شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران-وکیل طلایی

اما گاهی قاضی درخواست می دهد تا فرد (متهم) شخصا در دادگاه حاضر شود. تنوع در قوانین و مقررات حاکم بر املاک و ناآگاهی مردم نسبت به قوانین مربوط به املاک، علاوه بر اینکه باعث طولانی تر شده فرآیند رسیدگی می شود، بلکه باعث نرسیدن به نتیجه دلخواه در بسیاری از موارد می باشد. پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند.

  • خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره.
  • در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری به طور تخصصی بر روی دعاوی وصول مطالبات اعم از چک، سفته، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت کند به اختصار به عنوان وکیل چک شناخته می‌شود.
  • وکیل پایه یک دادگستری یک وکیل همانند یک پزشک یا یک مشاور، باید قابل اطمینان برای موکل خود باشد.
  • اما بعضی از جرائم، که به آن‌ها جرائم کیفری عمومی، گفته می‌شود به دلیل اینکه جنبه عمومی نیز دارد، نیازی به پیگیری شاکی خصوصی، ندارد.
  • پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود.

پرونده های مواد مخدر بسیار مهم اند و در دادگاه انقلاب بررسی می شوند. حمل مواد مخدر و جرم های مرتبط با این موضوع نیز جرم است و قانون گذار، در قانون مجازات اسلامی و قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی را برای مرتکبین جرم حمل مواد مخدر، در نظر گرفته است. سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند. سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد. زمانی که برای حل مشکل خانوادگی، حقوقی، کیفری و … بهترین وکیل خانواده در تهران را انتخاب می کنید باید بدانید که دقیقا چه وظایفی بر عهده ی او است و موظف به انجام چه کارهایی است.

مراجعه حضوری به دفتر وکیل در تهران

مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان. وکیل آماده مشاوره و ارائه خدمات حقوقی و قانونی به شما عزیزان به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد. وکیل پایه یک دادگستری، نوعی از نماینده حقوقی است که به موجب اخذ پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری، صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود بر اساس موازین قانونی را دارد. وکیل پایه یک دادگستری برای اخذ پروانه پایه یک وکالت، پس از قبولی در آزمون وکالت می‌بایست یک دوره کارآموزی وکالت را به مدت دو سال سپری کند. در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود. وکیل پایه یک دادگستری، بهترین نماینده حقوقی و آگاه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری است.

ورود به سایت

این اشخاص برای برای یک دعوا خاص پروانه وکالت دریافت خواهند کرد. اخذ پروانه وکالت اتفاقی دارای هزینه‌هایی است که باید به کانون محل طرح دعوا پرداخت و مجوز لازم صادر گردد. وکیل پایه یک دادگستری موظف است در متن وکالت نامه خود، کلیه موضوعات را به صورت صریح و کاملا واضح بازگو کند و موکل خود را از آن آگاه سازد.

موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری می‌پردازند و در هر حوزه‌ای می‌توانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. آقای مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری و متخصص پرونده های حقوقی، کیفری، دادگاه انقلاب دیوان عالی، دیوان عدالت اداری و شهرداری ها هستند. ایشان بیشتر از 8 سال سابقه وکالت و 4 سال سابقه مدیریت حقوقی دارند. گروه وکلای آپادانا در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.

بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری و دیگر دعاوی پنج سال سابقه فعالیت مستمر و مداوم دارد.

بهترین وکیل شهرکرد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

معمولا وکلا در سایت‌ها و صفحات شخصی خود خلاصه از فعالیت حرفه‌ای خود را منتشر می‌کند. در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند. معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند مجله خبری وکالت که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند. در آزمون مربوط به وکالت برگزار شده توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه شرکت کرده است. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم.