وکیل دادگستری در مشهد + شماره تماس و آدرس گروه وکلای دادورزان صلح و سازش-وکیل طلایی

بسیاری از اشخاص بعد از سال ‌ها زندگی مشترک، با همسرشان دچار مشکل می شوند و در این درگیری ‌ها و مشاجرات یک نفر باید آگاه و مطلع به قوانین حقوقی دو طرف دعوا کمک نماید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. با آخرین الحاقات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر قوانین و مقررات قانون مدنی مجله خبری وکالت در کتاب هفتم (ماده های 1034 لغایت 1157 ) و همچنین کتاب هشتم در ماده های 1158 لغایت 1194 و هکتاب نهم در ماده های قانونی 1195 لغایت 1206 به بحث ها و قوانین و قواعد مربوط به دعاوی خانوادگی پرداخته شده است. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند.

گروه وکلای آریامهر با تجربه بالا دارای بهترین وکیل در مشهدبرای پرونده شما می باشد. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های کیفری، خانواده و دادگاه انقلاب، داوری در پرونده های بسیار حقوقی و همچنین مشاور حقوقی شرکت های ساخت و ساز برج های باران در مشهد و … از سوابق ایشان است. بسیار پیش آمده است که افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شده اند.

موکلین و کارشناسان ما اتاق فکری را مختص پرونده شما تشکیل میدهند تا بهترین راه حل را پیدا کنند. مسئولیت وکیل دادگستری در برابر طرف محاکمه، به شکل نظریه سنتی از دیرباز شکل‌گرفته است. تقریبا در تمامی پرونده ها وکیل به جای موکل در دادگاه حاضر می شود، مگر در مواقعی که قاضی درخواست می دهد که فرد شخصا در دادگاه حضور داشته باشد.

  • مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند.
  • در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد.
  • همچنین نسبت به جهزیه , حضانت فرزندان , نفقه فرزندان , نحوه ملاقات فرزندان و وضعیت بارداری و باکره بودن زوجه توافق نمود.
  • اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم.
  • تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

راه اول آزمایش DNA است، این آزمایش نسبیت را از نظر ژنتیکی بررسی می‌کند و صحت آن کاملا تایید شده و درصد خطا در آن کم است، اگرچه از نظر کارشناسان مذهبی این مسئله زمانی مورد تایید است که برای قاضی ثابت شده باشد که ادعای نسبت صحت دارد، برخی از کارشناسان نیز این راه را کاملا باطل می‌دانند. عقد ازدواج پایبندی و تعهدی برای زوجین در پی دارد اما اگر شرایطی به وجود آید که تحمل زندگی مشترک و دوام آن سختی زیاد و مشقت فراوان برای زوجه ایجاد کند به گونه ای که تحمل آن مشکل باشد اصطلاحاً به آن عسر و حرج می گویند. مجازات مرتکب جرم کلاهبرداری مطابق با ماده یک از قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس بعلاوه جزای نقدی (در حق دولت) معادل مالی که مرتکب اخذ کرده است می باشد. امروزه چک بین مردم و در معاملات آنان جای خود را باز کرده است و کمتر کسی برای معاملات خود از پول نقد استفاده کند. علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است .

پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند.

مجموعه حقوقی دادیاران در مشهد

لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد. دادیاران اعتقاد دارد، وکیلی که تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های مرتبط با ان خواهد داشت. چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکلایی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارند تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. اگر شما هم به دنبال بهترین وکلا مشهد هستید، بهتر است از میان گزینه‌هایی که معرفی کردیم یک وکیل مجرب و کاربلد را برای حل پرونده خود انتخاب کنید تا نتیجه‌ای عالی به دست آورید.

وکیل پایه یک دادگستری کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی ، دارای چندین سال سابقه وکالت و همکاری با چندین نهاد دولتی و عیر دولتی ، اخذ حکم آموزش از معاونت دادستانی در خصوص قیومیت و سرپرستی و همکاری با دادسرای ناحیه ۵ مشهد. همچنین ایشان پرونده های موفقی در موضوع طلاق، مهریه، اخذ شناسنامه و… در رزومه حرفه ای خود دارا می باشند. حسین نجفی ، وکیل دادگستری در شهر مشهد ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران دارای پروانه وکالت به شماره ۶۴۸۱۱ از سال ۱۳۹۹ کار وکالت خود را آغاز نموده و جزو یکی از برترین وکلای مشهد بحساب می آید. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر وکالت فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران نیز می باشد که خصوصا در پرونده های مربوط به طلاق و خانواده بسیار می توانند کمک کننده هم باشند همچنین ایشان جزو نخبگان کشوری هستن.

معرفی 5 تا از بهترین وکیل ملکی در رشت ⚖️【آپدیت1401】

و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد. اینجانب سیدفرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد. لذا پس از تماس با اپراتور حقوقی با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد.

مطابق ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی هر یک از اصحاب دعوا برای اقامه یا دفاع از دعوای حداکثر دو نفر وکیل دادگستری انتخاب و معرفی کند وکالت وکیل در دادگاه های حقوقی شهرستان مشهد شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی می باشد. مگر مواردی که موکل آن ها را استثنا کرده باشد و یا توکیل در آن همانند مواردی اقرار، لعان و…. در صورتی که به دنبال یک وکیل خوب مشهد و معتبر هستید لازم است بدانید که یک وکیل دادگستری در مشهد به طور دقیق میداند که در هر پرونده با توجه به نوع و شرایط هر پرونده و دعوی به چه نحوی دادخواست خود را تنظیم کند . این را باید توجه داشت و تأکید کرد که پرونده ها و دعوی تخصص و تبحر لازمه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های است . سلام وعرض احترام جوادخداداده هستم بابیش از18 سال سابقه وکالت درامورمختلف حقوقی وکیفری ،وعلی الخصوص متخصص درپرونده های کیفری ومهاجرتی به سایرکشورهاوهمچنین متخصص درپرونده های مطروحه علیه ثبت احوال واخذتابعیت،خوشحال می شوم بتوانم درمسیرحرفه ای خودمشگل گشای مشکلات شماباشم .

وکیل شرکت در مشهد

همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید. سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. دعوای حقوقی اصولا باید در دادگاهی اقامه می شود که خوانده در آن اقامت دارد البته این اصل استثنائاتی را هم دارد که مهمترین آنها مربوط به دعاوی اموال غیرمنقول می باشد در این نوع دعاوی از قبیل مالکیت،تصرف عدوانی و…. باید دعوا در دادگاهی اقامه شود که مال غیرمنقول در حوزه آن واقع است هرچند که خوانده دعوا در آن حوزه اقامت نداشته باشد. در قوانین و ماده های مقرر شده در خصوص مهریه و نحوه قسط بندی مهریه ، میزان مهریه و یا میزان اقساط مهریه هیچ چیزی وضع نشده است و تماما اختیار تعیین مهریه برای خانم ها را قاضی مربوطه به رسیدگی پرونده شما تعیین می نماید.