کتاب صوتی کتاب گویا کتابخانه صوتی کتابچین

کتاب صوتی کتاب گویا کتابخانه صوتی کتابچین

سایت طاقچه دارای اپلیکیشن در نسخه های اندروید و آیفون کد تخفیف فراکتاب می باشد. سایت فیدیبو دارای اپلیکیشن در نسخه های اندروید، آیفون و ویندوز می باشد. کتاب راه دارای اپلیکیشن در نسخه های اندروید، آیفون و ویندوز می باشد. ایران صدا دارای اپلیکیشن در نسخه های اندروید و آیفون می باشد. BK Podcast In this podcast, I read some letters to people I know & some English Music in Persian from my point of view . در هر قسمت از این پادکست، نامه هایی به کسانی که میشناسم را به همراه یک موسیقی و ترجمه ی شعر آن از نگاه خودم، برای شما میخوانم.

  • سپس روش های اقدام در جهت استفاده از آن، تعیین هدف و اهمیت زمان اقدام در این مسیر را توضیح می‌دهد.
  • چشم هایش نام رمانی از بزرگ علوی است که برای نخستین بار در سال 1357 خورشیدی منتشر شد.
  • دوران کودکی «ناردو» در سفرهای که پدر و مادر او به واسطه شغل خود داشتند گذشت.
  • باران حقیقت ترانه خواندن به وقت باران عنوانی است که مسیحا برزگر برای کتاب خود انتخاب کرده است.
  • عقیده بودریار این‌گونه است که در این جامعه واقعیت به‌طور کل محو شده و جای آن را رویه‌ای از نموده‌ها و وانموده‌های وسوسه‌انگیز و فریبنده گرفته است.
  • لازم نیست تا یک کتاب قطور یا حتی نسبتاً بزرگ را با خود حمل کرده و مشغول به خواندن شوید.

در این کتاب مارکز از سبک رئالیست جادویی بهره برده که ناپدید شدن و مرگ بعضی از شخصیت‌های داستان به جادویی شدن روایت‌ها می‌افزاید. بسیاری از منتقدین بر این باور هستند که مارکز در این کتاب مسائل و مشکلات زادگاه خود را به تصویر کشیده‌است. در کتاب «صد سال تنهایی» مخاطب با شش نسل از افراد خانواده بوئندیا که در دهکده خیالی ماکوندو زندگی می‌کنند مواجه می‌شود. لازم به ذکر است که افراد روشن دل که جزء دوستداران خواندن کتاب های مختلف هستند، هم می توانند به کمک کتاب صوتی از امکان کاوش در دنیای ادبیات، تاریخ، علوم، سیاست یا هنر و غیره لذت ببرند. این نسخه از کتاب ها برای برداشتن محدودیت ها به میان آمده اند، و در یک بررسی سر انگشتی می توان متوجه شد که هیچ کدام برای پر کردن جای یکدیگر رقابت نمی کنند.

کتاب کتاب مجانی: ما نمی‌توانیم در آیندمون تغییری ایجاد کنیم، اما…

موج می رود اما آب سر جای خود هست، تو مرا فراموش می کنی، این طور نیست؟ اما من فراموش نمی کنم. کتابچین یک اپلیکیشن کتاب مالتی پلتفرم است یعنی کاربران می توانند در تمام دیوایسها و سیستم عاملها (ویندوز، اندروید و آی او اس) کتابهای خود را مطالعه نمایند و از کتابخوانی در محیطی لذت بخش بهره مند شوند. تمامی حقوق مادی و معنوی این واژه نامه متعلق به مجموعه آموزشی بیاموز (b-amooz.com) است. این امکان وجود داره که شما دو جا از دوره استفاده کنین ، مثلا روی سیستم منزل و گوشی شخصی خودتون . دسترسی شما به دوره همیشگی هست و میتونید هم از طریق کانال تلگرام و هم از طریق برنامه ی استاپ پلیر به دوره دسترسی داشته باشید .

به همین دلیل لازم نیست تا ساعت ها وقت خود را صرف یادگیری مکالمات و جمله بندی های یک زبان خاص با قالب های آموزشی خسته کننده یا خشک نمایید. امکان شنیدن داستان ها و روایات مختلف کمک می کند تا به درک واضح و البته واقع گرایانه ای برسید. این توصیه هرگز تکراری نمی شود و امکان تجربه های جدید را برای شما به آسانی فراهم می آورد.

