ایران وکیل وکالت و مشاوره حقوقی 24 ساعته ایران وکیل وکالت و مشاوره ایرانیان خارج از کشور-وکیل ترفند وکیل ترفند-وکیل طلایی

با حضور وکیل، موکل بدون سردرگمی می‌تواند روند پرونده خود را پیش برد، آیا می‌دانید این وکیل ایرانی در چه پرونده‌هایی کمک حال خواهد بود؟ در ادامه انواع پرونده‌هایی که به حضور وکیل نیاز دارند را برای شما نام می‌بریم. بهترین وکیل در امور کیفری، یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی کیفری از جمله کلاهبرداری، فروش مال غیر، جعل اسناد و غیره فعالیت می‌ کند. وکیل کیفری به قوانین کیفری مانند قانون آیین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی و غیره آشنا است. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند.

  • اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم.
  • در آخر واژه وکالت نامه به چشم میخورد، همانطور که از اسم آن پیداست در این برگه تمامی توافق طرفین از جمله شروط وکیل و موکل قید میشود و در نهایت طرفین آن را امضاء میکنند.
  • سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند.
  • وکلا معمولا با توجه به سختی ، پیچدگی و ارزش و اهمیت پرونده حق الوکاله را تعیین می کنند.

من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.

مشاوره با کارشناسان حقوقی دادسو

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. موسسه حقوقی ما متعهد است که وکلای مجرب را برای مشاوره و در اختیار گرفتن پرونده ی شما به شما معارفه کند. برای جلوگیری از هر گونه خطا و اشتباه در اسناد و مدارک مورد نیاز برای تقسیم ارث و پرداخت حداقل مالیات، ما به شما مشاوره می دهیم تا سریعترین راه ممکن جهت انحصار وراثت، تحریر ترکه و تقسیم ترکه انتخاب کنید. منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد . چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد.

انجام امور اداری سامانه میخک (ثبت نام، ثبت وکالتنامه، تمدید پاسپورت، اخد شناسنامه و …) توسط کارشناسان حقوقی دادسو.

آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند. ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند. از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها مجله خبری وکالت و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند. کلیه امور مربوط به انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور در موسسه دادسو قابل پیگیری و انجام می باشد.

آیا بهترین وکیل ایران به صورت رایگان قبول وکالت می نماید؟

3- بهترین وکیل نمی ‌تواند نسبت به موضوعی که قبلاً به واسطه ی سمت قضایی یا حکمیت (داوری)، در خصوص آن اظهارنظر کتبی نموده است، قبول وکالت نماید. شایع ترین دعاوی کیفری کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، ضرب و جرح عمدی، ترک انفاق و… میباشد که با طرح شکایت در دادسرای محل وقوع جرم اقامه و پیگیری میشود. این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود. در کنار موضوعات کاری که یک وکیل موفق باید دارای تخصص و مهارت باشد، موضوع اخلاقی یک وکیل هم در کارش بسیار مهم می باشد. یک وکیل در شغل خود، باید دارای صبر و تحمل بالایی باشد و خلق و خوی خوبی را داشته باشد، زیرا شغل وکالت دارای زمختی و سرسختی زیادی می باشد و در این مسیر نیاز است تا وکلا آرامش خود را حفظ کرده و صبور باشند تا بهتر بتوانند به کار موکلین خود رسیدگی کنند. متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است.