دانشجوی ایالتی بولینگ گرین متهم به تخریب مرکز Pro-Life – جاناتان تورلی


کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، در شهادت دیروز خود، چند نکته اساسی ارائه کرد، اما زم، که اطلاعات به اف‌بی‌آی کمک کرد، ناگهان می‌توانست صریح و با جزئیات صحبت کند. این زم، بود که، در دفاع از حملات به سوگیری سیاسی، Wray گفت که بیشتر حملاتی که آنها در حال بررسی هستند توسط طرفداران سقط جنین است. در واقع، او گفت که 70 درصد از جنایات توسط شخصیت های طرفدار انتخاب علیه مراکز حامی زندگی انجام شده است. جدیدترین آنها دانشجویی در دانشگاه ایالتی بولینگ گرین به نام ویتنی دورانت است که طبق گزارشات پیش از دستگیری سابقه رفتارهای افراطی در این مدرسه داشته است.دفتر دادست، ایالات متحده در ناحیه شمالی اوهایو دورانت را به “اتهام جنحه ای فدرال تحت قانون آزادی دسترسی به ورودی های کلینیک (FACE) متهم کرد. DOJ اعلامیه بر اساس اطلاعات، دورانت در 15 آوریل 2023، عمداً به اموال HerC،ice، یک مرکز مراقبت بارداری واقع در بولینگ گرین، اوهایو، با ت،یب ساختمان کلینیک با اسپری رنگ آسیب رساند، زیرا این کلینیک خدمات بهداشت باروری را ارائه می دهد.

طبق گزارش‌ها، دورانت برای دانشجویان طرفدار زندگی در دانشگاه به خوبی شناخته شده است. او رئیس / بنیانگذار گروهی به نام اتحادیه حقوق دانشجویان سبز بولینگ (BGSRU) است. صفحه فیس بوک او همچنین می گوید که او “یک کمونیست است که در تلاش برای گسترش برنامه همجنسگرایان است.”

به گزارش گروه حامی زندگیدورانت قبلاً نمایش های طرفدار زندگی را مختل کرده بود و “فریاد می زد، “شما در حال ترویج خشونت علیه ،ن هستید! خشونت.» دانش‌آموزان گفتند که وقتی می‌خواستند اوضاع را کاهش دهند، او فریاد زد: «نه، ،!» [and] از پاسخ دادن به این که چرا اینقدر ناراحت است خودداری کرد و به ما گفت که نمی‌خواهد با ما صحبت کند. آنها افزودند:

یک ساعت بعد، دختر – که گروه SFLA ما بعداً نامش سورن بود – برگشت و فریاد زد: “شما با مجبور ، مردم به باردار ماندن، خشونت را ترویج می کنید!” ما توضیح دادیم که منابع رایگ، را به دانش‌آموزان باردار و والدین ارائه می‌کنیم و معتقدیم که آنها مستحق محبت و حمایت هستند. در این هنگام او مشت هایش را روی میز می کوبید و فریاد می زد: “هیچ عشقی در مجبور ، مردم به زایمان بر خلاف میلشان نیست!”

این ادعا که آزادی بیان خشونت است، یک دلیل رایج در چپ برای «دختار ،»، ایجاد اختلال و حتی حمله به ،، است که دیدگاه‌های مخالف دارند. ما شاهد برخورد مشابهی از سوی استاد کالج هانتر، شلین رودریگز، زم، بودیم که او سطل ، یک نمایشگاه دانشجویی طرفدار زندگی در نیویورک. بیشتر آنها روی فحاشی و ،ابکاری او (و بعداً دستگیری او به دلیل تعقیب رو،مه نگاران با قمه) متمرکز بودند، اما عباراتی آشنا بود که در سخنان او برای دانشجویان کاملاً شوکه شده ظاهر شد. قبل از سطل ،، او به دانش‌آموزان گفت: «شما در حال آموزش دادن نیستید […] این پروپاگاندای F-king است. بعدش میخوای ضد ترانس چیکار کنی؟ این bulls-t است. این خشونت است. شما دانش آموزان من را تحریک می کنید.»

این دو پرونده دارای ،اصر مش، دیگری نیز هستند، از جمله عدم اقدام آشکار دانشگاه ها در رسیدگی به چنین رفتارهای م،ب قبل از اینکه این افراد به خشونت یا اعمال مجرمانه روی آورند. در مورد کالج هانتر، کالج به سطل ، های رودریگز روی میز، فریاد زدن بر سر دانش آموزان، و استناد او به ،وان عضو هیئت علمی برای ا،اج رودریگز کافی نبود. (آنها بعداً پس از اینکه قمه را به گردن یک خبرنگار و تعقیب یک خدمه تلویزیونی در خیابان متهم ،د، او را ا،اج ،د).

هیچ نشانه ای وجود ندارد که دورانت با اقدامات قبلی دانشگاه خود مواجه شده باشد.

این فعال که دانش‌آموزان حامی زندگی را به خشونت متهم می‌کرد، نه تنها در مورد آزار و اذیت سایر دانش‌آموزان بلکه به اتهام ارتکاب اعمال مجرمانه احساس حق می‌کرد. این جواز عصر خشم است که در آن حتی اعمال مجرمانه درست تلقی می شوند زیرا دیدگاه های مخالف اعمال خشونت آمیز تلقی می شوند.

دورانت اعتراف به بی گناهی کرده است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/13/bowling-green-state-student-charged-with-defacing-pro-life-center/