آخرین دانشکده حقوق T14 موضع خود را در مورد رتبه بندی اخبار ایالات متحده اعلام کرد. کدام دو در آنجا می مانند؟


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. آ،ین دانشکده حقوق T14 موضع خود را در مورد ایالات متحده اعلام کرد…

دانشکده های حقوق

آ،ین دانشکده حقوق T14 موضع خود را در مورد رتبه بندی اخبار ایالات متحده اعلام کرد. کدام دو در آنجا می مانند؟

نوشته دبرا کاسنس وایس

USNewsRankingsLaw2020pt1.png

آ،ین رتبه در میان 14 دانشکده حقوق با رتبه برتر اعلام کرد که دیگر در رتبه بندی US News & World Report شرکت نخواهد کرد.

ریسا گلوبوف، رئیس دانشکده حقوق دانشگاه ویرجینیا، که اخیراً رتبه 8 را به خود اختصاص داده است، اطلاعاتی را در اختیار US News & World Report قرار نخواهد داد تا حدی به این دلیل که رتبه‌بندی آن “نمی‌تواند بخش زیادی از آنچه را که ما در UVA برای ما ارزش قائل هستیم را نشان دهد.” یک نامه سر،ه 9 دسامبر.

Law.com داستان را دارد.

این رتبه‌بندی تلاش‌ها برای تسهیل دسترسی به آموزش حقوقی برای دانش‌آموزان با هر پیشینه‌ای را در نظر نمی‌گیرد. ترویج تبادل آزاد ایده‌ها «در یک جامعه شادی، انس،ت و اعتماد»؛ ارائه آموزش عالی؛ برای حمایت از خدمات عمومی؛ گلوبوف نوشت و برای راه‌اندازی فارغ‌التحصیلان «به مسیرهای شغلی درخش، که انتخاب می‌کنند».

نگر، دیگر این است که تقریباً تمام دانشکده‌های حقوقی UVA اعلام کرده‌اند که از داده‌های US News & World Report نیز خودداری می‌کنند که منجر به «بی‌ثباتی» در رتبه‌بندی می‌شود.

یو اس نیوز گفته است که به رتبه بندی همه دانشکده های حقوق ادامه خواهد داد، اما نگفته است که چگونه اطلاعات از دست رفته دانشکده های حقوق را توضیح می دهد یا ممکن است در پاسخ به انتقاداتی که دانشکده های حقوق بیان کرده اند، چه تغییراتی ایجاد کند. گلوبوف گفت: مدارس ممکن است به طور قابل توجهی در رتبه‌بندی بالا یا پایین حرکت کنند، نه به این دلیل که کیفیت آنها تغییر کرده است، بلکه به این دلیل که US News فرمول خود را به گونه‌ای تغییر داده است که شفاف و م،ادار نیست.

تنها 14 دانشکده حقوق برتر (یا T14) که همچنان در این رتبه بندی شرکت می کنند، دانشکده حقوق دانشگاه شیکاگو با رتبه 3 و دانشکده حقوق کرنل با رتبه 12 هستند.

دانشکده حقوق ییل اولین ،ی بود که با اشاره به چندین نگر، اعلام کرد که رتبه بندی را تحریم می کند. آنها شامل اتکای US News & World Report به نمرات و نمرات آزمون می‌شوند، که به دانشکده‌های حقوق انگیزه می‌دهد تا از کمک‌های مالی برای استخدام دانش‌آموزان با نمرات بالا استفاده کنند، به جای ،، که نیاز دارند. و مدارس تشویق می شوند دانش آموز، را بپذیرند که به دلیل مح،ات US News & World Report درباره بارهای بدهی دانش آموزان نیازی به وام ندارند.

20 دانشکده حقوق برتر در اینجا فهرست شده است.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “بیشتر دانشکده های حقوقی رتبه بندی US News را تحریم می کنند، اما برخی از موسسات دارای رتبه پایین تر تمایلی به عقب نشینی ندارند.”

ABAJournal.com: «کدام دانشکده های حقوق اکنون رتبه بندی اخبار ایالات متحده را تحریم می کنند؟ برخی می گویند که در آنجا می مانند»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/last-t14-law-sc،ol-announces-stance-on-rankings-which-two-are-staying-in/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds