری نسبت به منافع عمومی ایجاد کند.”

در مورد مواد مخدر، حتما کوکائین خود را درب منزل چک کنید. واشنگتن پست گزارش ها روز یکشنبه یک کیسه کوچک کوکائین در کاخ سفید کشف شد. مواد مخدر در نزدیکی ورودی بال غربی در منطقه ای که به بازدیدکنندگ، که در تور می پردازند دستور می دهند تلفن های همراه خود را بگذارند، پیدا شد. سرویس مخفی در حال تحقیق است.

چیزهای کابوس. این آ،ین تکه‌های اخبار شامل اتهامات جنایی نمی‌شوند، اما شامل مجریان قانون و پاسخ‌دهندگان اضطراری (همراه با برخی از بزرگ‌ترین ترس‌های من) می‌شوند، بنابراین آنها وارد می‌شوند. اما در کودکی از غرق شدن در شن‌های روان می‌ترسیدم. بنابراین این داستان نیویورک تایمز نجات یک زن ماساچوست از منطقه ای شبیه باتلاق در پارک ایالتی ماساچوست که در گل و لای گیر کرده بود. برای سه روز با من صحبت کرد معلوم شد زن به دام افتاده است در ماشینش در گل و لای و اینکه مأموران اجرای قانون با استفاده از وسایل نقلیه تمام زمینی او را نجات دادند. NPR بقیه داستان را دارد اینجا، از جمله توصیه های خدمات پارک ملی در مورد اینکه اگر به طور مشابه گرفتار شدید چه کاری انجام دهید.

سوار شدن به یک ترن هوایی ،اب، غرق شدن در شن های روان روی متر ترس من است. بنابراین وقتی در مورد سواران ترن هوایی در جشنواره ویسکانسین خواندم که در روز یکشنبه هنگامی که ترن هوایی در وسط راه خاموش شد، برای ساعت‌ها در هوا معلق بودند، دلم گرفت. کلاه بر سر امدادگران اورژانس که با خیال راحت همه مسافران را نجات داد.

من آن را به شما واگذار می کنم در مورد حمله تمساح در هیلتون هد بخو،د که باعث مرگ یک زن 69 ساله شد. تلاش های امدادرسان اورژانس برای احیای قرب، توسط دروازه بان 9 فوتی قطع شد. متر ترس را ،اب در نظر بگیرید.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-666/