ایران وکیل وکالت و مشاوره حقوقی 24 ساعته ایران وکیل وکالت و مشاوره ایرانیان خارج از کشور

لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند.

وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است. همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است. باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود. فراموش نکنید که در حالت عادی برای بررسی رزومه این تعداد از وکلا باید ساعت‌ها و روزها وقت صرف کنید؛ ولی همه چیز در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای به سادگی آب خوردن و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. با بررسی رزومه و سابقه کاری یک وکیل می‌توان به ارزیابی خوبی از کیفیت کاری او دست پیدا کرد. طبیعی است که اگر تعداد زیادی از موکلان از یک وکیل اظهار رضایت کنند، می‌توان به او اعتماد کرد.

  • انواع وکیل در ایرانهمانطور که جهان رو به رشد و تعالی است، حوزه وکالت هم در این مسیر در حال پیشرفت است تا جایی که برای هر یک از دعاوی یک وکیل پایه یک دادگستری انتخاب میشود.
  • ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.
  • آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند.
  • اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.
  • نگاه جامعه بر تعاملات و همکاری‌های مفید وکلا اثر می‌گذارد و مانع از ایجاد اهمال‌کاری‌ها، مانع‌تراشی‌ها و ایجاد مشکلات ریز و درشت می‌شود.

شما از طریق سایت عدل و حق می توانید با مناسب ترین هزینه به حل مشکلات حقوقی بپردازید. با استفاده از وکیل در ایران میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد. منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد . چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد.

دستیابی به موفقیت در پرونده های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن وکیل مجرب می کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. صرفا اشراف به قوانین کافی نیست و برای حصول نتیجه، باید بهترین وکیل را انتخاب نمود. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد.

خصوصیات بهترین وکیل

استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود. لذا جامعه‌ای که استقلال و حریت وکیل را پاس بدارد جامعه‌ای استاندارد و رو به تعالی‌ است. کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند. چون وکیل زبان گویای قانون است روزبه‌روز درصدد تخدیش جایگاه و استقلال این نهاد دیرپا و مانا هستند؛ لذا برای اصلاح نابرابری‌ها و اجرای قانون و عدالت نیازمند حضور و نقش مؤثر نهاد وکالت در جامعه هستیم. همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید. شما برای وکالت دادن به وکیل باید با ایشان جلسه به صورت آنلاین داشته باشید تا توضیحات لازم در خصوص پرونده را ارائه دهید.

درخواست تماس جهت تعیین وقت با مدیریت خانم ابراهیمی 09155987611

این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود. آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. ایشان متخصص در دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ملکی، تجاری و … هستند.

می‌توانید از طریق واتس‌آپ که در صفحات مختلف وجود دارد با کارشناسان حقوقی دادسو ارتباط گرفته و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید.

وکالت امور خانواده

شرایط صدور قرار ترک تعقیب 1_جرم از جرایم قابل گذشت باشد.2_پرونده در مرحله دادسرا باشد و کیفرخواست صادر نشده باشد.3_اعلام رضایت شاکی پرونده. باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید. اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید.