وبلاگ مجله حقوق تجدید ساختار و ورشکستگی، NUALS


ارسال‌ها از طریق یک فراخوان برای وبلاگ‌ها برای مجله حقوقی تجدید ساختار و ورش،تگی (وبلاگ RILJ) NUALS Kochi، به صورت متوالی دعوت می‌شوند.

درباره NUALS

دانشگاه ملی مطالعات حقوقی پیشرفته یک دانشگاه تک رشته ای در کوچی هند برای تحصیلات حقوقی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و فوق لیسانس است. این تنها دانشگاه ملی حقوق در ایالت کرالا است.

درباره مجله حقوقی تجدید ساختار و ورش،تگی (RILJ)

مرکز مطالعات پارلم، و حقوقی (CPSLR)، NUALS، مجله حقوقی بازسازی و ورش،تگی را برای شما به ارمغان می‌آورد، یک انجمن نشریه و بحث و گفتگو که به‌ویژه برای بررسی مسائل و نظرات عملی و نظری در این زمینه فزاینده حقوقی طراحی شده است. نگر، قابل توجهی برای اعضای داخل و خارج از دنیای شرکت است.

این پلت فرمی خواهد بود تا خوانندگان خود را در جریان موضوعات مختلف مهم مورد علاقه و تحولات و روندهای جاری در این زمینه پویا قرار دهد. RILJ همچنین بستری برای انتشار خبرنامه الکترونیکی پرچمدار IBC ما است.

معرفی IBC E-Newsletter، یک نشریه بررسی شده توسط دانشجویان در اوا، سال 2018، اولین گام موفقیت‌آمیز در جهت تجمیع و ارائه به‌روزرس،‌های فصلی در رژیم ورش،تگی و ورش،تگی بود. این به طور انحصاری به تجزیه و تحلیل تحولات مربوط به حوزه ورش،تگی، بازسازی و ورش،تگی در هند و همچنین در سراسر جهان اختصاص دارد.

درباره وبلاگ

وبلاگ ها با پذیرش آنها در وب سایت RILJ منتشر خواهد شد. هیئت تحریریه برای چاپ بعدی خبرنامه (Edn. 14) فراخوان متفاوتی برای مقالات منتشر خواهد کرد.

موضوع

این کمک ها باید به موضوع معاصر قانون ورش،تگی و ورش،تگی یا قانون تجدید ساختار شرکت ها بپردازد. مقاله باید یک رمان و در عین حال یک موضوع معاصر را تحلیل کند.

دستورالعمل های ارسال و قالب بندی

موارد ارسالی به صورت متوالی در زمینه های مربوط به قانون ورش،تگی، قانون ورش،تگی و بازسازی پذیرفته می شود. مقالات مربوط به قانون ملی و بین المللی ورش،تگی قابل استقبال است. دستورالعمل ها به شرح زیر است:

  • وبلاگ نباید مطالبی را که خارج از حوزه مورد علاقه ما هستند و بدون بررسی دقیق قطعه رد می شوند، نمی پذیرد.
  • آثار ارسالی باید چاپ نشده، معتبر و اثر اصلی نویسنده/نویسندگان باشد.
  • ارسال می تواند در قالب مقالات، نظرات موردی، نظرات و یادداشت های کوتاه در مورد موضوعات ذکر شده در بالا باشد.
  • تالیف مش، ارسالی فقط به 2 (دو) نویسنده محدود می شود.
  • محدودیت کلمه برای مشارکت 1000 تا 1500 است. (به استثنای یادداشت های پای،)
  • موارد ارسالی باید در قالب (docx.) باشد.
  • منابع باید هر جا که لازم باشد، پیوند داده شوند. در صورتی که مطالب ذکر شده منبع آنلاین یا نسخه آنلاین نداشته باشد، باید از یادداشت های پای، استفاده شود (نه پاورقی).
  • متن اصلی: Garamond، اندازه قلم 12، فاصله خطوط 1.5.
  • نکات پای،: Garamond، اندازه قلم 10، فاصله خطوط 1.0. (یادداشت های پای، باید اجتناب شود و به حداقل برسد). سبک استناد: Bluebook 20th Edition.
  • پس از بررسی اولیه، آثار ارسالی برای بررسی سرقت علمی ارسال می‌شوند و تنها تایید می‌شود که در نهایت منتشر می‌شوند. سرقت ادبی نباید بیش از 15% ورودی ارسال باشد و هر سطح سرقت علمی بالاتر از نمره پذیرفته شده منجر به رد صلاحیت مشارکت خواهد شد.

چگونه ارسال کنیم؟

ارسال باید در فرم الکترونیکی به [email protected] تحت ،وان “ارسال: وبلاگ RILJ”. متن نامه باید حاوی مشخصات نویسنده (نام کامل، ترم، دانشگاه و شماره تماس) باشد. لطفاً از ذکر جزئیات نویسنده در مقاله خودداری کنید.

اطلاعات تماس

در صورت هر گونه سوال لطفا تماس بگیرید [email protected]

برای اطلاعات رسمی اینجا را کلیک کنید.


منبع: https://www.lawctopus.com/call-for-blogs-restructuring-and-insolvency-law-journal-rilj-blog-nuals/