اکنون در حین تهیه پیش نویس اسناد حقوقی به صورت شفاف، از طریق مشارکت با Fastcase، قوانین قضایی بیشتری را مشاهده کنید.


وکلا و متخصصان حقوقی با استفاده از ابزار پیش نویس اسناد مبتنی بر هوش مصنوعی واضح برای ایجاد یک خلاصه یا سند حقوقی اکنون می تو،د به لطف همکاری با شرکت تحقیقات حقوقی و اطلاعاتی، به طور یکپارچه هر قانون مورد استناد آنها را مشاهده کنید. Fastcase، شرکت ها امروز اعلام ،د.

همانطور که قبلاً نوشتم، Clearbrief یک محصول فناوری حقوقی نوآورانه است که برای تقویت نوشتن حقوقی در Microsoft Word با یافتن فوری بهترین شواهد یا قانون برای حمایت از استدلال شما طراحی شده است. هوش مصنوعی ثبت شده آن اسناد قانونی را بررسی می کند و به طور خودکار هرگونه استناد به اسناد منبع واقعی ذکر شده – مانند نمایشگاه ها، سپرده ها یا رونوشت ها – و همچنین رویه قضایی، اساسنامه و مقررات را پیدا و نمایش می دهد.

از طریق این همکاری با Fastcase، Clearbrief در حال گسترش پوشش رویه قضایی است که برای نمایش خودکار در یک سند در دسترس است. این بدان م،است که وقتی سندی که در Clearbrief پیش‌نویس یا بررسی می‌شود، موردی را ذکر می‌کند، کاربر می‌تواند بدون نیاز به جابجایی به پنجره یا برگه جداگانه، مورد واقعی را بخواند.

یکی دیگر از ویژگی‌های Clearbrief توانایی تولید نسخه‌های تعاملی و پیوندی اسناد تکمیل‌شده برای به اشتراک گذاشتن با قضات، وکیل مخالف، مشتریان یا دیگران است که به ،، که سند را دریافت می‌کنند قادر می‌سازد حقایق و قانون اساسی را مشاهده کنند.

با این مشارکت، گیرندگان یک سند Clearbrief برای مشاهده منابع حقوقی نیازی به حساب Fastcase خود نخواهند داشت.

بنیانگذار Clearbrief ژاکلین شفر گفت که این همکاری با Fastcase هدف شرکت او برای ارائه دید بیشتر به هر منبع اساسی که در یک سند قانونی ارجاع شده است را بیشتر می کند. ما دوست داریم که Fastcase از طریق عضویت در کافه ها به راحتی در دسترس میلیون ها وکیل باشد و آنها تعهد مش،ی برای قابل دسترس تر ، قانون برای عموم دارند.”

مدیر عامل Fastcase “چشم انداز ما برای Fastcase این است که قانون باید مانند برق باشد: به طور گسترده با قیمت های مقرون به صرفه و شفاف در دسترس باشد تا انواع لوازم قانونی را توانمند کند.” اد والترز در بی،ه ای گفت. Clearbrief ابزاری شگفت‌انگیز برای تهیه پیش‌نویس است و ما واقعاً خوشحالیم که می‌تو،م کاربران آن را به موفقیت‌های بزرگ‌تری برس،م.»

Clearbrief همچنین شراکت هایی برای دسترسی به منابع قانونی با این سازمان دارد پروژه حقوقی رایگان و عدالت.

Clearbrief در مارس 2021 با حمایت فهرست قابل توجهی از سرمایه گذاران راه اندازی شد. مارک بریتون، بنیانگذار و مدیر عامل سابق Avvo; برایان گارنر، کارشناس نگارش حقوقی و سردبیر فرهنگ لغت قانون بلک; و بیل نوکوم، مشاور کلی مایکروسافت طول، مدت، و متعاقباً مبلغ 3.5 میلیون دلار را جمع آوری کرد.

از آن زمان تاکنون، چندین تمجید از جمله افتخارات را به دست آورده است 2022 Clio Launch// مسابقه کد برای بهترین برنامه جدید، Legalweek 2022 شرکت حقوقی جدید سال، جوایز فناوری حقوقی آمریکا 2021 استارتاپ فناوری حقوقی سال، و 2021 کانون وکلای ایالت واشنگتن جایزه نوآوری حقوقی APEX.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/12/now-view-more-case-law-as-you-draft-legal-do،ents-in-clearbrief-through-partner،p-with-fastcase.html