وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.

  • گروه وکلای آپادانا با بیش از ۵ سال سابقه افتخار دارد که به صورت تخصصی با وکلای تهران همکاری می‌نماید.
  • اما در اقتصاد امروزه باید به این نکات توجه داشت که هزینه وکیل نیز جزئی از دغدغه های افراد شده است و برای انتخاب بهترین وکیل اولین معیار انتخاب، داشتن تجربه و سابقه می باشد.
  • البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهرانوکیلصحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید.
  • وکلایی هستند که به دلیل تجربیات بسیار در پرونده‌های حقوقی با یک موضوع خاص، راه حل‌هایی برای مشکلات حقوقی موکل خود پیدا می کنند.

در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد.

وکیل پایه یک دادگستری

کانون وکلا اولین، مهم ترین و اصلی ترین نهاد برای صدور مجوز وکالت و پروانه برای متقاضیان ساکن در ایران می باشد که شبیه به آن در تمام کشورهای دنیا وجود دارد. وکلای دادگستری دارای مجوز رسمی از کانون وکلا معمولا دانش، تجربه و تبحر بالایی دارند و با توجه به مراحل گزینش استاندارد، قابلیت اعتماد بیشتری به آنها وجود دارد. زمانی که افراد با مشکل حقوقی مواجه می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل تهران بسپارند.

وکیل تهران

بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند.

ایشان وکیل متخصص در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی و دعاوی ارث و تقسیم ترکه می باشند. وکیل عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر است که به عنوان یکی از وکلای بسیار خوب و موفق تهران شناخته می شود. اولین و مهم ترین اقدام برای حل یک مشکل حقوقی و یا انجام یک کار قانونی، انتخاب یک وکیل خوب و مناسب با موضوع مورد نظر است. در مراجعه به صورت حضوری، شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم با وکیل در تهران صحبت کنید. یکی از مهم ترین مزایای مراجعه حضوری این است که زمان محدودیت ندارد.

وکیل در ظفر

در وکالت مقید، موکل برای موضوع مشخص و معینی به وکیل خود، اعطای وکالت می‌نماید. مثلا در خرید یک خانه به وکیل وکالت می‌دهد یا در فروش یک اتومبیل به وکیل وکالت اعطا می‌نماید. دراین حالت وکیل در سایر امور موکل دخالتی نمی‌تواند انجام دهد زیرا در قرارداد وکالت این قید آمده، که وکالت به وکیل مقید به انجام امر خاصی است. پس با در نظر گرفتن نوع وکالت اعطایی، موکل باید انتظارات خود را مشخص کند و در صورتی وکالت مقید به وکیل داده، نباید از وکیل انتظاراتی خارج از حدود وکالت داشته باشد.