جنایت و مکافات در تمام تقسیم بندی های ادبی جزو یکی از ده شاهکار برتر ادبیات جهان می باشد. جدال خیر و شر در درون و برون آدمی و تیرگی های روان آدمی، روان پریشی ها و در گیری های فرد با خود و محیطش درون مایه آثار این نویسنده بزرگ روس است که این ها در بهترین شکل خود در این کتاب بازتاب یافته است. اما ترجمعه اصغر رستگار که از زبان انگلیسی به خامه فارسی در آمده از نگاه صاحب نظران برگردانی یگانه ازاین شاهکار ماندگار است. مصر با تاریخ پر فراز و نشیب‌اش توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد و درون مایه کاری بسیاری از نویسندگان و فیلم‌سازان را به خود اختصاص داد. بخش اول به بیان کلیات موضوع می‌پردازد و نوعی یادآوری برای قدرت احساس خوب، یافتن خود حقیقی، خلق واقعیت، تسلط بر احساسات و…

بعد از کودتای 28 مرداد 1332دستگیر شد و چند ماهی در زندان به سر برد. در داستان های ساعدی، جهان غم انگیز فقر و دربدری دهقانان آواره، روشنفکران سر گردان و بی هدف و ولگردان آواره اجتماع ترسیم می شود و اینگونه فقر، درماندگی و واقعیات فضیحت بار جامعه، چهره … حتماً برای کسانی که به کلاس های آموزش زبان می روند، یا سعی دارند در آزمون های بین المللی شرکت کنند، تقویت مهارت شنیداری بسیار مهم است.

کتاب صوتی آدولف هیتلر

محبوبیت این کتاب در دهه 1930 و دوباره در دهه 1960 میلادی، اوج گرفت. هم‌اکنون کتاب پیامبر به بیش از 50 زبان ترجمه شده و یکی از پایه‌های ثابت فهرست پرفروش‌‌ترین کتاب‌های دنیا است. تصور بر این است که ده‌ها میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. کتاب حاضر در قالب مجموعه‌ای از نوشتارها، برگرفته از 26 شعر منثور. کتاب صوتی «آمریکا» در بردارنده‌ی توصیفاتی فلسفی در یک جامعه می‌باشد.

سه‌شنبه‌ها با موری که همواره یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده، گزارش مستندی از ملاقات‌های میچ آلبوم با استاد پیر و رو به احتضارش موری می‌باشد. این ملاقات‌ها سه‌شنبه‌ی هر هفته برگزار می‌شود و در آن موری باز به تدریس برای شاگرد قدیمی‌اش می‌پردازد. میچ آلبوم در این کتاب درس‌های استاد پیرش را با ما به اشتراک می‌گذارد.

امکانات سایت کتاب صوتی کتاب سبز

یوسف علیخانی نویسنده­ای خوش قریحه یوسف علیخانی در سال 1354 در یکی از روستاهای الموت-قزوین دیده به جهان گشود. وی دوران ابتداییِ تحصیل را در روستای محل تولد گذراند و پس از آن به قزوین مهاجرت کرد و دوران متوسطه را در آن‌جا گذراند. پس از عزیمت به تهران در رشته‌­ی زبان و ادبیات عرب مشغول به تحصیل شد و در سال 1377 از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. علیخانی دوران کودکی و نوجوانی سختی را پشت سر گذاشت و تمام افتخارت خود را مدیون این دوران می‌داند. این کتاب از آثار معدود زبان فارسی است که در مرکز آن یک زن ب …

علاوه بر این، فلسفه نقدی جایگاهی فراهم کرد که کانت می‌توانست از آن‌جا به وجهی بسیار صریح‌تر از نوشته‌های متقدم خود به سایر ابعاد مهم مفاهیم خدا و دین بپردازد. با آغاز قرن نوزدهم و پیشرفت‌های حاصل شده در تمامی حوزه‌های فعالیت انسان، دنیای قدیم به مکانی جدید بدل شد. اختراعات جدید روش زندگی را به سرعت تغییر داد و اکتشافات علمی نیز نگرش انسان را به خود دگرگون ساخت.