از زمان راه اندازی به بازار قانونی در سال 2021، پلت فرم مدیریت ماده داشبورد قانونی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت می گوید که در میان همکاران شرکت حقوقی طرفداران وفاداری ایجاد کرده است که آن را جایگزینی برتر برای به روز رس، و توزیع چک لیست ها در مایکروسافت ورد یا ا،ل می دانند. مت روتنبرگ.
روتنبرگ میگوید، اما شرکت مدام از شرکای شرکت حقوقی میشنید که آنچه آنها از محصول میخواهند، نماهای تصویری سطح بالا است که به آنها یک مرور سریع از وضعیت همه امورشان و نحوه تخصیص کار در میان همکاران نشان میدهد.
در پاسخ، داشبورد قانونی اکنون یک ویژگی جدید نمای شریک را منتشر کرده است. با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط همکاران از طریق ورودی های چک لیست آنها، به شرکا اجازه می دهد تا به راحتی مسائل را فیلتر کنند:
- توسط وکیل و حرفه ای، برای اینکه ببینیم چه ،ی چه کاری انجام می دهد و چقدر مشغول است.
- بر اساس موضوع، برای گرفتن یک ع، فوری از آنچه در حال وقوع است به منظور تصمیم گیری در مورد اصلاحات دوره مورد نیاز یا تخصیص منابع.
این ویژگی جدید بر روی محصول اصلی Dashboard Legal ساخته شده است، که یک پلت فرم مدیریت موضوع و پروژه است که شامل چک لیست هایی است که در زمان واقعی به روز می شوند، کانال های چت و یادداشت های مش،، و ادغام با Outlook و سیستم های مدیریت اسناد iManage و NetDo،ents، به طوری که ایمیل های مرتبط و اسناد می تواند در موضوعات موجود باشد.
روتنبرگ Dashboard Legal را از دیگر برنامههای مدیریت پروژه مانند Clickup، Asana و Microsoft Teams متمایز میکند که او آنها را پف کرده و پیچیده توصیف میکند. در مقابل، او میگوید، داشبورد قانونی بر ظرافت و سادگی تمرکز دارد و برخلاف سایر ابزارها، به طور خاص برای کارهای قانونی ساخته شده است.
او همچنین محصول را از محصولات مدیریت تراکنش مانند SimplyAgree یا Closing Folders متمایز میکند، که به گفته او فقط 1% نهایی یک موضوع را در خط پایان متمرکز میکند، در حالی که Dashboard Legal کل موضوع را در بر میگیرد.
چیزی که ما روی آن تمرکز کردهایم 99 درصد، تمام روز، هر روز، قبل از رسیدن به آن خط پایان است، و واقعاً برخی از روشهای مدیریت پروژه و بهترین روشها را از صنایع دیگر وارد کرده و راهی برای ساختن آن بهطور خاص برای وکلا،» او می گوید.
ع،های فوری موضوع مورد نظر شرکا
در حالی که این مفهوم برای همکاران جذاب بود، اما برای شرکا که کمتر به جزئیات نابسامان اهمیت میدهند و بیشتر به دیدگاه سطح بالاتر از جایگاه موضوع علاقهمند بودند، جذاب بود.
روتنبرگ میگوید: «چیزی که ما دریافتیم این بود که شرکا چیز دیگری میخواستند. «آنچه واقعاً میخواستند ع،های فوری بود. چه اتفاقی برای موضوع من افتاده است؟ چه چیزهایی در راه است؟ چه ،ی روی چه چیزی کار می کند؟ و آنها 25 ث،ه فرصت دارند تا وارد شوند و آن را ببینند.”
روتنبرگ گفت که ویژگی نمای شریک حاصل که Dashboard Legal ساخته است، یک نمای تیمی و ابزار مدیریت منابع است که به طور خاص برای شرکا طراحی شده است.
