بهترین وکیل در ایران کیست و چه شرایطی دارد؟ گروه وکلای آرتین

در این بخش قصد داریم تا به شرح و تفکیک این دسته‌بندی‌ها بپردازیم و به ‌خوبی تفاوت آن‌ها را با یکدیگر بیان کنیم. در بسیاری از پرونده های حقوقی، تنها چیزی در اولویت قرار دارد و بسیار مهم می باشد، انتخاب درست وکیل می باشد. درست انتخاب کردن وکیل، سبب می شود تا پرونده با موفقیت همراه شود و حق و حقوق تضییع شده موکل را بازگرداند. وکیل خوب و موفق در روند مثبت پرونده تاثیرات بسیار خوبی را دارد و پرونده ای هرچند سخت و مشکل را، با ارائه راهکار ها و روش های موردنظر خود حل کرده و در مدت زمان محدودی می تواند پرونده را به اتمام برساند. از این رو، در انتخاب وکیل حقوقی باید دقت زیادی داشت و با تحقیق و بررسی و مراجعه به موسسه های حقوقی معتبر، در مورد بهترین وکیل در ایران بررسی هایی انجام داد تا در اواسط کار دچار مشکل با وکیل موردنظر خود نشوید. با توجه به شرایط زندگی امروزی و مشکلات فکری و کاری در دنیای امروز بهترین راه برای رسیدن به حق و حقوق خود قبل از انجام هر کاری ابتدا مشاوره با وکیل در خصوص موضوع شکایت و همچنین انتخاب بهترین وکیل ایران جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری می باشد .

  • بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند.
  • وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است.
  • لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

ضمنا امکان تنظیم قرار ملاقات در قالب گفت‌وگوی حضوری یا آنلاین وجود دارد. پس از آن هزینه جلسه را پرداخت کرده و در زمان مقرر با وکیل دیدار کنید. در صورتی که صرفا قصد دریافت مشاوره حقوقی از وکیل را دارید، نیازی به عقد قرارداد نیست. بلکه می‌توانید یک یا چند جلسه ملاقات حضوری، تلفنی یا آنلاین با او برگزار کنید و در نهایت با پرداخت حق‌الوکاله به رابطه کاری خود با او پایان دهید.

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد. آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند.

در هر جای ایران عزیز که ساکن هستید، می‌توانید از طریق سامانه جستجوی وکیل، به بهترین و باتجربه‌ترین وکلای کشور دسترسی پیدا کنید. بیش از 50 هزار وکیل خبره در این سامانه آماده ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در قالب گفت‌وگوی آنلاین و حضوری به شما عزیزان هستند. اینکه وکلا قادر به دفاع از پرونده‌های حقوقی در محضر دادگاه هستند، موضوعی کلی و عامه است.

چگونه به وکیل در ایران وکالت دهیم؟

تقریبا در ازای تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی ما در جامعه، زمینه‌های حقوقی نیز در قانون وجود دارد. بنابراین مانند پزشکی طبیعی است که یک وکیل نمی‌تواند روی تمام حوزه‌ها تخصص داشته باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی آرمان توسعه عدالت نورا (دادسو) محفوظ است و کپی برداری از محتوا و مطالب وب سایت بدون اجازه کتبی از موسسه غیرقانونی است. جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید. با توجه به اختلال سراسری اینترنت در ایران و عدم دسترسی به تلگرام و واتساپ، می توانید از طریق تماس تلفنی و پیامک با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید.

امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور

این دسته از فارغ‌التحصیلان حقوق پس از طی دوره کارآموزی خود و پیش از اخذ پرونده وکالت پایه یک،‌ می‌توانند اقدام به دریافت پروانه وکالت پایه 2 دادگستری کنند. از آن گذشته، بسیاری از برترین وکلای ایران که موفق به اخذ پروانه وکالت از کانون وکلا می‌شوند، نیازی به طی این دوره ندارند و کافی است که دوره کارآموزی خود را بگذرانند تا به طور مستقیم به عنوان وکیل پایه یک شناخته شوند. تمامی این سؤالات موجب می‌شوند تا حجم زیادی از سردرگمی و نگرانی را درباره آینده پرونده‌های شخصی، سازمانی و حقوقی با خود یدک بکشیم و به دلیل عدم آشنایی کامل با مسائل اینچنینی، امکان اشتباه بسیاری وجود داشته باشد.

یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است. منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است. در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

از آنجا که یک وکیل بی خبرت در بحث های مرتبط به نمایندگی می تواند به توقف و کندی جریان پرونده دامن زده و اینگونه هزینه های زیاد برای موکل خود شود، انتخاب بهترین وکیل و یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص و باتجربه می تواند تاثیر گوناگونی در کامیابی پرونده در کوتاه ترین وقت محتمل داشته باشد. از جمله معیارهای انتخاب بهترین وکیل ایران می‌توان به تخصص مرتبط، کسب سابقه درخشان، داشتن تجربه‌ مفید، دانش‌اندوزی و اهمیت به کسب علم در حوزه حرفه‌ای خود، حسن خلق و شهرت، آمار پرونده‌های حقوقی موفق و غیره اشاره کرد. قراردادهای وکالت، نوعی عقد امانی فیمابین وکلا و موکلین استعلاوه بر آن، وکیل اداری صرفاً قادر است به اداره‌های مختلف مراجعه کند و پیگیر امور شخصی و قانونی موکلان خود باشد. به همین علت است که کلیه فعالیت‌های حقوقی اعم از مراجعه به مراکز قضایی،‌ ارائه مشورت‌های قانونی و حقوقی،‌ گرفتن وجه حق‌الوکاله، و هرگونه مداخله در کلیه امور حقوقی برای این دسته ممنوع است. احساس امنیت در بیان موضوعات پروندهدانش‌آموختگان وکالت قضایی، در رشته حقوق و در دانشگاه‌های معتبر مورد پذیرش سازمان علوم تحصیل کرده‌اند. آنان پس از فارغ‌التحصیلی و گرفتن پروانه وکالت، صلاحیت دفاع از مراجعه‌کنندگان را در برابر مراجع قضایی دارند و وکالت آنان را برعهده می‌گیرند.