بهترین وکیل اصفهان را لیست 10تایی بشناسید!!! وکیل پایتخت-وکیل طلایی

برای شروع تبلیغ کافی است از منوی بالا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و ادامه مراحل را دنبال کنید. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند. آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند. پرونده هایی که توسط آقای امیری پذیرفته می شود شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، حقوقی، ثبتی، مالی، مطالبات، مواد مخدر و … است.

در سال 1389 جهت تحصیل حقوق بازرگانی به فرانسه سفر کردم و پس از کسب اعتبارات جهت تکمیل رسالت خود به ایران بازگشتم. پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد. این مجموعه با انجام تحقیقات و تفحص نسبت به امور حقوقی و اطلاعات روز در زمینه مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف نسبت به حل مشکلات حقوقی موکلان اقدام می نمیاد. راز داری از مهم مجله خبری وکالت ترین ویژگی های یک وکیل است، صداقت در توضیح عواقب مثبت و یا منفی پرونده موکل، تجربه کافی در دعاوی مختلف، و … از ویژگی های اصلی یک وکیل است. وکلا در ازای حق الوکاله ای که دریافت کرده اند تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام می دهند. اما گاهی ممکن است رای دادگاه به نفع موکل نباشد، در این صورت هم وکیل حق الوکاله را دریافت می کند زیرا او تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام داده است.

  • دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است.
  • وکیل پایه یک دادگستری باید از قدرت ارتباط با شعبات دادگاه برخوردار بوده و با حسن ارتباط با قاضی و منشی شعبه زمینه احقاق حق موکل را فراهم سازد.
  • ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند.
  • به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه.
  • از اقدام حقوقی در خصوص پرونده خودتان پرهیز کنید و آن را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارید.

“سلام و عرض ادب بنده دوسال پیش از طریق همین سایت وکیل اصفهان با یک وکیل خبره در اصفهان آشنا شدم و ابتدا کارم رو با مشاوره حقوقی پیش بردم ولی چون پرونده سختی بود، یکی از موکلین این موسسه شدم و بعد از شش ماه به نتیجه مطلوب رسیدم و موفق شدم، واقعا ازتون ممنونم.” پس اگر با سوالی چون بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم کیست؟ مواجه شده‌اید لازم است تا برای موفقیت در امور حقوقی با توجه به پیچدگی و گستردگی قوانین و آگاهی از آخرین قواعد و مقررات قانونی و جلوگیری از تضییع حقوق شما از دانش افرادی متخصص و متبحر در این زمینه بهره مند شوید. اکثر افراد در طول زندگی خود ممکن است با مشکلات حقوقی مواجه شوند که نیازمند انجام روال حقوقی باشد در نتیجه بدون مشورت با مشاور حقوقی یا وکیل، اين امر مي تواند خسارات جبران ناپذيري را برای فردايجاد نمايد. بدون شک با مشاوره از وکلای آشنا به قوانین به راحتی می توان از هرگونه خسارات و اتلاف وقت و هزینه ای در امان بود. این مشاوره می تواند مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی حضوری و یا حتی مشاوره حقوقی آنلاین باشد. امیدواریم با این لیست 10تایی از بهترین وکیل اصفهان توانسته باشیم به شما در امر انتخاب وکلای برتر اصفهان کمک کرده باشیم.

تا از بهترین وکیل اصفهان【سال 1401】⚖️

میثم ولی زاده، وکیل دادگستری اصفهان، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی بوده و به صورت تخصصی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، مالی و داوری را به بهترین شکل در مورد موکلین خود به پایان رسانده و جز بهترین وکلای اصفهان می باشد. با میثم ولی زاده، وارد دعاوی دادگاه، خریدهای سنگین و قرادادهای مهم شوید تا ضریب خطای خود را صفر کنید. شهروندان اصفهانی برای دعاوی امور حقوقی، کیفری، ملکی، دعاوی ارث و میراث، مشاوره و تنظیم لوایح دفاعیه، دادخواست و شکواییه، اظهارنامه و کلیه امور اسناد تجاری و بازرگانی، اقرارنامه و وکالتنامه بخشش مهر و دین، تنظیم قراردادهای مالی و … به وکیل ولی زاده اعطای وکالت نمایند. این وبسایت با معرفی جمعی از وکلای پایه یک استان اصفهان با اشاره به تخصص و سابقه فعالیت آنها در دعاوی حقوقی (مطالبه مهریه، طلاق، دعاوی مالی، ملکی، امور شرکت ها و…) و کیفری (ضرب و شتم، قاچاق، قتل، مواد مخدر و…) توانسته است با افتخار در خدمت همشهریان اصفهانی جهت یافتن وکیل مورد نظر خود باشد. شما نیازمند بهترین وکیل اصفهان در کنار خود هستید تا بتوانید تمامی موانع حقوقی را از پیش رو بردارید و مسیری هموارتر برای پیشرفت داشته باشید. همواره در نظر داشته باشید که اعتماد کردن به یک وکیل بی تجربه می تواند به قیمت آینده شما تمام شود.

فایلهای تصویری به زبان ساده همراه نکات شگفت انگیز و آموزشی حقوق

مشاجرات کیفری در ارتباط به کاری است که برای انجام دهنده آن, دادگاه جزا معین می نماید اما برای مشاجرات حقوقی دادگاه جزایی را مد نظر قرار نمی دهد و تنها فرد خاطی را به ادای حقوق قانونی سایرین یا اعمال وظایفش مجبور می کند. بهترین وکیل کیفری اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت آماده جهت ارائه خدمات در اصفهان و کل کشور در انواع دعاوی کیفری، شکایت، امور بیمه، خانواده و … می باشد. حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید. تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری برای دریافت اطلاعات بیشتر در موردلیست وکلا استان اصفهاندر کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونلیست وکلا استان اصفهانپاسخ دهند. جهت اطمینان از تخصص وکیل در موضوع پرونده حقوقی خود ، هم می توانید پیش از مراجعه به دفتر وکالت وکیل، از طریق تماس تلفنی از این امر اطلاع حاصل نموده و هم می توانید پس از مراجعه به دفتر وکالت وکیل در اصفهان، ضمن دریافت مشاوره حقوقی از تخصص وکیل مورد نظر خود مطمئن شوید.

درباره حسین یاوری

اگر به دنبال بهترین وکیل های اصفهان هستید و می‌خواهید لیست بهترین وکیل ها و موسسات حقوقی را در شهر اصفهان مشاهده نمایید در لیست بالا می توانید لیست کاملی از وکیل ها و بهترین وکیل های مجرب با سابقه بالا را در اصفهان مشاهده نمایید. ابتدا به دنبال وکیل پایه یک دادگستری باشید، در مراحل بعدی وکیلی که امانت دار، صادق، با سابقه و دارای اطلاعات کامل در خصوص پرونده شما باشد را انتخاب کنید. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند. متخصص در دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی، قراردادها و ثبت شرکت ها، معاملات و … هستند. زمانی که به دنبال وکیلی برای حل پرونده خود هستید باید به چند نکته توجه کنید. در ابتدا وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنید تا اجازه حضور در تمامی دادگاه ها را داشته باشد و بعد وکیلی را انتخاب نمایید که در زمینه پرونده مورد نظر شما تجربه داشته و بتواند به راحتی از حق شما دفاع کند.