پنجشنبه، 13 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


«تفاوت سنا در مورد نامزدی دادگاه های پایین به چه م،است. . . . و سنا چقدر از این رویه فاصله گرفته است». اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” خود.

نوشته شده در ساعت 21:35 توسط هوارد باشمن



«303 Creative: چه اتفاقی می‌افتد وقتی که یک تصمیم محدود SCOTUS با سال 2023 روبرو شود. بخش دوم: در حالی که برخی از محققان حقوقی دو هفته گذشته را صرف توضیح این موضوع کرده اند که تصمیم متمم اول چقدر محدود است، افرادی که می خواهند تبعیض قائل شوند. . . تبعیض آمیز.» کریس گیدنر دارد این پست در سایت Substack “Law Dork” او.

نوشته شده در ساعت 21:26 توسط هوارد باشمن



«قاضی تگزاس که نمی‌خواهد مراسم ازدواج همجنس‌گرایان را انجام دهد، امیدوار است که پرونده دادگاه عالی طراح وب به او کمک کند تا مبارزه کند. دایان هنسلی، قاضی صلح شهرستان مک‌لنان، پس از اینکه یک سازمان ،تی به او در مورد امتناع از ازدواج با زوج‌های همجنس‌گرا هشدار داد، شکایت کرد. او امیدوار است که پرونده اخیر دادگاه عالی ایالات متحده در مورد آزادی مذهبی به او کمک کند. ربکا اشناید از تگزاس تریبون دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:18 توسط هوارد باشمن



دادگاه محدود رابرتز. سرعت منتقدان آنها، قضات به سابقه احترام می گذارند». استاد حقوق جاناتان اچ آد، خواهد داشت این انشا در شماره 31 جولای 2023 مجله نشنال ریویو.

نوشته شده در 20:46 توسط هوارد باشمن



“آینده سخنر، آنلاین نباید متعلق به یک قاضی منصوب شده توسط ترامپ در لوئیزیانا باشد”: استاد حقوق کیت کلونیک دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 5:07 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دموکرات‌ها تاکتیک جدیدی را برای احیای اصلاحیه حقوق برابر امتحان می‌کنند. حامیان این اقدام برای درج تضمین برابری ، در قانون اساسی از یک نظریه حقوقی خلاقانه برای احیای اصلاحیه ای که مدت هاست متوقف شده بود استفاده می کنند. آنی کارنی از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 5:05 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دانشمندان و کاتبان احکام را مرور می کنند: دوره 2022-2023 دیوان عالی.” بنیاد هریتیج مطلبی منتشر کرده است این ویدیو در یوتیوب.

نوشته شده در 4:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



کاوانا: هیچ اردوگاه متخاصمی در دادگاه عالی وجود ندارد. قاضی منصوب شده توسط ترامپ اصرار داشت که با وجود انبوهی از تصمیمات قطبی شده، دادگاه بر اساس خطوط حزبی ت،یم نمی شود. جاش گرشتاین از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در 4:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



خط لوله دره کوه با داغ شدن منازعات حقوقی متوقف شد. یک دادگاه فدرال در ریچموند، علیرغم قانونی که کنگره در ماه گذشته تصویب کرد که می گوید دیگر صلاحیت خط لوله را ندارد، ساخت و ساز را متوقف کرده است. کورال داونپورت دارد این مقاله در نسخه امروز نیویورک تایمز

نوشته شده در 4:38 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“پروژه پیش بینی سلامت هوش مصنوعی گوگل چالش حریم خصوصی را ش،ت می دهد”: آندره آ ویتوریو از قانون بلومبرگ است این گزارش (اشتراک برای دسترسی کامل لازم است) در یک حکم که دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه هفتم روز سه شنبه صادر شد.

تصمیم گرفته شده است مقداری توجه بر توییتر زیرا مدار هفتم بر این باور است که[a]ما می خو،م توله، TransUnion، و اسپوکئو، نقض قرارداد به تنهایی – بدون هیچ ضرر واقعی – صرفاً یک آسیب قانونی است، نه یک آسیب در واقع. و بنابراین از ا،امات ماده 3 برای شکایت در دادگاه فدرال خارج است.

نوشته شده در 10:28 توسط هوارد باشمن



«تفکرات در مورد خلاصه درخواست کننده در دریاچه های بزرگ“: جان اف کویل دارد این پست در «وبلاگ دعاوی فراملی».

نوشته شده در ساعت 10:20 توسط هوارد باشمن






منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/13/#207456