وکیل در ایران، شماره وکیل در ایران، انجام امور حقوق خانواده توسط وکیل پایه یک دادگستری دادسو

یکی از با اهمیت ترین ویژگی های بهترین وکیل ایران تعهد داشتن است و زمانی که دفاع از فردی را قبول می کند بایست آن را بهترین شکل محتمل اجرا دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود. به همین سبب بهترین وکیل بایست به بهترین شکل و در کوتاه ترین وقت اجرا دهد تا موکل بتواند به او اطمینان کند. گاهی وقت ها بعضی از اشخاص محتمل از غفلت یک سری اشخاص سوء استفاده کنند و خود را وکیل و یا بهترین وکیل ایران معارفه کنند و پول های زیادی را به عنوان حق الوکاله از انان دریافت کنند.

  • موکل باید تمام تعهداتی را که وکیل در حدود وکالت خود کرده است انجام دهد.
  • وکلای مجموعه دادنیک توانایی انجام انواع پرونده‌های حقوقی، ملکی، کیفری را به صورت تخصصی دارند.
  • با توجه به افزایش آمار مهاجرت دانشجویی در چند سال گذشته، نیاز به تعاملات دانشجوها با دانشگاه‌های ایران بیشتر از گذشته است.
  • از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت.
  • استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود.

نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد.

انواع وکالت[ویرایش]

دادنیک موسسه حقوقی است که به صورت تخصصی امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور را انجام می‌دهد. همه وکلای فعال در این موسسه پایه یک بوده و دارای پروانه وکالت می‌باشند. بر اساس تجربه‌ای که از فعالیت در امور حقوقی ایرانیان خارج از کشور کسب کردیم، متوجه شدیم که یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان خارج از کشور رسیدگی به امور ملکی است. برای مثال فردی که خارج از کشور زندگی می‌کند و قصد دارد خرید، فروش، رهن، اجاره ملک در ایران را انجام دهد.

من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم.

عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است. همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. آیا وکیل شما زمان کافی برای ارائه مشاوره یا رسیدگی به پرونده حقوقی‌تان را دارد؟ شما در ازای مبلغی که به حق‌الزحمه به وکیل پرداخت می‌کنید، باید به او دسترسی داشته باشید و از راهنمایی‌هایش استفاده کنید. بعضا برخی از افراد گلایه می‌کنند که وکیل‌شان زمان کافی برای رسیدگی به پرونده آن‌ها صرف نمی‌کند. این مشکل نیز به خوبی در سامانه جستجوی وکیل دادگستری برطرف شده است. تقویم برنامه زمانی هر وکیل در پروفایل اختصاصی او در معرض دید شما قرار دارد.

طبق بند تصویب شده در قوانین جمهوری اسلامی، ایثارگران و حتی افرادی بسیجی به دلیل عدم توان مالی میتوانند وکیل حمایتی اخذ کنند، این وکلا به اصطلاح رایگان هستند. این وکلا بنا به تشخیص قاضی در اختیار موکلان قرار میگیرند، زمانی که یک موکل به دلایل متفاوت امکان اخذ وکیل را ندارد، قاضی در جهت دفاع از حقوق موکل یک وکیل معاضدتی برای او انتخاب میکند. من ساکن لودوک کانادا هستم و به صورت جدی نیاز به وکیل در ایران دارم. بعد از ثبت نام در سامانه میخک و احراز هویت، باید از طریق قسمت وکالتنامه ها، یک وکالتنامه در سامانه میخک تنظیم کنید و حدود اختیارات وکیل و اطلاعات هویتی وکیل را وارد نمایید و کد رهگیری سامانه میخک را دریافت نمایید. سپس از طریق کنسولگری، وکالتنامه را به صورت حضوری و یا انلاین تایید کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ، با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

به عنوان مثال درباره مشکلات کسب‌وکار باید وکیل مسلط به قانون کار و همچنین در زمینه مشکلات خانوادگی به وکیل خانواده مراجعه کنید. در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای حوزه‌های تخصصی فعالیت هر یک از وکلا در پروفایل اختصاصی آن‌ها درج شده است و به راحتی می‌توانید به دنبال وکیل متخصص مد نظر خود بگردید. اصطلاحی تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری نیز وجود دارد که حتما آن را شنیده‌اید. هر وکیل پس از پایان دوره تحصیلی باید برای ورود در عرصه فعالیت‌های حقوقی و قضایی در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت کند. کسانی که موفق به قبولی در این آزمون می‌شوند، باید در مدت 18 ماه دوره کارآموزی وکالت را پشت سر بگذارند. در صورت طی کردن موفقیت آمیز این دوره به عنوان وکیل پایه یک دادگستری لقب می‌گیرند.

چگونه یک وکیل خوب را برای خود انتخاب کنیم؟

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت.

جناب آقای گودرز افتخار جهرمی

هدف مجموعه وکیل سایا، فراهم کردن زمینه دسترسی همه افراد به بهترین وکلای ایران است. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند. کانون وکلا، مرجعی معتبر جهت ارائه بالاترین مدارک وکالتکارشناسان حقوقی قوه قضاییه در طول زمان کارآموزی خود، حق وکالت در پرونده‌های حقوقی را ندارند. در مقابل، کارآموزان کانون وکلا برای آن ‌که بتوانند بهترین وکیل ایران شوند، باید با رعایت شروط مربوطه نسبت به گرفتن پرونده‌های حقوقی اقدام کرده و از موکلان خود در عرصه‌های مختلف دادگاهی دفاع کنند.

تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید. در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. در رسیدگی به پرونده های خانوادگی به موجب وجود مسائلی از قبیل حفظ آبرو اعضای خانواده و کاهش اضطراب و تنش های وارده به آنها، بهتر است وکیلی را انتخاب کنیم که علاوه بر خصوصیات ذکر شده، توانایی کنترل شرایط و کاهش صدمات وارده به موکل خویش را دارا باشد. در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد. مهم تر از همه، انتخاب بهترین وکیل، جهت پیگیری پرونده های کیفری است.