وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران

وکیل پایه یک این مدرک را پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی از کانون وکلای دادگستری دریافت می نماید و می تواند در تمامی پرونده ها در مناطق مختلف کشور وکالت نماید. بله، مشاوره صرفا توسط افرادی انجام می شود که دانش آموخته رشته حقوق هستند ولی وکیل ضمن این که در حوزه حقوق دانش آموخته می باشد از سمت کانون وکلای دادگستری پروانه وکالت دریافت کرده است . وکلا و کارشناسان ما در بنیاد وکلا، دارای روابط عمومی قوی، فن بیان بالا و از همه مهمتر سطح علمی بسیار بالا برای ارائه راهکارهای حقوقی لازم در خصوص مراحل انجام و پیگیری تمام دعاوی و شکایات به شما هستند. همه وکلای پایه یک دادگستری و کارآموزان زیر نظر مستقیم این کانون مشغول به فعالیت می‌باشند. اسکودا یا همان اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران، مسئول طراحی، تعیین زمان و نظارت بر برگزاری آزمون وکالت است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد. برای شرکت در این آزمون شرایطی مقرر شده که فارغ‌التحصیلان با در نظر گرفتن این شرایط امکان حضور در آزمون را دارند.

  • زوجین باهم توافق می کنند که ازهم جدا شود ودر تمامی موارد از جمله مسائل مربوط به مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزندان به صورت توافقی بین زوجین تعیین می شود.سپس با اعطای وکالت از ما می خواهند که پروسه را ادامه بدهیم .
  • هرچند که وکلای دادگستری پس از گذراندن آزمون‌های متعدد و مصاحبه های مختلف می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی ورود کند اما بهتر آن است که هر وکیلی در یک زمینه خاص مبادرت به وکالت کند.
  • یعنی اگر وکیل پایه یک در انجام کاری تقصیر داشته باشد و این تقصیر باعث خسارتی به موکل شود مسئول جبران خسارت موکل است.
  • که از یک وکیل با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید.
  • ایران پارس با فراهم کردن جمعی از وکلای متخصص تهران، انتخاب بهترین وکیل تهران را برای شما راحت کرده است.

پس وکیل پایه یک دادگستری فردی است که در رشته‌های مرتبط حقوقی فارغ التحصیل گردیده است. وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته رشته حقوق در گرایش‌های مختلف و یا تحصیلکرده در مبانی فقه و حقوق اسلامی است که در آزمون وکلا دادگستری ایران قبول و پذیرفته شده است و دوره کارآموزی خود را در موعد در نظر گرفته شده طی کرده است. با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید. وکیل متخصص و متبحر باعث می‌شود شما درست ترین تصمیم را در مواقع ضروری بگیرید. اگر با مشکلی در زمینه های مختلف حقوقی مواجه هستید، می‌توانید با تیم حقوقی و متخصص صلح صدرا تماس گرفته و از مشاوره وکلای با تجربه بهره‌مند شوید.

ادامه دادگاه انقلاب

کار ماهیتا با ارزش وکالت را نه صرفا به دید مادی، کسب درآمد و شغلی برای امرار معاش بلکه به نیت احقاق حق و اجرای عدالت و دفع ظلم و حل مشکلات انسان ها دنبال کند. که ارزش آن بسیار گرانبهاست و از وقت به دست آمده و اختیار و توانی که جامعه در اختیار او نهاده است، نهایت استفاده را برای خدمت واقعی ببرد. خوشبختانه امروزه با راه اندازی موسسات حقوقی رسیدگی به پرونده موکل بسیار حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود و نیز بررسی پرونده‌ها بجای یک وکیل توسط چندین وکیل خبره و متخصص صورت می‌گیرد. زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود. هم‌چنین بخش نظرات این سایت ها و صفحات مجازی وکلا هم می‌تواند به شما در تصمیم گیری درست کمک کند.

وکالت امری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط بهترین وکیل در تهران و یا کارشناس حقوقی باتجربه انجام شود. گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد. ایشان در دعاوی حقوقی، ملکی، قراردادی و شرکت های تجاری تخصص کافی دارند و بهترین نتیجه را برای پرونده موکل خود به دست می آورند.

شماره تلفن بهترین وکیل در تهران:

دفاع از ادعای هریک از طرفین دعوا چه خواهان چه خوانده از حقوق مسلم آنان می‌باشد و قاضی و دادرس در نهایت با احراز ادله و مستندات همچنین با استفاده از قوانین مصوب مبادرت به صدور حکم می‌کنند. باید گفت وکیل تنها برای امور حقوقی و اقامه دعاوی کیفری انتخاب نمی‌شود؛ بلکه در دعاوی غیرحقوقی نیز وکیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شخص می‌تواند پرونده‌هایی با موضوعات مختلف بدون هیچ محدودیتی در پذیرش آنها ، قبول کرده و پیگیری و بررسی نماید و با وجدان و صداقت کار سعی در ایجاد عدالت داشته باشد تا حق هیچ انسانی ضایع نشود.

قرارداد مالی و کاری در محل دفتر گروه وکلای ره جویان عدالت منعقد میگردد. مشاوره حقوقی تلفنی دارای محدودیت‌های زمانی و فیزیکی نیست و هر یک از متقاضیان خدمات حقوقی می‌توانند در هر لحظه با تماس تلفنی از وکلا و مشاورین مجرب مشاوره دریافت کنند. همچنین آن‌ها تنها می‌توانند در جرم‌های تعزیری که احکامی کمتر از 10 سال حبس دارد در دادگاه و محاکم کیفری شرکت کنند. در محاکم حقوقی نیز وکیل پایه دو فقط زمانی که بازخواسته، ارزشی کمتر از 500 میلیون ریال دارد اجازه حضور در پرونده را دارد.