دفتر وکالت شیراز,مشاوره حقوقی شیراز,وکیل پایه یک دادگستری,-وکیل طلایی

البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند.

  • ضمنا یک وکیل دادگستری در شیراز می تواند در مواقع حساس پرونده را به سمتی سوق دهد که کاملا با نتیجه دلخواه موکل خود همخوانی دارد و بدون معجزه گری و فقط با علم و تجربه گره از مشکلات موکل خود باز نماید.
  • در چنین شرایطی است که یک موکل می تواند اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان بهترین وکیل از نگاه مردم شناخته شود.
  • وظیفه ما به عنوان وکیل شما این است که در مقام دفاع از موکل خود، تمام داشته‌های خود را در چند سطر از لایحه دفاعیه و با استفاده از لغات و اصطلاحات حقوقی بیان کنیم تا سبب اقناع وجدان دادگاه باشد.

اما اگر بخواهند به صورت تخصصی و دقیق تر به موضوعی بپردازند تصمیم می گیرند به عنوان مثال فقط در حوزه دعاوی ملکی یا دعاوی خانواده، کیفری و … فعالیت کنند. این موضوع کاملا به وکیل بستگی دارد حتی می تواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد. چنان چه به وکیل نیاز دارید می توانید از میان وکلای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید.

این افراد با داشتن پروانه وکالت و مجوز رسمی دادگستری میتوانند به صورت قانونی روند پرونده شما را به عهده بگیرند. الان از بقیه وکلا هم خواهشمندیم همینگونه واقعیت پرونده ها رو به موکل هاشون بگن. انتخاب وکیل با تجربه کافی تخصص در وکالت و آگاهی از حق المشاوره و حق الوکاله وکیل پیش از مراجعه به دفتر وی از مهم ترین نکات مربوط به مشاوره انتخاب وکیل در شهرستان شیراز​​​ بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

وکیل گمرکی در شیراز

بهتر است برای پیروزی در پرونده های این چنینی از یک وکیل خانواده در شیراز یا یک وکیل ملکی در شیراز استفاده نمود. بازار وکیل یکی از جذاب‌ترین مکان های دیدنی استان فارس در شیراز است. این بازار ورودی‌های متفاوتی دارد که می‌توانید برای رسیدن به بازار از آن‌ها استفاده کنید. این ورودی‌ها در خیابان‌های زند، طالقانی و لطفعلی خان زند واقع شده‌ است.

انتشار مقالات به روز وکالت

وکیل تضمینی در شیراز نه تنها به پیشبرد پرونده شما کمک می کند بلکه با دادن تضمین بالا به شما در پیروزی پرونده به عنوان وکیل تضمینی معرفی می شود. البته باید در نظر مجله خبری وکالت داشته باشید که تمام وکلا تضمینی در پیروزی پروند به شما نخواهند داد. فردی که با گذراندن دوران تخصصی در زمینه قوانین حقوقی، به وکیل پایه یک دادگستری تبدیل می شود.

لذا همواره استفاده از وکیلی با دادهها و متخصص را در دستور کار کار حقوقی خود دهید. علاوه بر اینکه وکیل باید تحصیلات و تخصص در حوزه ی کاری خود داشته باشد ، سابقه ی کاری وکیل نیز بسیار مهم می باشد . و بطور کلی به قراردادی که بین وکیل و موکل بسته می شود ” وکالت ” گفته می شود . در صورتی که وکیل درخواست حق الوکاله کند، دادگاه حق الوکاله اورا متناسب با اقدامات انجام شده، تعیین می کند که در هر حال میزان حق الوکاله نباید از تعرفه های قانونی تجاوز کند حق الوکاله ازمحل اعتبارات قوه قضائیه پرداخت می شودد اید. درصورت صورت عدم تمکن مالی برای متهم ، وی می تواند تا پایان اولین جلسه رسیدگی از دادگاه تقاضا کند وکیل برای او تعیین شود ، دادگاه در صورت احراز عدم تمکن متقاضی ، ار بین وکلای حوزه ی قضائی و در صورت عدم امکان از نزدیک ترین حوزه ی قضائی، برای متهم ، وکیل تعیین می نماید .

مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید. از سوابق کاری ایشان می‌توان به مشاوره حقوقي دانشكده It، مشاوره حقوقي شهرداري، مشاور شعبه قضايي اشاره کرد.