معرفی اسامی وکلای مشهد وکیل در مشهد _ لیست وکلای خانم مشهد-وکیل طلایی

به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است. از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع مجله خبری وکالت قضایی کیفری تقسیم می کنند. بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند. بسیاری از اشخاصی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند قبل از طرح شکایت یا دادخواست با یک فرد آگاه به مسائل حقوقی گفتگو کنند و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شوند.

با توجه به اقتضائات شغلی وکیل شرایطی فراهم شد تا تکالیف قانونی، حس مسئولیت‌پذیری وکیل را در برابر شخص ثالث برانگیزد. یا این دل‌شوره و نگرانی باعث شود تا وکیل نتواند به‌خوبی از حقوق موکل دفاع نماید. اختلافات ملکی , پیش فروش آپارتمان , الزام به تنظیم سند رسمی , چک و سفته و ….

  • مطابق ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی هر یک از اصحاب دعوا برای اقامه یا دفاع از دعوای حداکثر دو نفر وکیل دادگستری انتخاب و معرفی کند وکالت وکیل در دادگاه های حقوقی شهرستان مشهد شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی می باشد.
  • سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است.
  • محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد.
  • در رسیدگی به پرونده های خانواده (موارد مذکور) دادگاه خانواده محل اقامت زن (زوجه) و محل اقامت خوانده هر دو صالح به رسیدگی می باشند به عنوان مثال زنی که مقیم تهران است می تواند به طرفیت شوهر که مقیم شیراز است در دادگاه خانواده تهران دادخواست بدهد و هم می تواند در دادگاه شیراز دادخواست خود را تقدیم دادگاه کند.
  • درواقع کانون وکلای ایران بنیاد و نهادی مستقل و غیر وابسته می‌باشد که قبل از انقلاب اسلامی تأسیس‌شده است.

شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد. این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است. می باشد که شما می‌توانید برای مشاوره حقوقی شماره وکیل خانواده در مشهد و شماره وکیل طلاق مشهد و شماره تلفن قاضی بازنشسته مشهد با همین شماره تماس بگیرد.

وکیل امور خانواده ، طلاق و مهریه

درصد بالای پیروزی در دعاوی خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد. ایشان قبلا در دانشگاه های زیادی تدریس داشته و هم اکنون دارد و علاوه بر کتب تالیفی مقالات زیادی هم نوشته است . گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین در کنار آرامش روانی و راهنمایی های عالی جهت حفظ آرامش از صفات بارز ایشان می باشد .

آدرس موسسه حقوقی در مشهد

فاطمه حسنی تبار وکیل پایه یک دادگستری ایشان عضو رسمی کانون خراسان رضوی هستند. چنانچه دنبال وکیل طلاق در مشهد هستید تنها کافیست فرم ذیل را تکمیل کرده تا اطلاعات وکیل طلاق برای شما پیامک شود. بنابراین توصیه می‌شود برای امور کیفری و دادگاهی خود از یک وکیل دادگستری کمک بخواهید تا نتیجه موردنظر را دریافت نمایید.

کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد.