وکیل در ایران _ انجام انواع امور حقوقی بدون حضور در ایران موسسه حقوقی دادنیک

وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن.

  • با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است.
  • آشنایی با بهترین وکیل ایران باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشیم.
  • مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند.
  • در سامانه جستجوی وکیل آنلاین، می‌توانید تعرفه درخواستی هر یک از وکلا برای مشاوره حقوقی را به راحتی مشاهده کنید.
  • متاسفانه یکی از ویژگی زندگی در این قرن، وجود دغدغه ها و اضطراب و نگرانی می باشد .

خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند.

نحوه همکاری با گروه وکلای آسایش گستران

توجه داشته باشید که وکیلی که در امور خانواده تبحر دارد، نمی‌تواند همزمان پرونده کیفری را هم با همان تبحر انجام دهد. در صورتی که انواع پرونده‌های کیفری مانند سرقت، انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، چک بلامحل و … دارید می‌تواند پرونده خود را به وکلای متخصص این‌کار در دادنیک بسپارید. واقعیت این است که در جوامع امروزی دو دیدگاه کاملا متفاوت در مورد بهترین وکیل در ایران و موقعیت شغلی وکیل دادگستری وجود دارد. در یک دیدگاه، وکلای دادگستری قهرمانانی هستند که برای اجرای عدالت در جامعه قد علم کرده و در این رهگذر، مخاطرات فراوانی را نیز پذیرا شده اند و به تبع این خصلت آرمان خواهی، مسئولیت اخلاقی سنگینی را به دوش می کشند. گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد.

علاوه بر آن، وکلای پایه دو دادگستری از اختیارات کمتری در محاکم حقوقی برخوردار هستند. پرونده‌های مورد دفاعیه آنان نباید از مبلغ مشخصی بالاتر رود یا در پرونده‌های حقوقی غیرمالی همچون اختلافات بر سر اثبات و نفی اصل و نسب، اختلافات نکاح و طلاق و غیره می‌توانند شرکت کنند. نکته حائز اهمیت آن است که اغلب وکیل‌های پایه دو شامل مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه می‌شوند.

مزایا داشتن وکیل در ایران چیست ؟

این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود. آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. ایشان متخصص در دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ملکی، تجاری و … هستند.

ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند.

از دیدگاه دیگر، وکیل دادگستری، وسیله ای است عاریتی در دست موکلین خود، که با پرداخت حق الوكاله به او، حاضر است از هر وسیله ممکن برای پیشرفت مقاصد مشروع و غير مشروع موکلین خود در جریان دادرسیها استفاده نماید. نکته قابل توجه در مورد الزامات ناشی از مقررات قانون وکالت آن است که بخش عمده آنها عنوان تعهد مستقل نداشته، بلکه صرفاً در جهت تضمین حسن اجرای تعهدات اصلی معنا پیدا می کنند. بطوری که می توان آنها را به شرایطی که به منظور تعيين چگونگی اجرای یک قرارداد، به صورت شروط ضمن عقد پیش بینی می شود، تعبير نمود با این تفاوت که شرایط مزبور بدلیل ارتباط آنها با نظام دادرسی، وصف آمره داشته و تخلف ناپذیر است. شهر تهران به سبب داشتن جمعیت بالای اشخاص و هم اینگونه تعداد اکثر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد.