لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل طلایی

حق استفاده از وکیل تسخیری در جرایم سنگین که مجازات‌های جدی دارد درنظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که اگر وکیل تسخیری تعیین شود و او به خوبی وظایفش را انجام ندهد و یا در دادگاه حاضر نشود، برایش مجازات تعیین می‌شود. سابقه طولانی انجام پرونده حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر داشته باشد. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد.

  • تعهد وکیل به موکل خود صرفا تعهد به وسیله است یعنی وکیل تعهد می کند که موکل را برای رسیدن به حق خود یاری رساند ، به این معنا که باید در تمامی جلسات دادگاه حضور داشته باشد و از حق موکل با ارائه دلایل درست دفاع نماید .
  • گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در انواع دعاوی حقوقی پنج سال سابقه فعالیت دارد.
  • ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید.

ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید. و اینکه اسرار موکل را حفط کند و امانت دار خوبی باشد و به دنبال مصلحت موکل بوده و اگر مصلحت موکلش در سازش است حتما موکل خود را به سازش تشویق کند و مسلما مصالحه پرونده از هدف های یک وکیل خوب است. به غیر از توانمندی در قوانین کشور باید فن بیان و روابط اجتماعی بالایی داشته باشد. وکیل خوب امانت دار و راز دار بسیار خوبی است و موکل در کنار وکیل احساس آرامش می کند.

گروه وکلای یعقوبی

در این گونه از شکایات، پس از بر طرف شدن شکایت شاکی خصوصی، پرونده مورد نظر، مختومه اعلام شده و بسته می‌شود. اما بعضی از جرائم، که به آن‌ها جرائم کیفری عمومی، گفته می‌شود به دلیل اینکه جنبه عمومی نیز دارد، نیازی به پیگیری شاکی خصوصی، ندارد. اینگونه جرائم به دلیل جریحه دار کردن افکار و احساسات عمومی و به دلیل بر هم زدن نظم جامعه، از طرف دادستان پرونده و یا نمایندگان دادستان، قابل پیگیری و مجازات هستند. وکیل کیفری، به فردی گفته می‌شود که در زمینه حل و فصل امور و پرونده‌های مربوط به جرائم کیفری، دارای سابقه و تخصص ویژه است. که از یک وکیل با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید.

ارتباط آنلاین با بهترین وکیل

وکیل حمایتی یا وکیل ایثارگران جامعه، وکیلی است که در موضوعات حقوقی و قضایی بسیجیان و اشخاص ایثارگر و خانواده شهدا قبول وکالت می‌کند. حیطه تخصصی وکلای پایه یک دادگستری موضوعات قضایی و حقوقی حیطه و حوزه‌های مختلفی دارد و هر مجله خبری وکالت کدام از این موضوعات دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که لازم است وکلا برای تسلط یافتن به این موضوعات، تجربه‌های متفاوتی در هر حوزه کسب نمایند. برای جستجو و انتخاببهترین وکیل تهرانمی‌توانید به سایت کانون وکلا مراجعه کنید.

وکیل دعاوی خانواده در تهران

موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند. ایشان از سال 1385 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند همچنین مسلط به زبان انگلیسی در مکاتبه و محاوره می باشند. حدود 600 پرونده در زمینه های دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی توسط ایشان حل شده. فعالیت تخصصی ایشان بر روی پرونده های کشتیرانی در زمینه حقوق دریایی و حمل و نقل بین الملی است.