صادرات به چین با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان وانیکس | brassonline

صادرات به چین با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان وانیکس | brassonline

در سال های گذشته وجود یک سری اتفاقات باعث شد که روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور ایران و چین با یکدیگر به بالاترین و بهترین بزرگان بازار تهران حد خود برسد. همین مسئله نیز باعث این شد که تجار ایرانی علاقه بیشتری به تجارت با چین و صادرات به چین پیدا کنند. دلایل ارزان قیمت بودن کالاهای چینیمیانگین کار یک چینی در روز بیش از یک هندی می‌باشد. میانگین کار یک چینی در طول روز ۱۲ ساعت و میانگین کار یک هندی ۸ ساعت در روز است. به اضافه باید در نظر داشت که مواد اولیه در کشور چین با قیمت بسیار پایین تری نسبت به کشور هند، وارد می‌شود و از این منظر نیز صادرات در کشور چین بسیار ارزان تر تمام می شود.

  • همچنین با توجه به قرارداد 25 ساله میان ایران و چین، پیش بینی می‌شود که این ارتباطات اقتصادی بیشتر از قبل نیز شوند.
  • شاید یکی از سوال‌هایی که برای اکثر افراد ایجاد می‌شود این است که چرا صادرات به چین دارای اهمیت زیادی است.
  • بسیاری از تجهیزات صنعتی یا کالای بدون بسته‌بندی با وزن بالا به‌وسیله کشتی حمل می‌گردد.

اکنون، تعداد این مناطق به ۴۹ رسیده که ۲۷ مورد آن در مناطق ساحلی شرقی و ۲۲ مورد دیگر در مناطق مرکزی و غربی چین است. این مناطق، نواحی نسبتاً کوچکی است که در شهرهای باز تعیین شده و به‌طور متمرکز در آن تأسیسات کامل زیربنایی ساخته شده و محیط سرمایه‌گذاری با استاندارد بین‌المللی فراهم گردیده‌است. این مناطق با جلب و استفاده از سرمایه خارجی، ساختار صنعتی مدرن با محور صنایع فنون عالی و جدید را شکل داده و به مناطق مهم در زمینه‌های اقتصاد و تجارت خارجی شهرها و مناطق پیرامون مبدل شده‌است. رفرم نه تنها اقتصاد کشاورزی، بلکه، کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدات صنعتی را دربرگرفت. سرمایه خصوصی (داخلی، به ویژه خارجی) امکان پیدا کرد با استفاده از کار ارزان، مواد خام ارزان، بازار وسیع داخلی تولیدات صنعتی، به ویژه در تولیدات محصولات مصرفی دراز مدت، به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یابد و بازار جهانی را تسخیر کند. وزیر جهاد کشاورزی در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت پیش بینی می‌شود در دو سال آینده، ارزش صادرات لبنیات ایرانی به چین به یک میلیارد دلار برسد.

خانواده کوییک در سرازیری قیمت + جدول قیمت

تقریبا می توان گفت که به همان کشورهایی که چین صادرات گسترده دارد، از همان کشورها هم واردات دارد. چین در واردات، محتاج ژاپن است که این امر باعث شده مهم ترین کشور وارد کننده به چین، ژاپن باشد. بعد از ژاپن به تریبت کشورهای تایوان، آمریکا، آلمان، استرالیا، برزیل و ویتنام هستند. برای انجام امور اقتصادی از جمله صادرات، فرد باید اول یک شرکت تأسیس کند.

مواد شوینده

مشتریان معرفی شده در بانکهای اطلاعاتی مشتریان خارجی مرکز بازرگانی فردوسی تماماً واردکنندگان متخصص و باسابقه هستند و به زبان انگلیسی مسلط می باشند. اما قدم بعدی پس از دریافت اطلاعات مشتریان خارجی چیست؟ قدم بعدی مذاکره با این خریداران است که گامی مهم در روند اجرایی صادرات است. قطعا هر تاجری به دنبال سود است و اگر سودی در کار نباشد کاری را انجام نمی دهد. شما می توانید با کالاهایی که در زیر نام برده می شوند، بیشترین سود را در فصل های مختلف سال ببرید.

اگر به دنبال پرسودترین کالاهای صادراتی به چین هستید، باید توجه داشته باشید که در فصل‌های مختلف متفاوت است. این کاهش و افزایش سهم صادرات به گونه ای است که در حال حاضر حدود 50 درصد از سهم صادرات ماهی ها و آبزیان کشور ایران به کشورهای شرق آسیا مثل چین و ویتنام و تایوان و کره جنوبی است. البته صادرات آبزیان و ماهی ها به چین به صورت مستقیم بسیار کم و ناچیز است و حدود 80 درصد از این صادرات از طریق کشور ویتنام به چین انجام می گیرد. که در این بین مقدار کمی از این محصولات به خریداران کشور ویتنام فروخته می شود. به گفته سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، در بخش سیب، مرکبات، آجیل و خشکبار نیز نظم نوین در صادرات محصولات کشاورزی حاکم است که در حال حاضر فرایندمحور بوده و نیازمند شناسنامه‌دار شدن بسترهای تولید و …