لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】

این افراد با انجام مشاوره کلیات پرونده قضایی خود را از وکیل می‌پرسند و بعد از توافق با وکیل مورد نظر، با او قرارداد می‌بندند و پیگیری پرونده خود را به او می‌سپارند. موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود. بهترین وکیل نیاز به موکل خوب دارد و به در تمام طول پرونده باید در رابطه با موضوع پرونده چیزی را از موکل خود مخفی نکند و برای موفقیت در پرونده با صبر و حوصله حقیقت را برای موکل خود بازگو کند. وکیلمعاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجودوکیلالزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذوکیلرا نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلاوکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید. اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست.

  • از مهم ترین ویژگی های وکیل خوب، متعهد بودن اوست و زمانی دفاع از فردی را قبول می کند باید ان را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود.
  • حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت.
  • در انتخاب وکیل در تهران، بهتر است به دنبال افرادی با پیشینه شغلی و تحصیلی برجسته باشید که بر اصول تحقیق و استنتاج تسلط کافی داشته باشند.
  • با توجه به اینکه در تمامی پرونده‌هایی که مربوط به دعاوی مختلف هستند.
  • اصولاً وکیل خوب در تهران باید امین و امانت‌دار موکل خود باشد.

دکتر محمود حبیبی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است. وکیل نادعلی متخصص در دعاوی و پرونده های امور خانواده، حقوقی، کیفری و ملکی است و بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، حقوقی و کیفری را در مراجع قضایی و اداری و .. بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند.

بهترین روش برای ارائه توصیه‌های حقوقی و آگاهی از روند و میزان موفقیت در پرونده، استفاده از تجربه افراد متخصص بصورت حضوری می باشد. زیرا وکیل با بررسی همه جانبه موقعیت و شرایط شما و دادن اطلاعات و آگاهی به شما می تواند هشدار های لازم را گوشزد و با توجه به تجربه در صورت قبول وکالت، شما را به سر منزل مقصود برساند. اما در مقابل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نهایی، کاهش استرس و تضمین موفقیت خواهد شد.

مشاوره حقوقی + 100% تخصصی توسط وکیل

وکلا باید بتوانند به درستی با موکل خود ارتباط برقرار کنند و همچنین اظهارات و ادعای وی را به طور واضح، شفاف و کامل به محضر قضات و مراجع حقوقی ارائه دهند. برای تحقق این هدف، وکلا باید ضمن تسلط به فن بیان، با اصول مذاکره و ادبیات حقوقی به خوبی آشنا باشند. معمولا میزان تجربه وکلا، معیار خوبی برای تشخیص این مهارت‌هاست. حضور در دادگاه و مراجع قضایی معمولا به یک مرحله منحصر نمی‌شود.

وکیل حقوقی | جستجوی وکیل پایه یک دادگستری

در این مرحله وکیل باید موضوع مربوطه را در پرونده‌های قبلی و قوانین مربوطه بررسی کند. یافتن مدارک و جمع‌آوری مستندات بخش مهمی از این مرحله به شمار می‌رود. بهتر است با مراجعه به بهترین وکیل پایه یک داگستری در تهران که در مجموعه حقوقی وکالت تاپ حضور دارند ، کار خود را تسریع بخشید و از همان ابتدا امورحقوقی خود را به امینی اصلح واگذار نمایید . در بسیاری از شکایات و دفاعیات دادگستری به دلیل اهمیت بالای آنها از جمله اتهام قتل و جراییم موضوع دادگاه کیفری یک غیر از جرایم مطبوعاتی، حتی این اختیار که شخص به صورت علی حده به دفاع از خود بپردازد نیز سلب می شود و مشارالیه باید حتما وکیل دادگستری معرفی کند (وکیل تعیینی). در صورت عدم استطاعت مالی دادگاه به قید قرعه شخصی از وکلای دادگستری به جانشینی موکل مشخص می کند.

وکیل در همدان

که تخصص و مهارت بیشتری نسبت به دیگر پرونده ها می‌طلبد که لازم است. که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد. حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. که از ابتدا و طرح موضوع شکایت فرد شاکی را مشورت و راهنمایی دهد‌. و در تمام مراحل رسیدگی به پرونده به‌عنوان یک راهنما و مشاور خوب عمل کند.

خیر ،تعهد وکیل نسبت به موکل نمی تواند تعهد به نتیجه باشد یعنی به شما تضمین به صدور حکمی دهد که هنوز توسط قاضی صورت نگرفته و صادر نشده است . وکیل مالیات می تواند در اموری چون مالیات عملکرد، بیمه،حسابرسیو ارزش افزوده به شما مشاوره دهد. وکیل چک و سفته می تواند در مورد اسناد تجاری و بانکی، رسیدگی به چک و سفته برگشتی شما را راهنمایی کند. باید حداقل مدرک لیسانس در رشته حقوق یا فقه و حقوق داشته باشد.