کارآگاه بازنشسته ممفیس مرده پیدا شد و زنی به دلیل دزدی از بدنش دستگیر شد


دبورا هستینگز، یک کارآگاه بازنشسته قتل ممفیس پس از سقوط در بیرون از خانه اش در آ، هفته گذشته جسد پیدا شد. گزارش ها برای Inside Edition. گروهبان سابق مارک لسور روز یکشنبه بیرون از خانه‌اش در تنسی پیدا شد و مرده اعلام شد. علت مرگ او هنوز فاش نشده است.

در پی این حادثه زن 27 ساله ای دستگیر و به دو فقره سرقت اموال، یک فقره سرقت هویت و یک فقره سرقت مسلحانه به نام لوکاس فینتون متهم شد. گزارش برای تجدیدنظر تجاری ممفیس. طبق اسناد دادگاه، این زن، شونته د،،، به پلیس اعتراف کرد که با لسور دعوا کرده و پس از سقوط او، کیف پول او را دزدیده و با استفاده از تلفن همراهی که از خانه اش برداشته بود، 1500 دلار از حساب بانکی او منتقل کرده است.

LeSure در اوایل سال جاری توجه ملی را به خود جلب کرد، زم، که او رسیدگی اداره خود به پرونده تایر نیکو، را محکوم کرد که پس از ضرب و شتم افسران اداره پلیس ممفیس در جریان توقف ترافیک در ژانویه جان باخت. صحبت ، با خبرگزاری ها پس از آن، LeSure تا حدی کاهش کارکنان در MPD را مقصر دانست که افسر، با ارشدیت را که قادر به ارائه آموزش های ضروری بودند حذف کرد و بر خطر اعزام افسران بی تجربه در واحدهایی مانند واحدهای منحل شده تاکید کرد. گروه ضربت SCORPION. پنج افسر به اتهام قتل ا،اج و متهم شدند و پرونده های حقوقی مرتبط با مرگ نیکو، ادامه دارد.

همچنین ببینید: فیلم پلیس از حادثه مرگبار نیروی تایر نیکو، منتشر شد


منبع: https://thecrimereport.org/2023/07/12/retired-memphis-detective-found-dead-woman-arrested-for-stealing-from-his-،y/