لیست وکلای شهرستان شیراز بانک اطلاعات بهترین وکیل های شیراز تلفن + آدرس-وکیل طلایی

اما اگر بخواهند به صورت تخصصی و دقیق تر به موضوعی بپردازند تصمیم می گیرند به عنوان مثال فقط در حوزه دعاوی ملکی یا دعاوی خانواده، کیفری و … فعالیت کنند. این موضوع کاملا به وکیل بستگی دارد حتی می تواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد. چنان چه به وکیل نیاز دارید می توانید از میان وکلای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید.

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

  • گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید.
  • شاید شما هم جزء اشخاصی باشید که در هنگام نیاز برای گرفتن وکیل از جمله وکیل خانواده و وکیل مهاجرتجهت مراجعه به مراجع قضایی یا اخذ مشاوره حقوقی، ترجیح می دهید که یک وکیل پایه یک قوه قضاییه این امور را برای شما بر عهده بگیرد.
  • اگرچه هنگامی که شخصی پروانه وکالت را دریافت می کند می تواند در تمام زمینه ها مانند حقوق خانواده، کیفری، تجاری، ملکی و …
  • طبق اصل 35 قانون اساسی که گفته شده است ” طرفین دعوا حق دارند در همه دادگاه برای خود وکیل انتخاب کنند . و اگر توانایی انتخاب وکیل نداشته باشند ، باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود .”

در شیراز، دستیابی به موفقیت در پرونده‌های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن یک وکیل خوب شیراز می‌کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره.

وکیل کیست

لذا همواره استفاده از وکیلی با دادهها و متخصص را در دستور کار کار حقوقی خود دهید. علاوه بر اینکه وکیل باید تحصیلات و تخصص در حوزه ی کاری خود داشته باشد ، سابقه ی کاری وکیل نیز بسیار مهم می باشد . و بطور کلی به قراردادی که بین وکیل و موکل بسته می شود ” وکالت ” گفته می شود . در صورتی که وکیل درخواست حق الوکاله کند، دادگاه حق الوکاله اورا متناسب با اقدامات انجام شده، تعیین می کند که در هر حال میزان حق الوکاله نباید از تعرفه های قانونی تجاوز کند حق الوکاله ازمحل اعتبارات قوه قضائیه پرداخت می شودد اید. درصورت صورت عدم تمکن مالی برای متهم ، وی می تواند تا پایان اولین جلسه رسیدگی از دادگاه تقاضا کند وکیل برای او تعیین شود ، دادگاه در صورت احراز عدم تمکن متقاضی ، ار بین وکلای حوزه ی قضائی و در صورت عدم امکان از نزدیک ترین حوزه ی قضائی، برای متهم ، وکیل تعیین می نماید .

تماس با دادراه

از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است.

وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است. اینگونه وکیلی بعد از شنیدن صحبت های موکلش و مطالعه مجله خبری وکالت پرونده او بایست چندین راهکار روی میز داشته باشد. اینگونه او افزون بر ماخذها قانونی کوشش می کند تا مساله را از طریق لابی گری و مذاکره حل کند.

پس از تعیین وکیل مدیر دفتر بلافاصله به متهم و وکیل او و حسب مورد به شاکی یا مدعی خصوصی یا وکیل آنان اخطار می کند تا تمام ایرادها و اعتراض های خود را ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ تسلیم کنند تجدید مهلت به تقاضای متهم یا وکیل او برای یک نوبت و به مدت ده روز از تاریخ اتمام مهلت قبلی به تشخیص دادگاه بلامانع است. باید وکیلی را انتخاب کنید که در موضوعی که شما می خواهید تخصص داشته باشد . نخستین هیئت مدیره را مرحوم دکتر احمد متین دفتری وزیر دادگستری وقت در ۲۶ اسفندماه ۱۳۱۶ انتخاب نمود. چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید.