لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل طلایی

معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند. جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند.

  • وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و…
  • هزینه حق الوکاله وکیل در تهران بسته به عنوان پرونده و روند و ارزش ملک ممکن است متفاوت باشد.
  • یکوکیل خوب حقوقیبه تمام مراحل دادگاه نظارت می کند و در تمام جلسات دادگاه حاضر می شود و دیگر لازم نیست موکل او در تمام جلسات دادگاه حاضر شود.
  • در بحث دعاوی کیفری صرفا متهم می تواند درخواست وکیل تسخیری نماید و در دعاوی حقوقی هم خواهان هم خوانده می توانند هر دو درخواست وکیل معاضدتی داشته باشند.
  • لازم به ذکر است که برای هر حوزه‌ای و در هر حیطه‌ای وکیل متناسب با آن موضوع وجود دارد.

باید توجه داشت که یکی از عوامل انتخاب بهترین وکیل، حق الوکاله است. یعنی شما می‌بایست متناسب با توان خود، بهترین وکیل ممکن را انتخاب کنید. حق الوکاله بهترین وکیل براساس موضوع پرونده (خانواده، مالی، ملکی، کیفری و …) نوع ورود به پرونده (به عنوان خواهان یا خوانده، شاکی یا متهم)، میزان ادله موجود برای اثبات ادعا، میزان زمان در اختیار وکیل برای بررسی پرونده، محل مرجع قضایی پرونده و … تعیین می‌گردد.

لیست 5 تا از بهترین وکیل خانواده در رشت ⚖️【آپدیت1401】

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، انتخاب وکیل با در نظر گرفتن بعد مسافت و نزدیکی به محل کار و زندگی شما، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان گرانبهای شما و موجب دسترسی راحت و سریع گردد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی مجله خبری وکالت برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد. چنانچه نیاز به وکیل خوب در تهران دارید اینجا را کلیک کنید تا وکیل متخصص به شما معرفی و در لحظه مشاوره تلفنی بشوید. چنانچه نیاز به وکیل خوب در تهران دارید اینجا را کلیک کنید تا وکیل متخصص به شما معرفی و در لحظه مشاوره تلفنی شوید.

تا از بهترین وکیل تجاوز و جرایم جنسی در تهران【سال1401】

وکیل حرفه ای و متخصص فردی است که قبل از قرارداد عقد وکالت ، اقدام به مشاوره حقوقی و شفاف سازی برای موکلش می‌‌نماید. همان‌طور که می‌دانیم و به موجب قانون اساسی، می‌توان از فردی که مرتکب یک جرم شده است شکایت کرد. تا در دادگاه کیفری نیز به آن رسیدگی شود و شکایت مورد نظر حل و فصل گردد. شکایت کیفری بر خلاف شکایت حقوقی، می‌تواند در هر فرمی به دادگاه ارائه گردد. بنابراین هیچ گونه محدودیتی در این زمینه برای وکیل کیفری وجود ندارد. در بسیاری از دعواها و شکایت‌های مربوط به امور کیفری، پرونده مربوط به آن، حتی با وجود رضایت شاکی پرونده، مختومه اعلام نمی‌گردد و بسته نمی‌شود.

تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه.