شماره-تلفن-وکیل-اصفهان گروه وکلای آریا دادیار-وکیل طلایی

ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند. آقای شیشه گر در این سال ها موفق به بررسی پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی گوناگون شده اند. ایشان در حل پرونده های موکلین خود از دانش و تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده اند استفاده می کنند. با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی، همه افراد درگیر در پرونده های حقوقی نمی توانند تسلط کافی به قوانین داشته باشند و لازم است با انتخاب یک وکیل خوب و با تجربه، کار خود و دفاع از پرونده را به ایشان بسپارند.

  • بنابراین باید بدانید که این امر بسیار مهم و حائز اهمیت است چونکه انتخاب یک وکیل خوب می‌تواند به طورکلی مسیر پرونده را تغییر دهد.
  • تبلیغات در این سایت در ابتدا به صورت رایگان می باشد و شما می توانید به صورت مجانی و کاملاً رایگان خود را معرفی کنید و در صورت نیاز می توانید از طرح های لازم هم استفاده کنید.
  • دعاوی ثبتی دعاوی ثبتی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی حقوقی و کیفری است که به نوعی به موضوع املاک مربوط می شوند.
  • بدون شک با مشاوره از وکلای آشنا به قوانین به راحتی می توان از هرگونه خسارات و اتلاف وقت و هزینه ای در امان بود.

همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. گروه اصفهان وکیل با تجربه چندین ساله در زمینه های حقوقی و کیفری ضمن معرفی وکلای برتر استان اصفهان، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و اینترنتی به هموطنان عزیز در سراسر کشورمان ایران و مشاوره آنلاین تصویری برای ایرانیان مقیم خارج کشور می باشد. ضمنا همشهریان اصفهانی برای امور وکالت با مناسب ترین هزینه ها در دعاوی حقوقی و کیفری می توانند به دفتر وکلای برجسته اصفهان وکیل مراجعه نمایند. سرکار خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، آماده وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری ( دعاوی خانواده ، طلاق ، مهریه ، دعاوی تجاری ، ملکی ، ثبتی ، ارث ، سرقت ، قتل ، قاچاق و مواد مخدر ، کلاهبرداری ، جرایم اینترنتی و … ) با هزینه مناسب می باشند.

بنابراین اگر افراد عادی بخواهند وارد کار حقوقی شوند، ممکن است از نظر مالی و زمان متضرر شوند. از اقدام حقوقی در خصوص پرونده خودتان پرهیز کنید و آن را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارید. او کارشناس دادگاه محسوب می شود و در حل مشکلات حقوقی و کیفری دارای ارزش و اعتبار قضایی است. وکیل پایه یک دادگستری در رسیدگی سریع به پرونده ها سرآمد تر از دیگر افراد است و در اجرای آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی حقوقی توانایی های زیادی دارد.

گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. لازم به ذکر است که این لیست، کامل ترینلیست وکلا قوه قضاییه اصفهاننبوده و شما می توانید برای دسترسی بهلیست کامل وکلا قوه قضاییه اصفهانبه سایت مرکز وکلا قوه قضاییهبه نشانی 23055.ir مراجعه نمایید. دعاوی حقوقی تعریف دعاوی حقوقی دعاوی حقوقی مستقیماٌ در محاکم دادگستری مطرح می شود و دیگر نیازی نیست که به دادسرای عمومی و انقلاب مرا… دعاوی حقوقی مستقیماٌ در محاکم دادگستری مطرح می شود و دیگر نیازی نیست که به دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه کرد بلکه بدواٌ در دادگاه مطرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد.ادامه نوشته… از آن جهت که دیگر همه افراد کلیه کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند بهترین تبلیغ برای وکیل ها در سطح اصفهان و سایر شهرها تبلیغ در اینترنت می باشد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانواده در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است. پدر و مادر در مورد زمان و مکان و جزئیات ملاقات طفل می توانند با یکدیگر توافق نمایند. اما در صورت عدم توافق طرفین، دادگاه خانواده می تواند با حکم عادلانه، جزئیات ملاقات فرزند را تعیین نماید. علاوه بر پدر و مادر، اجداد پدری و مادری نیز حق دارند نوادگان خود را ملاقات نمایند. حتی در مواردی که دادگاه ملاقات سایر بستگان به خصوص خواهر و برادر را برای طفل ضروری بداند، می تواند الزامات لازم را برای سرپرست کودک به منظور ملاقات افراد مذکور تعیین نماید. اگر متهم اقدام به جعل امضا و جعل مهر مسئولین و کارمندان دولت، از قبیل معاونان، وزرا، نماینده های مجلس، اعضای شورای نگهبان و قضات نمایند، از ۱ الی ۱۰ سال حبس برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

بهترین وکیل یاسوج را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

بنابراین باید بدانید که این امر بسیار مهم و حائز اهمیت است چونکه انتخاب یک وکیل خوب می‌تواند به طورکلی مسیر پرونده را تغییر دهد. وکالت یکی از ابزارهای اساسی در زمینه آگاهی از حقوق و اجرای عدالت و احقاق حق مردم جامعه است. با قطعیت تمام نمی‌توان گفت که معروف‌ترین مجله خبری وکالت، بهترین وکیل در آن شهر است. علت معروفیت یک وکیل شاید پیروزی در یک پرونده قضایی خاص باشد که در یک زمان خاصی توانسته باعث شهرت آن وکیل شود که همین وکیل ممکن است در زمینه های حقوقی دیگر تخصص آنچنانی نداشته باشد.

دفتر وکالت خانم مریم پارسا وکیل اصفهان آماده ارائه خدمات حقوقی ، مشاوره حقوقی و وکالت در زمینه انواع دعاوی حقوی در اصفهان می باشد. امروزه وکیل های زیادی وجود دارد که در شهر اصفهان مشغول به انجام کارهای حقوقی می باشند خیلی از وکیل هایی که مشغول به انجام امور حقوقی در شهر اصفهان می باشند وکیل پایه یک دادگستری می باشند در لیست بالا می توانید خیلی از وکیل های پایه یک دادگستری در اصفهان را مشاهده نمایند. وکیل دادگستری در پرونده های مربوط به خانواده تا ملکی ، ثبت احوال و همه رشته های حقوقی و کیفری دخالت می کند. وکیل پایه یک دادگستری از قدرت و توانایی علمی برخوردار می باشد و بر عبور از پیچیدگی های قضایی فردی توانمند است. وکیل پایه یک دادگستری تجربیات زیادی دارد و می تواند پرونده شما را به موفقیت برساند. وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و در زمینه های مختلف وکالتی مانند کیفری، حقوقی، خانوادگی، ملکی، ثبتی و غیره تخصص و مهارت دارد.

در همه ی شهرهای ایران، وکیل های متخصص و مجرب در حوزه های مختلف وکالتی وجود دارد که هر کدام از آنها در راستای مهارت و دانشی که دارند در حوزه های مختلف وکالتی فعالیت می کنند. هدف سایت وکیل از ما این است که شما بتوانید با مطالعه مقالات این سایت، با لیست ده تا از بهترین وکیل های شهرهای مختلف آشنا شوید و از بین آنها وکیل مورد نظر خود را با توجه به میزان مهارت و سوابق انتخاب کنید. در این مقاله به وکلای شهر اصفهان می پردازیم و ده تا از بهترین وکیل در اصفهان را معرفی کنیم.

پرسش‌های شما عزیزان از وکلای اصفهان:

پس اعتماد به وکیل خوب در اصفهان را اولین انتخاب خود قرار دهید و همواره سوابق وکلایی که قصد همکاری با آنها را دارید را مورد بررسی قرار دهید. خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند. ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود شامل دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی و … است. آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند. در پرونده های مختلفی اعم از خانواده، ارث و میراث، حقوقی، ملکی، کیفری، ثبتی، تجاری، دعاوی مربوط به قاچاق، قتل، کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی شهرداری، تخلفات رانندگی، اتهام آدم ربایی، اتهام رابطه نامشروع، طلاق، نفقه، مهریه، حضانت فرزند و … تجربه و تخصص کافی دارند.