راه‌های شناسایی و انتخاب بهترین وکیل ایران سفیران ایرانیان موسسه حقوقی بین المللی

در ایران) متفاوت است و نمیتوان انتظار داشت که همه ی آنان فعالیت مشترکی داشته باشند. در هنگام بازجویی هرکلمه بارحقوقی متفاوتی ایجاد می کند که ممکن است نتیجه برعلیه شما پیش برود. بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید.

حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره. 3- بهترین وکیل نمی ‌تواند نسبت به موضوعی که قبلاً به واسطه ی سمت قضایی یا حکمیت (داوری)، در خصوص آن اظهارنظر کتبی نموده است، قبول وکالت نماید. حقیقتا بدون کمک یک وکیل کارآزموده، افرادی که دارای دغدغه های مالی و غیرمالی بسیار زیادی می باشد و دچار تنگنا در وقت هستند، نمیتوانند وقت و زمان معینی را نیز مختص رسیدگی به پرونده های حقوقی کنند.

بهترین وکیل ایران در خصوص دعاوی حقوقی فعالیت می کند و به قوانین حقوقی مانند، قانون حمایت خانواده، قانون امور حسبی، قانون مدنی، قانون آیین دادرسی مدنی، قانون تجارت و غیره آگاهی دارد. تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از یکی از این دو طریق به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهید.

  • آنان قادر هستند، در تمامی محافل و محاکم کیفری و حقوقی اعم از دادگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های حقوقی اقدام به انجام دفاعیه از موکلان خود کنند و در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌های حقوقی طبق نظر قضات دادگاه حضور داشته باشند.
  • پرونده انحصار وراثت مخصوصا در شرایطی که تعدادی وراث یا ماترک وجود داشته باشد، پیچیدگی‌های زیادی دارد که بهتر است توسط وکیل انحصار ورثت انجام شود.
  • در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید.
  • در صورتی که صرفا قصد دریافت مشاوره حقوقی از وکیل را دارید، نیازی به عقد قرارداد نیست.

ایشان تاکنون 8 مقاله را در مجلات معتبر در ایران به چاپ رسانیده است و در حدود بیست سال پیش به عنوان قاضی دادگستری فعالیت داشته است. آقای امیرحسین آبادی در زمینه های ملکی، کیفری، مالی، تجاری، ثبتی، طلاق و خانوادگی تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان جزو بهترین وکلا در ایران معرفی شده است. توجه داشته باشید که ممکن است در برخی از پرونده ها و دعاوی که در دادگاه ها مطرح میشود، حق با شما باشد و با خود فکر کنید که به دلیل آشکار بودن این موضوع که حق با شما است، دیگر نیاز نیست تا با کمک یک وکیل و مشاوره با او روند دادرسی پرونده را طی کنید.

نظام وظیفه ایرانیان خارج از کشور

همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند. از طرف دیگر به مدت 20 سال عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست. بهتر است بدانید که انواع امور اداری و حقوقی که نیاز به احراز هویت ندارند، توسط وکیل در ایران قابل انجام است.

خصوصیات بهترین وکیل

از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. ، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان و … می‌باشد.

خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره. چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم.

ایران

چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره قبل از انتخاب وکیل دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباط تلفنی و آنلاین با ما تماس بگیرید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخ‌گوی سؤالات شما عزیزان خواهند بود. اعتقاد ما بر این است که داشتن وکیل حرفه‌ای و با تجربه حق مسلم شهروندی شما عزیزان است و در راه این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. سپس از بین نتایجی که در سامانه برای شما به نمایش در می‌آیند، پروفایل هر یک از وکلای مد نظر را یک به یک بررسی کنید. جزئیات مربوط به سوابق تحصیلی، تخصص، تجربه، نظرات سایرین و تعرفه ارائه خدمات هر وکیل را بررسی کنید. پس از انتخاب وکیل مد نظر باید با توجه به تقویم برنامه زمان‌بندی که در پروفایل اختصاصی او در اختیار شما قرار می‌گیرد، زمان مد نظرتان را انتخاب کنید.