آیا شما باهوش تر از یک دانشجوی حقوق هستید؟ (نسخه آیین دادرسی مدنی)


موارد زیر از آزمون من در آیین دادرسی مدنی در سال 2022 آمده است. – دنیس

معرفی: درایسون یک «گرز مو» می‌سازد که هنگام خشک شدن حالت می‌دهد. این شرکت همچنین دارای یک پتنت طراحی است که محصول را پوشش می دهد. در سال 2021، سه رقیب مختلف شروع به فروش محصولات مشابه ،د. درایسون در حال بررسی شکایت از همه آنها در یک دادخواست واحد است که باید در دادگاه فدرال WD Tex تنظیم شود. این اقدام هر دو (1) نقض حق اختراع فدرال را ادعا می کند. و (2) رقابت ناعادلانه (بر اساس قانون ایالت تگزاس). یک نکته، وکلای درایسون معتقدند که ادعای خوبی در مورد نقض حق ثبت اختراع علیه هر سه طرف دارد، اما ادعای رقابت ناعادلانه فقط علیه دو نفر از متهمان ثبت می شود.

1. آیا قو،ن به درایسون اجازه می‌دهد که یک دادخواست منفرد که شامل همه این طرف‌ها/دعاها می‌شود، تنظیم کند؟ (درایسون است ضروری تا همه آنها را در یک عمل گرد هم بیاوریم؟)

حقایق بیشتر برای سوال بعدی: درایسون اقدام را همانطور که در بالا ذکر شد ثبت کرد. یکی از متهمان (آما،ون) محصول متهم را می فروشد، اما در واقع محصول را تولید نمی کند. در عوض، آم،ون یک محصول تولید شده توسط Revloon را می فروشد. به ،وان بخشی از معامله خود، Revloon موافقت کرد که در صورت معلوم شود که محصول دارایی م،وی متعلق به شخص ثالث را نقض می کند، خسارت آم،ون را جبران کند.

2. قواعد آیین دادرسی مدنی راه های مختلفی را پیش بینی می کند که Revloon می تواند بخشی از دعوی شود. آنها را شناسایی کنید و توضیح دهید که چگونه کار می کند.

حقایق بیشتر برای سوالات بعدی: هنگامی که آم،ون برای اولین بار فروش محصول Revloon را آغاز کرد، این شرکت جستجوی “آزادی در کار” را انجام داد. برای این منظور، آم،ون یک وکیل (کرانچ) استخدام کرد تا در مورد اینکه آیا نسخه حذفی حقوق مالکیت م،وی افراد را نقض می کند یا خیر، نظر دهد. کرانچ یک کارشناس فنی را برای جستجو در سوابق دفتر ثبت اختراع استخدام کرد. کارشناس فنی یک گزارش فنی ایجاد کرد که چندین اختراع و علامت تجاری را نشان می داد که در آن دخیل بودند. سپس کرانچ از آن گزارش فنی برای پیش‌نویس یک نظرنامه استفاده کرد که در آن بیان می‌کرد:آم،ون حقوق IP درایسون را نقض می کند” علیرغم نظر نامه، آم،ون تصمیم گرفت که سود آن بسیار پرسود است و تصمیم گرفت به فروش محصول ادامه دهد. همه اینها قبل از شکایت دایسون یا تهدید به شکایت اتفاق افتاد.

بعداً، در طی دعوای قضایی، درایسون درخواستی را به آم،ون ارائه داد و به دنبال کشف اسنادی بود که در اختیار آم،ون بود و مربوط به مالکیت م،وی درایسون بود. آم،ون گزارش فنی و نظر نامه را به ،وان پاسخگو شناسایی کرد و آنها را به ثبت امتیازات خود اضافه کرد. اما، آم،ون نشان داد که محتویات آنها را به درایسون فاش نخواهد کرد. درایسون به اسناد علاقه مند است زیرا اثبات تخلف عمدی می تواند منجر به خسارات سه برابری شود.

3. پس از تلاش برای مذاکره برای حل اختلاف کشف، درایسون درخواستی برای اجبار ارائه کرد – به دنبال دستوری بود که آما،ون را م،م به تحویل این دو سند می کرد. قاضی چگونه باید حکم کند؟

4. فرض کنید دادگاه با درخواست اجبار موافقت کرده و آما،ون را موظف به ارائه مدارک خواسته شده کرده است. آیا آم،ون می تواند به این حکم اعتراض کند؟

5. پرونده به محاکمه می رود. چه اطلاعاتی به شما کمک می کند بد،د که آیا دادگاه محاکمه ای را برگزار می کند یا دادگاهی هیئت منصفه (توضیح دهید)؟

حقایق بیشتر برای سوال بعدی: محصول درایسون مشکل دارد. موها را می سوزاند. راسل برند یکی از مجروحان است. برند یک کمدین مشهور و ثروتمند است. اگرچه او ،یسی است، اما این حادثه در سفری به میسوری رخ داد و بنابراین او در دادگاه فدرال سنت لوئیس شکایت کرد. برند به جای اینکه فقط برای خودش شکایت کند، از طرف همه افرادی که موهایشان در ایالت میسوری سوزانده شده بود (اما به استثنای افرادی که پوستشان سوخته بود) شکایت دسته جمعی ارائه کرد. این پرونده هم به دنبال صدور حکم (توقف فروش محصولات مضر) و هم به دنبال خسارت مالی برای ریزش مو است. وکیل برند یک وکیل پیشرو در دعوای حقوقی است و برند قول داده است که تمام هزینه های حقوقی را از ثروت قابل توجه خود برای پیگیری عدالت بپردازد.

6. آیا دادگاه باید صنف را تایید کند؟


منبع: https://patentlyo.com/patent/2022/12/smarter-student-procedure.html