لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه

به طور مثال در پرونده‌هایی که مربوط به مهریه می‌باشد و زوجه قصد دارد مهریه خود را از همسرش دریافت کند اما زوج در مقابل پرداخت مهریه مقاومت می‌کند و نسبت به پرداخت اقدامی نمی‌کند، زوجه می‌تواند به وکیل مهریه مراجعه کند تا او از راه قانونی نسبت به دریافت مهریه ی موکل خود از زوج اقدام کند. یا مثلا زمانی که دعاوی میان کارمندان شهرداری شکل می‌گیرد، در آن زمان قطعا مراجعه به یک وکیل شهرداری که بر موضوعات و قوانین مربوط به شهرداری مسلط است و آگاهی دارد می‌تواند تاثیر مثبت فراوانی اعمال کند. وکیل پایه یک دادگستری باید برای حل پرونده‌های موکلین خود، کم‌هزینه ترین و موثرترین راه حل را در نظر بگیرند و همواره منافع موکل خود را اولویت قرار دهند.

  • پس با تماس با ما دیگر نیاز به تماس گرفتن با دفتر چند وکیل نیست.
  • وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید.
  • بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید.
  • مفهوم وکالت دارای گونه‌های مختلف و وکیل نیز به طور کلی شامل دو پایه می‌باشد که دانستن مفاهیم دقیق هریک و تفاوت میان وکیل پایه یک دادگستری و پایه دو دادگستری یا وکیل قضایی و مشاور‌حقوقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که ما در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

داشتن فن بیان قوی و گفتار خوب برای دفاع از حقوق موکل و مدیریت جلسات دادگاه. مطابق ماده ۶۶۶ قانون مدنی” هر گاه از تقصیر وکیل خسارتی به موکل متوجه شود که عرفاً وکیل مسبب آن محسوب می گردد مسئول خواهد بود.” به این منظور اگر وکیل مصلحت موکل را رعایت نکند اقدام وی غیر نافذ است و این تقصیر که باعث خسارت به موکل می‌شود، به عهده وکیل است. ماهیتوکالتدر هرحالتی (چه به صورت رسمی و یا غیر رسمی) عقدی است جایز.

حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد. دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و …

وکیل دعاوی نفت و گاز

سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند.

پس با تماس با ما دیگر نیاز به تماس گرفتن با دفتر چند وکیل نیست. انتخاب بهترین وکیل در تهران متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌تر است. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید. علاوه بر این دو نهاد، ادارات دولتی، بانک‌ها و نهادهای عمومی می‌توانند افرادی را با درجه کارشناسی حقوق برای دفاع از سازمان متبوعشان در پرونده‌ها معرفی کنند.

وکیل پایه یک دادگستری  :

بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل را درگیر محاکم نکند. همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود. در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد. داشتن درک درستی از قوانین و آشنایی تجربی با روند پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها لازمه هر مشاور حقوقی است.

از شکل و شمایل و مطالب موجود در سایت یا صفحات مجازی وکلا هم می‌توان تا حدودی به علاقمندی‌ها و توانایی های آن‌ها پی برد. می‌شود فهمید که تمرکز وی بیشتر بر کدام پرونده‌هاست و چه قدر در کار خود تبحر دارد و آن را جدی می‌گیرد. در حالت اول، وکیل در تمام امور نمایندگی دارد و تا زمانی که عقد وکالت پابرجاست می‌تواند از طرف موکل اقدام کند. اما وکالت مقید، با قید و شرط همراه است و اجازه وکیل محدود به اموری است که موکلش به او اجازه داده، مثلا موکل کسی را وکیل خود در اجاره دادن ملک قرار می دهد، چنین وکیلی دیگر اجازه ندارد برای فروش خانه یا هر عمل دیگری از طرف موکلش اقدام کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند.