قانون شناسی ادغام با مدیریت مشتری را افزایش می دهد


Lawmatics به گسترش ادغام نرم افزار مدیریت قانون خود با اتصال MyCase جدید خود ادامه می دهد. این فهرست ادغام‌های قبلی خود را که شامل Clio، Filevine، PracticePanther، Rocket Matter و Smokeball می‌شود، گسترش می‌دهد. اگرچه فهرست لباسشویی از ادغام ها غیر معمول نیست، اما عمق آنها غیر معمول است. قانون شناسی، یک بار دیگر، فراتر از یکپارچگی-در-نام-فقط رفته و خود را به جای رقیب، مکمل قرار می دهد.

حقوق شناسی به ،وان مدیر ارتباط با مشتری

با تمام نسخه های جدیدی که Lawmatics در سال گذشته داشته است، می توان به راحتی آنها را به ،وان یک LPMS دید. اما مهمتر از همه برای وکلا این است که آنها به این موضوع نگاه نمی کنند. این به آنها اجازه می دهد تا روی ادغام هایی کار کنند که واقعاً مفید هستند. ادغام آنها فقط با دانش یا پیش بینی اندک به انتهای نرم افزار آنها نمی رسد.

آنها دارای ویژگی هایی مانند فاکتورهای سفارشی، درگاه های پرداخت، امضای الکترونیکی، اتوماسیون اسناد و مدیریت وظایف هستند. اما، این ویژگی ها در پلتفرم برای کمک به مرحله مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) قرار دارند. آنها در نظر گرفته شده اند تا مرحله مدیریت ماده را تکمیل کنند، نه اینکه به طرز ناخوشایندی جایگزین آن شوند.

این به این م،ی است که بله، یک شرکت این امکان را دارد که وجوه حساب ام، را دریافت کند و با استفاده از Lawmatics فاکتورهای سفارشی ایجاد کند. اما، این توابع مستقیماً در پلت فرم LPMS شرکت ادغام می شوند، زیرا در نهایت به آنجا ختم می شوند.

همچنین به این م،ی است که اطلاعاتی که برای مدیریت ماده ضروری نیستند، پایگاه داده ماده فعال یک شرکت را مسدود نمی کنند. وظایف پیش از موضوع، فیلدهای سفارشی خاص، و پاسخ به سؤالات صلاحیت پذیرش معمولاً نیازی به انتقال به LPMS یک شرکت ندارند.

اخیراً، مشاور فنی حقوقی ما، زک گلیزر، با مت اشپیگل، بنیانگذار و مدیر عامل Lawmatics به گفتگو نشست. آنها در مورد ادغام MyCase و رویکرد Lawmatics بحث ،د.

مصاحبه با حقوق شناسی

چگونه آن را دریافت کنیم

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد Lawmatics و سایر ویژگی های آن، بررسی کامل محصول ما را بخو،د. یا، می تو،د یک نسخه ی نمایشی رایگان در اینجا دریافت کنید lawmatics.com. به یاد داشته باشید، مش،ین Lawyerist از طریق صفحه بررسی محصول ما از تخفیف وابستگی برخوردار می شوند.

آ،ین به روز رس، در 2 دسامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/lawmatics-l،-integrations/