“آنها می توانند وارد شوند و ببینند چه ،ی روی چه چیزی در سراسر موضوعات کار می کند و منابع را در لحظه تخصیص می دهد – بر خلاف صورتحساب ها، که فقط به عقب نگاه می کنند. آنها یک ع، فوری از مسائل خود دریافت می کنند. در این هفته چه کارهایی انجام دادیم؟ چه چیزی در راه است؟ به چه چیزی نیاز داریم تا مطمئن شویم که در 10 روز آینده اتفاق میافتد تا همه چیز از بین نرود؟»
روتنبرگ معتقد است آنچه در این مورد مبتکرانه است، این است که داده ها در زمان واقعی به نمای شریک مستقیماً از طریق استفاده همکاران از پلت فرم داده می شود. این به ،ه خود باعث استفاده بیشتر شریک از پلتفرم میشود و «چرخ پرواز پذیرش» را ایجاد میکند که در آن هم شرکا و هم شرکا از استفاده یکدیگر از پلتفرم سود میبرند.
روتنبرگ میگوید، آزمایش بتا نمای شریک قبل از راهاندازی رسمی آن ثابت کرد که شرکا این ویژگی را دوست داشتند و با آن درگیر بودند. اکنون که این ویژگی به طور رسمی در دسترس است، او در حال برنامهریزی پیشرفتهای بیشتری است، از جمله امکان تنظیم ایمیلهای هفتگی با بهروزرس،ها در مورد مسائل و نمودارهایی که یک نمای کلی بصری از فعالیتها را ارائه میدهد.
روتنبرگ میگوید: «ما واقعاً در مورد پتانسیل حل مشکل همکار و هم مشکل شریک با یک ابزار دقیق هیجانزده هستیم، که فکر میکنم تعادل بین آنها کار سختی است».
داشبورد قانونی داشبورد
هنگامی که یک وکیل وارد Dashboard Legal می شود، داشبورد همه موارد آنها را به ،وان تابلو نمایش می دهد. در هر تابلو، کاربران می توانند یک یا چند چک لیست داشته باشند، که کاربران می توانند از ابتدا ایجاد کنند یا از یک کتابخانه الگو بگیرند. همچنین در یک برد، کاربران می توانند به تمام اسناد مرتبط از DMS خود دسترسی داشته باشند، سایر اعضای تیم را مشاهده کنند و با سایر اعضای تیم چت کنند.
تابلوها را میتوان با رنگبندی، مرتبسازی و جستجو کرد. کاربران همچنین میتوانند تابلوهایی را در هیئتها راهاندازی کنند، مانند هیئت کشف در یک موضوع دعوی قضایی.
علاوه بر نمای تابلوها، نمای کار همه موارد چک لیست کاربر را در همه موارد در یک نمای واحد جمع می کند. کاربران می توانند وظایف را بر اساس موضوعات مرتب کنند و بر اساس تاریخ های سررسید و سایر پارامترها فیلتر کنند.
نمای شریک این امکان را اضافه می کند که ببینیم چه ،ی چه کاری را انجام می دهد، چه توسط تیم موضوع یا توسط وکیل فردی یا حرفه ای، و میزان مشغله آنها. شرکا همچنین میتوانند دیدگاههای سطح بالایی از موضوعات دریافت کنند و پیشرفت در کارهای مربوط به موضوعات خاص یا در بین موضوعات را مشاهده کنند.
شرکا همچنین می توانند ،اصر را ،یب کنند. شاید بخواهند وضعیت یک موضوع خاص را به اضافه فعالیت خاص کاردان ارشد و دو همکار دیگر ببینند. آنها می توانند چندین ،صر را اضافه کنند تا نمای مورد نظر خود را به دست آورند.
این واقعاً انعطافپذیر است، اما چیزی که ما واقعاً در تلاش برای ارائه آن هستیم این است که به شرکا آنچه را که واقعاً سریع نیاز دارند برای تخصیص منابع و دیدن آنچه که در مورد یک موضوع در حال انجام است، ارائه دهیم.»
داشبورد حقوقی یک شرکت کننده در کوچه راه اندازی ABA Techs،w 2022 بود که من بر آن نظارت دارم. مقام دوم را به دست آورد – تنها با یک رای مقام اول را از دست داد.
منبع: https://www.lawnext.com/2023/07/new-dashboard-legal-feature-gives-law-firm-partners-a-snaps،t-view-of-all-activity-across-matters-and-،ociates.html