وکیل در تهران وکیل خوب در تهران وکیل حرفه ای در تهران بهترین وکیل در تهران صلح صدرا

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

  • اصولا در محاکم خانوادگی برا ی انجام طلاق توافقی وقتی تعیین نمی شود و محاکم به صورت فوق العاده رسیدگی می نمایند.
  • آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر می گذارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد.
  • دفاع از موکل در مراحل قضایی و جلسات دادرسی، یکی از مهم‌ترین وظیفه هر وکیل دادگستری است .
  • همچنین آن‌ها تنها می‌توانند در جرم‌های تعزیری که احکامی کمتر از 10 سال حبس دارد در دادگاه و محاکم کیفری شرکت کنند.

موضوعاتی که به امور خانواده مانند انواع طلاق، حضانت کودک، دریافت مهریه، انحصار وراثت و نفقه، استرداد جهیزیه و غیره مرتبط به وکیل خانواده می‌شود. باید گفت که برای انجام هرچه سریع‌تر امور پرونده، یک وکیل خوب دادگستری باید از احساس مسولیت و تعهد و دلسوزی برخوردار باشد. وکیل به مانند پزشک باید حافظ و امین اسرار و اطلاعات باشد و تحت هیچ شرایطی آن را فاش نکند همچنین از سرقت یا فاش شدن اسرار موکل جلوگیری نماید. علم حقوق به دلیل گستردگی و پیچیدگی‌هایی که دارد باعث شده تا هر وکیلی در یک زمینه خاص تسلط و تخصص داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی‌های وکیل خوب، داشتن تسلط و تجربه کافی در یک زمینه خاص حقوقی است. از دیگر وظیفه وکیل آن است که متن قرارداد وکالت را به روشنی و با ذکر تمامی موارد در دو نسخه تنظیم کند.

انواع قرارداد های استخدامی و تجاری

در دادگاه‎های کیفری و دادسراها، ضرورت حضور وکیل برای متهم در برخی از جرایم، الزامی و در واقع یک نوع اجبار قانونی است. پس همچنان پروانه نداشته و نباید عنوان وکیل پایه یک دادگستری یا پایه دو را به او اطلاق کرد. البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است.

مراحل وکیل پایه یک دادگستری شدن !

گروه تخصصی تهران وکیل در این رابطه معمولا دارای چندین وکیل متخصص و پایه یک در امور دیوان بوده که در این رابطه برای پیشبرد پرونده های دیوان عدالت اداری از تجربیات خود استفاده می نماید. امروزه موسسات حقوقی متعددی تشکیل شده‌اند که ضمن فعالیت در حوزه‌های قضایی گوناگون، به ارائه مشاوره تخصصی به افراد و سازمان‌ها می‌پردازند. موسسه حقوقی مناسب موسسه‌ای است که وکلای برجسته با سابقه فعالیت در حوزه‌های مشابه به پرونده مورد نظر را به شما معرفی کرده و با ارائه مشاوره کامل، از ابتدا تا انتهای پرونده همراه شما باشد. کانون وکلا نهادی است که بیش از صد سال است تاسیس شده و نزدیک به 70 سال است که استقلال یافته است.

قبول پرونده های حقوقی وکیل پایه یک دادگستری خانم الهام قریشی 3 . قبول پرونده های ثبتی و دعاوی ملکی وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای خدّامی 4 . قبول پرونده های کیفری وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه مهرور 5 .

کافی است با تماس با موسسه صلح صدرا و عنوان کردن موضوع موردنظر از هزینه وکیل در تهران مطلع شوید. که طبق قانون و مقررات قوه قضایه برای وکیل ها به منظور انجام اموری که به وی محول شده است. حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود. که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد.