وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.

متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد. شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم.

ایشان وکیل متخصص در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی و دعاوی ارث و تقسیم ترکه می باشند. وکیل عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر است که به عنوان یکی از وکلای بسیار خوب و موفق تهران شناخته می شود. اولین و مهم ترین اقدام برای حل یک مشکل حقوقی و یا انجام یک کار قانونی، انتخاب یک وکیل خوب و مناسب با موضوع مورد نظر است. در مراجعه به صورت حضوری، شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم با وکیل در تهران صحبت کنید. یکی از مهم ترین مزایای مراجعه حضوری این است که زمان محدودیت ندارد.

  • عموم مردم برای جلوگیری از مشکلات عدیده‌ای که در زندگی روزمره با آن برخورد خواهند کرد می‌توانند از دانش وکیل که ممکن است در قالب مشاوره‌ حقوقی تلفنی یا آنلاین که از طریق سامانه‌های حقوقی معتبر ارائه می‎شود استفاده نمایند و اقدام به اخذ مشاوره‌های حرفه‌ای در این خصوص نمایند.
  • وکیل پایه یک دادگستری مجرب و مورد اعتماد به لزومات زندگی جامعه ما تبدیل شده است.
  • یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است.
  • سایر افتخارات ایشان عبارتند از پژوهشگر موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران، پژوهشگر بین المللی حوزه حقوق مالکیت فکری، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مشاور حقوقی وزارت بهداشت و دارای تاییدیه از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه آکسفورد می باشند.
  • در صورتی که وکیل تشخیص دهید که مشاوره دقیق پرونده فقط با بررسی مدارک و مستندات امکانپذیر است حتما با رزو و تعیین وقت قبلی به همراه مستندات و مدارک به دفتر مراجعه کنید.
  • اگر به یک وکیل خانم نیاز دارید می توانید با مراجعه به موسسه حامیان عدالت از بهترین وکلای تهران مشاوره دریافت کنید.

خوشحال می شوم نظرات تان را در خصوص مطالب سایت با من به اشتراک بگذارید. ممکن است هنگام بررسی یک قرارداد متوجه وجود بندی شویم که از مفاد آن آگاه نیستیم و یا موقع بررسی و تحلیل پرونده‌ی قضایی خود به اصطلاحات حقوقی زیادی بر بخوریم که معنای آنها را نمی‌دانیم. این جور وقت‌ها بهتر است شماره وکیل در تهران را داشته باشیم تا با برقراری تماس با او در مورد قراردادی که قصد امضای آن را داریم سوالاتی بپرسیم و ابهامات خود را برطرف کنیم. افرادی که نیاز به اخذ مشورت و راهنمایی از متخصصین امور حقوقی دارند می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه، با آرامش خاطر امور خود را به او بسپارند و مطمئن باشند که وکیل انتخابی آن ها از بهترین روش های موجود برای موفقیت در پرونده آن ها استفاده می کند. زمانی که یک دعوای کیفری اتفاق می افتد در صورتی که حضور وکیا در ضروری باشد به دلیل امتناع متهم از پذیرش وکیل و یا در صورت نداشتن بضاعت مالی برای این کارف دادگاه برای دفاع از حق متهم یک وکیل تسخیری انتخاب می کند. در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود.

دعاوی ملکی

کانون وکلا اولین، مهم ترین و اصلی ترین نهاد برای صدور مجوز وکالت و پروانه برای متقاضیان ساکن در ایران می باشد که شبیه به آن در تمام کشورهای دنیا وجود دارد. وکلای دادگستری دارای مجوز رسمی از کانون وکلا معمولا دانش، تجربه و تبحر بالایی دارند و با توجه به مراحل گزینش استاندارد، قابلیت اعتماد بیشتری به آنها وجود دارد. زمانی که افراد با مشکل حقوقی مواجه می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل تهران بسپارند.

سایت های اینترنتی و سامانه‌های حقوقی مورد اعتماد نیز یکی از راه های انتخاب وکیل است که معمولا وکلای برجسته و با تجربه‌ای در سایت‌های معتبر مشغول فعالیت بوده و حوزه فعالیتی آنان نیز مشخص شده است. تحقیق و پرس و جو از افرادی که پرونده‌های مشابه پرونده شما داشته‌اند نیز می‌تواند در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری تاثیر گذار باشد. این افراد نیازی نیست که پروانه دادگستری داشته باشند و هر شخصی میتواند در انجام امورات کاری دیگران یک وکیل مدنی باشد. اما در تعریف وکیل باید گفت، گاهی شخصی شرایط لازم برای انتخاب وکیل (چه دادگستری و چه مدنی) را ندارد و این امر را به یک وکیل یا شخص دیگری محول خواهد کرد تا به نیابت و از جانب او وکیلی انتخاب کند. برای مثال هنگامی که شخصی در زندان است و نیاز به خدمات وکیل پایه یک دادگستری دارد.

در وکالت مقید، موکل برای موضوع مشخص و معینی به وکیل خود، اعطای وکالت می‌نماید. مثلا در خرید یک خانه به وکیل وکالت می‌دهد یا در فروش یک اتومبیل به وکیل وکالت اعطا می‌نماید. دراین حالت وکیل در سایر امور موکل دخالتی نمی‌تواند انجام دهد زیرا در قرارداد وکالت این قید آمده، که وکالت به وکیل مقید به انجام امر خاصی است. پس با در نظر گرفتن نوع وکالت اعطایی، موکل باید انتظارات خود را مشخص کند و در صورتی وکالت مقید به وکیل داده، نباید از وکیل انتظاراتی خارج از حدود وکالت داشته باشد.

ثبت احوال

بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند.

راه‌های پیدا کردن وکیل خوب در تهران

در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد.