لیست قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل + بروزرسانی سال 1401 | ایران کاپ

لیست قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل + بروزرسانی سال 1401 | ایران کاپ

قیمت ارزان و نشکن بودن لیوان های کاغذی سبب شد جایگزین مناسبی برای لیوان های شیشه ای در قطارهای مسافربری، مدارس و بیمارستان ها شوند. دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف ترموفرمینگ از مواد پروپلین استفاده می کند و به همین دلیل انعطاف پذیری محصولات تولید شده توسط این دستگاه بیشتر بوده و با فروش خوبی در بازار کشور همراه می باشد. دستگاه ظروف یکبار مصرف کاغذی انواع و اقسام ظروف را در زیبا ترین شکل ممکن تولید می کنند و از جمله ویژگی های ظروف تولید شده این است که ظروف معمولا دوجداره هستند که مایعات به بیرون ظرف نشت نمی کند. اگر قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پرسرعت دارید پیشنهاد تیم ما را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود می تواند 75 عدد لیوان در دقیقه تولید نماید و برای تولید لیوان سایز بزرگ بسیار عالی است و شامل سایز بین 6.5 الی 32 اونس می شود.

  • صنعت تولید آن با وجود اینکه تازه پا به حساب می آید یکی از پر مخاطب ترین محصولات به شمار می رود.
  • درب لیوان های کاغذی باید قابلیت چند بار استفاده را داشته باشد تا درصورت تمام نشدن یکباره ی ماده ی داخل لیوان امکان بستن دوباره ی درب وجود داشته باشد.
  • برای راه اندازی کسب و کار تولید کاغذی، به یک فضای 10 تا 12 متری، کاغذ، دستگاه تولید لیوان کاغذی نیاز دارید.
  • اتصالات پایه ای دستگاه نیز روی قیمت تاثیر می گذارد یعنی باید دقیقاً از محصولی استفاده شود که از نظر کاربرد شرایط خوبی دارد.
  • ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی شاید از نظر هزینه زیاد مقرون به صرفه نباشد، ولی با توجه به نیاز روز افزون جامعه به لیوان های یکبار مصرف کاغذی، نمونه های ارزان قیمت این ماشین آلات هم روانه بازار شده اند.

به دلیل اینکه خرید شما به‌صورت عمده انجام خواهد گرفت، پس نباید منتظر قیمت‌های نجومی باشید. هر چند در بازار نوسان قیمت وجود دارد؛ اما حتماً به طور کامل از چندین فروشنده پرس‌وجو کنید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید. باباسلمان یکی از فروشگاه‌هایی است که به‌صورت عمده انواع لیوان‌های کاغذی را به فروش می‌رساند.

طرح و پوستر

کاغذی که برای تولید لیوان به کار می رود، به گونه‌ای است که می‌توان روی آن هر نوع عکس یا نوشته‌ای را چاپ کرد. همانطور که بیان شد، لیوان کاغذی، یک لیوان یکبار مصرف است که اغلب با پلاستیک یا موم پوشش داده می‌شود. از آنجایی که استفاده از لیوان‌های یکبارمصرف کاغذی رشد چشم‌گیری پیدا کرده است، تبدیل به یک ابزار تبلیغاتی شده است. اگر می‌خواهید دست به خرید لیوان کاغذی عمده بزنید، باید بگوییم با انتخاب‌های بسیار زیادی روبه‌رو خواهید بود. لیوان‌های کاغذی به عنوان یکی از محصولات یکبارمصرف دارای انواع مختلفی هستند و می‌توان آن‌ها را بر اساس فاکتورهای گوناگون به دسته‌های مختلف تقسیم کرد.

لیوان وافل

شما در کنار این دستگاه می توانید، دستگاه تولید بشقاب کاغذی را نیز تهیه کنید و از هر دو شیوه ثروت خود را افزایش دهید. بیشتر لیوان های کاغذی یکبارمصرف هستند و پس از استفاده دور انداخته می شوند. به دلیل نگرانی از آلودگی در ساخت لیوان های کاغذی از کاغذ بازیافتی بسیار کمی استفاده می شود. از آنجایی که بیشتر لیوان های کاغذی با پلاستیک (پلی اتیلن) پوشیده شده اند، هم کمپوست سازی و هم بازیافت لیوان های کاغذی به دلیل مشکل در جداسازی پلی اتیلن در فرآیند بازیافت دشولر و غیرمعمول است. متاسفانه تا کنون، شرکت مشخص و تایید شده ای در ایران وجود ندارد که بتواند لیوان های کاغذی را بازیافت و به چرخه ی استفاده بازگرداند. من نیاز به یک دستگاه تولید دارم که در کشور عراق استفاده کنم که هم از لحاظ قیمت و تولید مناسب و مواد اولیه مناسب باشد.

عمده فروشی بازار صالح آباد – سامانه تبلیغاتی بازار عمده

همچنین باید بدانید که این دستگاه ها، از نظر ساختاری با هم متفاوت هستند و در ادامه به برخی از تفاوت ها اشاره شده است. قیمت دستگاه های تولید لیوان کاغذی از 250 میلیون تومان شروع میشود.و فروش فقط نقدی هست. در این بخش قصد داریم در مورد برندهای مختلفی از دستگاه تولید لیوان کاغذی صحبت کنیم تا بدانید که این دستگاه ها از نظر مشخصات چقدر با هم فرق دارند. یکی از مزایای لیوان کاغذی، طراحی و ساخت راحت در سایزها و طرح‌های کاربردی مختلفی است. بهکام انواع لیوان‌های کاغذی از جمله لیوان کاغذی درب دار را با سایزها و طرح های مختلفی تولید و به بازار ارائه می‌دهد.