عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد-وکیل طلایی

ایشان با پذیرش دعاوی و وکالت تخصصی در امورخانوادگی بصورت ویژه و با سابقه ۱۵ ساله در این زمینه تجارب متعدد و ارزشمندی در سوابق مذکور کسب نموده اند که منجر به موفقیت در تعداد قابل توجهی از پرونده های ارجاعی به ایشان شده است . چنانچه در دعاوی حقوقی خود نیازمند بررسی پرونده خود و اعطای وکالت به بهترین وکیل دادگستری در مشهدهستید می توانید با ما در ارتباط باشید. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 مجله خبری وکالت موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ حل شده موفق داشته و همین ابراز رضایت موکلین موجب شده به عنوان بهترین وکیل مشهد شهرت پیدا کند. این وکیل متخصص در زمینه‌های حقوقی، ملکی، خانواده، کیفری پروندهای مختلف را قبول می‌کند و شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده پرونده‌تان را به دست او بسپارید. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل مشهد در میان تعداد بیشماری وکیل که در این شهر مشغول به وکالت هستند کاری سخت و پیچیده خواهد بود.

  • بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم.
  • این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد.
  • ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی خانوادگی دارای پرونده های موفقی زیادی در این زمینه میباشد .
  • قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد.

البته ناگفته نماند که به غیر از اسامی نام برده شده، وکیل‌های باتجربه زیاد دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با انجام تحقیقات کامل در مورد سابقه کاری و مهارت‌شان، از آن‌ها هم کمک بگیرید. وکیل بهروش با تخصص بالایی که دارد، تمام پرونده‌های حقوقی و کیفری را حل می‌کند و تاکنون پرونده‌های زیادی را به نتیجه مطلوب رسانده است. این وکیل خبره با قوانین دادگاه آشنایی کافی دارد و کوتاه ترین مسیرها را برای رسیدن به نتیجه مثبت انتخاب می‌کند. وکالت قضایی همان طور که از نامش مشخص بوده، محدود به امور قضایی مانند اعطای وکالت به وکلای دادگستری است. در این نوع وکالت افراد از وکیل به عنوان نماینده خود در دادگاه کمک می‌گیرند و امور لازم جهت حل پرونده، توسط وکلا انجام می‌شود. چقدر خوبه یه همچین انکانی پیش آوردید تا ما ساکنین شهر مشهد، به راحتی بتونیم وکیل های مشهد رو پیدا کنیم، رزومه و سوابق کاریشون رو بخونیم و شماره وکیل مشهد و آدرس دفترشون و پرونده هایی که قبول می کنن و همه رو یک جا بدست بیاریم.

مطابق ماده 33 قانون وکالت وکلای دادگستری موطفند که سالانه سه وکالت معاضدتی را قبول نمایند. اصولا قراداد مشارکت در ساخت بین سازنده و مالک یا مالکین زمین منعقد می‌شود. اهمیت این قرارداد به دلیل مشخص شدن سهم هرکدام از طرفین قرارداد مطابق با توافق آنها در قرارداد است. معمولا این گونه قراردادها به دلیل اهمیتی که دارند در دفترخانه‌ها و یا دفاتر وکلا به امضا می‌رسند. نکته ای که در مورد این دست قراردادها با توجه به اهمیت آنها باید مد نظر داشت لحاظ کردن تمام نکات از جمله سرمایه طرفین قرارداد در مشارکت، هزینه‌های ساخت و این که چه کسی و به چه مقدار متحمل این هزینه است، خواهد بود. در این مورد حضور زن در دادگاه بررسی اعسار واجب نیست اما از طرفی زوجه می‌تواند با حضور خود حقایقی که زوج گاها قصد دارد از قاضی پنهان نماید را روشن کرده و در صورت لزوم مدارک کافی برای صحت ادعای خود مبنی بر توانایی زوج در پرداخت مهریه را به دادگاه تسلیم نماید.

⚖️ کیفری ⚖️

پاسخ می دهد برای این موضوع حالات مختلفی متصور است ؛ طبق ماده 12قانون حمایت خانواده” در دعاوی و امور خانوادگی مربوط به زوجین ،زوجه می تواد در دادگاه محل اقامت خوانده یا محل سکونت خود اقامه دعوی کند مگر در موردی که خواسته ،مطالبه مهریه غیر منقول باشد.” اگر می خواهید بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که وکیل خوب در مشهد چه ویژگی هایی دارد. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.

شماره وکیل پایه یک کیفری

از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. خانم همتا بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وکالت ایشان خارج شده به این دلیل می‌توان خانم شفا را از بهترین وکلای مشهد عنوان کرد. از نظر شادی همتا یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از نظر آقای افشاری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. مریم شفازاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد.

از لحاظ ماهیت در طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عرض نکرده باشد بائن است یعنی اگر زن پس از طلاق خواهان مبلغی نباشد که برای گرفتن اجازه طلاق به مرد داده است طلاق بائن و رجوع ممکن نیست. زیرا همان طور که گفته شد پس از رجوع زن به مال البذل و سپس در صورت رجوع مرد به طلاق، همه چیز به اوضاع و احوال سابق برگشته و دیگر حکم صادره برای اجرای صیغه طلاق اعتباری ندارد. ـ مدتی که زن در طلاق خلع می تواند به بذل رجوع کند در زمان عده است و همچنین در مقابل، مرد نیز می تواند فقط در مدت عده رجوع کند. یعنی هر دوی زوجین فقط تا پایان عده چنین فرصتی دارند و پس از آن، دیگر برای هیچ یک از آنها چنین حقی نیست. البته همان طور که گفته شد در این طلاق، ایجاد حق رجوع برای مرد منوط به رجوع زن به مال البذل است. از لحاظ ماهیت در طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عوض نکرده باشد بائن است یعنی اگر زن پس از طلاق خواهان مبلغی نباشد که برای گرفتن اجازه طلاق به مرد داده است طلاق بائن و رجوع ممکن نیست.

فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. ـ حق ملاقات هم مانند حق حضانت قابل اسقاط (از بین رفتنی) نیست و چنانچه زوج یا زوجه این حق را از خود سلب نماید به همان دلیلی که در مورد حضانت ذکر شد چنین سلب اختیاری فاقد اعتبار است و کسی که این حق را از خود سلب کرده می تواند حتی بعد از طلاق با مراجعه به دادگاه و تسلیم دادخواستی تقاضای ملاقات فرزندان را بنماید. بدون تعیین داور و اعلام نظر وی صدور رای طلاق غیر قانونی است اما حضور موکل و شاهد ضرورتی نداشته و بقیه موارد مورد سوال با توجه به وکالت اعطائی کاملا قانونی است. مدت اعتبار حکم عدم سازش سه ماه هست و بعد از گذشت سه ماه حکم صادر شده معتبر نیست و در صورت تمایل مجدد به طلاق توافقی باید کلیه مراحل برای صدور حکم عدم امکان سازش دوباره انجام شود. در صورت استنکاف شوهر از پرداخت نفقه و عدم امکان اجرای حکم محکمه و الزام او به دادن نفقه، زن می تواند برای طلاق به حاکم رجوع کند و حاکم شوهر را اجبار به طلاق می نماید. دادگاه به زوجین اعلام می دارد که داورانی از بین بستگان یا آشنایان مورد اعتماد خویش تعیین و به دادگاه معرفی نمایند.