وکـیـل تـهــران وکیل در تهران-وکیل طلایی

همان طور که می‌دانید مسائل قضایی حوزه‌های مختلف و وسیعی دارد و هرکدام از این مسائل پیچیدگی‌هایی دارد که یک وکیل پایه یک دادگستری نمی‌تواند در تمامی زمینه‌های آن تسلط داشته باشد و لازم است که برای هریک از این موضوعات تجربه‌های مختلفی دارا باشد. از مهم ترین اصول اخلاقی در امر وکالت، صداقت و راستگویی است که یک وکیل خوب همواره رعایت می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری خوب فقط به فکر حق‌الوکاله خود نیست و خود را ملزم به رعایت صداقت می داند و موکلش را در جریان تمام روندها و پستی و بلندی‌های پرونده قرار می‌دهد. دراین‌بین، وکیل پایه یک دادگستری به واسطه دانش و تجربه خود، تخصص کافی را در دفاع از حقوق موکل خود، چه در نقش متهم یا خوانده و چه در نقش شاکی یا خواهان دارد. به عبارت دیگر، قاضی وظیفه اجرای احکام عادلانه را بر عهده دارد اما هدف وکیل، اثبات دعوا یا رد آن به نفع موکل خود است و تمام تلاش خود را می‌کند تا هیچ مدرک و سند مرتبط را از دست ندهد.

  • شما می توانید با رعایت کردن دو گزینه مهم هزینه و تجربه از خدمات وکیل پایه یک دادگستری یا بهترین وکیل تهران بهره مند شوید.
  • اینجاست که علم و دانش و تجربه یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند کمک بسزایی در تهیه دادخواست درخور به موکلین خود داشته باشد.
  • یعنی شما می‌بایست متناسب با توان خود، بهترین وکیل ممکن را انتخاب کنید.
  • در هر یک از این پرونده ها دلیل متفاوتی وجود دارد که به خاطر آن یافتن بهترین وکیل تهران برای وکالت در پرونده های شما در دادسراهای شرق تهران ، غرب تهران و شمال تهران یا مرکز و جنوب تهران اهمیت پیدا خواهد کرد.
  • اگر به دنبال وکیل خوب در تهران و یک وکیل حرفه ای در تهران هستید.

وقتی که بحث انتخاب یک وکیل خوب و خبره مطرح باشد، باید به نکاتی توجه داشته باشید که گرچه در ابتدا ساده و بدیهی به نظر می آیند اما بسیار حائز اهمیت می باشند. یک وکیل متخصص و ماهر میتواند روند پرونده را به طور کلی تغییر دهد و موفقیت در پرونده را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر در بین دوستان و آشنایان، فردی تجربه خوبی از وکیلی را داشته است، می‌توانید از او کمک بگیرید و از او بخواهید اطلاعات آن وکیل را به شما دهد.

دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند. صلاحیت ذاتی، به این معنا می باشد که دادگاه، از نظر صنف، نوع و درجه، صلاحیت رسیدگی به دعوا را داشته باشد. همچنین صلاحیت محلی دادگاه حقوقی به این معنی است که دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به مواردی را دارند که در حوزه قضایی و قلمرو مکانی آن ها واقع شده باشد. شاید سوالی که می‌پرسید به نظر شما یا اطرفیانتان پشت پا افتاده و بی اهمیت باشد ولی یادتان باشد وکیل اینجاست تا به شما کمک کند هیچ برگه‌ای را بی دلیل و بدون علم کافی از مفاد آن امضا نکنید. پس قبل از آنکه مجبور شوید پرونده‌های متعدد و مفصلی روانه‌ی دادگاه کنید برای امضای هر قراردادی که بنظر شما ساده می‌آید با وکیلتان تماس بگیرید. فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید.

نحوه مراجعه به وکیل تهران

متاسفانه انواع کلاهبرداری نظیر جعل سند، فروش غیر قانونی ملک، فروش ملک به چند نفر می‌شود. که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود. دعاوی ملکی از پیچیدگی بسیار برخوردار می‌باشد، دعاوی ملکی در شهر تهران نیز به دلیل افزایش ساختمان سازی بسیار زیاد شده است که حل و رسیدگی آن نیازمند داشتن اطلاعات زیاد می‌باشد. در حال حاضر، پرونده‌های ملکی، همواره به دلیل پیچیدگی خرید و فروش املاک و مسایل حقوقی وابسته به آنها، افراد زیادی را درگیر خود کرده و مشکلات فراوانی برای آنها به وجود آورده است.

وکیل باتجربه در تهران

بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد. وکیل تهران شخصی است که حق تاسیس و راه اندازی دفتر در سطح شهر تهران و نصب تابلوی خود را دارد. سایر وکلا مربوط به کانون ها و شهرهای دیگر مجوز زدن تابلو و راه اندازی دفتر به نام خود را در شهر تهران ندارند.

وکلای برتر تهران

به این نکته توجه داشته باشید که همانند هر کاری، کیفیت در وکالت بسیار مهم است. بنابراین، چنانچه پرونده مهمی دارید، می‌بایست با درنظر گرفته حق الوکاله مناسب، شانس خود را برای انتخاب بهترین وکیل افزایش دهید. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های مجله خبری وکالت متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد. در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد.

البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است. بعد از گذراندن این دوره پذیرفته شدگان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و به صورت حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود ادامه می‌دهند.