بیانیه ده‌ها وکیل ایرانی درباره خیزش سراسری: وظیفه ما دفاع از ملت در برابر تجاوز حکومت است

وکلای دادنیک به صورت تخصصی در حوزه انواع امور حقوقی، ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کنند. در این راستا، مؤسسه حقوقی سفیران با داشتن وکلا در حوزه‌های مختلف که هر یک به نوعی بهترین وکیل ایران به حساب می‌آیند، می‌تواند بر موفقیت پرونده شما تأثیر قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. این مؤسسه نه تنها در حوزه داخلی مشغول به فعالیت است، بلکه خدمات ارزشمندی در خصوص مشاوره‌های مهاجرت به متقاضیان ارائه می‌دهد و آن‌ها را از سردرگمی و بی‌اطلاعی می‌رهاند. نگاه جامعه بر تعاملات و همکاری‌های مفید وکلا اثر می‌گذارد و مانع از ایجاد اهمال‌کاری‌ها، مانع‌تراشی‌ها و ایجاد مشکلات ریز و درشت می‌شود. خوش‌نامی وکیل همانند هر فرد دیگری در جامعه مهم بوده و در پیشبرد کارها تأثیرگذار است. مطالعه رزومه وکلا در سایت‌ها و پیگیری نظرات موکلان قبلی می‌تواند برای انتخاب بهترین وکیل ایران بسیار کمک‌کننده باشد.

همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد. دقت داشته باشید که وکالت اصولا با تنظیم سند رسمی و غیر رسمی برای بستن قرارداد عقد وکالت همراه است. اگر قرار است عقد وکالت با سند عادی و غیر رسمی همراه باشد، در اصطلاح میگوییم که وکالت نامه از نوع تنظیمی میباشد . یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد. هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید .

  • از آنجا که یک وکیل بی خبرت در بحث های مرتبط به نمایندگی می تواند به توقف و کندی جریان پرونده دامن زده و اینگونه هزینه های زیاد برای موکل خود شود، انتخاب بهترین وکیل و یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص و باتجربه می تواند تاثیر گوناگونی در کامیابی پرونده در کوتاه ترین وقت محتمل داشته باشد.
  • چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن.
  • همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند.
  • برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات وکیل در ایران از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.
  • شرایط استفاده از وکیل رایگان چیست؟ متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد.

بهترین وکیل ایران می تواند از دو مرجع کانون وکلا و قوه قضاییه پروانه ی وکالت دریافت کند. ایشان در سالها پیش به عنوان قاضی فعالیت داشته است و اکنون بازنشسته شده است. آقای محسن یکتن خدایی به جزو بهترین وکلا در ایران مشغول به فعالیت حقوقی است. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر تهران مشغول به فعالیت است. ایشان در دعاوی های کیفری، ملکی، ثبتی، طلاق، خانوادگی و غیره مشغول به فعالیت می باشد و جزو بهترین وکلا در ایران شناخته شده است. وکالت یکی از مشاغلی است که نیاز به تجربه و مهارت بسیار بالایی دارد.

برخی از مشـاور‌ان خانواده عامل طلاق زوجین هستند!

ضمن این‌که شما باید به وکیل از طریق سامانه ثنا یا میخک وکالت دهید. که سامانه میخک مربوط به وزارت امور خارجه و سامانه ثنا مربوط به قوه قضاییه است. برای وکالت دادن باید اطلاعات وکیل خود را به صورت کامل وارد کنید که قابل پیگیری است. انجام امور اداری سامانه میخک (ثبت نام، ثبت وکالتنامه، تمدید پاسپورت، اخد شناسنامه و …) توسط کارشناسان حقوقی دادسو. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد.

جناب آقای امیرحسین آبادی

بهترین وکیل ایران کسی است راز دار اسرار موکل خود باشد و ان قدر در رفتار خود حرفه ای عمل کند که موکل بی اصلا خجالتی همه ی اسرار و سوال ها پرونده را با او در بین بگذارد. وکلا در ابتدا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با وی گفتگو نموده تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده اطلاع یابند. وکیل مربوطه باید تمام تلاش خود را در جهت احیای حقوق موکل خویش به جا آورد. هرگونه سهل انکاری از جانب وکیل که منجر به بروز خساراتی به موکل گردد موجب بروز صدمات سنگین شده و مسئولیت و عهده دار آن، وکیل خواهد بود. توجه به مصلحت موکل در طول انجام اقدامات مربوطه و آگاه سازی وی از جوانب مختلف پرونده نیز از وظایف وکیل خوب و با کفایت است. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

اگر به دنبال وکیل در ایران می گردید تا امور حقوقی شما را در دست بگیر سایت آوای وکیل آماده خدمت رسانی است. در چنین مواقعی به به تشخیص دادگاه مبنی بر عدم توانایی متهم برای داشتن وکیل، دادگاه از میان وکلای حوزه ی قضایی و یا از نزدیکترین حوزه ی مجاور برای دفاع از متهم و پیگیری روند دادرسی برای متهم وکیلی را انتخاب خواهد کرد که به این نوع وکیل در ایران، وکیل تسخیری گفته میشود. یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های وکیل در ایران در هنگام طرح دعاوی مدنی میباشد.