وکیل در ایران _ انجام انواع امور حقوقی بدون حضور در ایران موسسه حقوقی دادنیک-وکیل طلایی

3- بهترین وکیل نمی ‌تواند نسبت به موضوعی که قبلاً به واسطه ی سمت قضایی یا حکمیت (داوری)، در خصوص آن اظهارنظر کتبی نموده است، قبول وکالت نماید. شایع ترین دعاوی کیفری کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، ضرب و جرح عمدی، ترک انفاق و… میباشد که با طرح شکایت در دادسرای محل وقوع جرم اقامه و پیگیری میشود. این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود. در کنار موضوعات کاری که یک وکیل موفق باید دارای تخصص و مهارت باشد، موضوع اخلاقی یک وکیل هم در کارش بسیار مهم می باشد. یک وکیل در شغل خود، باید دارای صبر و تحمل بالایی باشد و خلق و خوی خوبی را داشته باشد، زیرا شغل وکالت دارای زمختی و سرسختی زیادی می باشد و در این مسیر نیاز است تا وکلا آرامش خود را حفظ کرده و صبور باشند تا بهتر بتوانند به کار موکلین خود رسیدگی کنند. متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است.

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. موسسه حقوقی ما متعهد است که وکلای مجرب را برای مشاوره و در اختیار گرفتن پرونده ی شما به شما معارفه کند. برای جلوگیری از هر گونه خطا و اشتباه در اسناد و مدارک مورد نیاز برای تقسیم ارث و پرداخت حداقل مالیات، ما به شما مشاوره می دهیم تا سریعترین راه ممکن جهت انحصار وراثت، تحریر ترکه و تقسیم ترکه انتخاب کنید. منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد . چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد و به عنوان بهترین وکیل در ایران معرفی شده است. ایشان کتاب بایسته های حقوقی را به عنوان نویسنده به چاپ رسانیده است و ویژگی های بارزی که این کتاب دارد این است که، به نکات و ماده های قانون مدنی، قوانین خاص مرتبط با قانون مدنیف شرح آرا وحدت رویه در حقوق اشاراتی می کند و این کتاب در حال حاضر در دانشگاه در مقطع کارشناسی تدریس می شود. آقای دکتر امیرحسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشند. همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند.

  • برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل ایران در سایت برترین وکیل همراه ما باشید.
  • در بیانیه وکلا با تأکید بر این که مسئله امضاکنندگان، تأمین «آزادی و عدالت قضایی» ا‌ست همچنین گفته شده که «خیزش شهروندان ایران، خیزشی برای حقوق و بازگشت به حکومت قانون است».
  • وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر تهران مشغول به فعالیت است.
  • وکلای مجموعه دادنیک می‌توانند انواع امور حقوقی خانواده (مانند طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، مهریه، نفقه و …)، امور انحصار وراثت (وراث خارج از کشور) پرونده کیفری، امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور، امور نظام وظیفه، انواع امور اداری و بانکی را بدون حضور شما در ایران انجام دهند.

از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند. همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. سلام.شما میتونید در صورتی که از وکیل خود راضی نباشید وکیل را طی یک لایحه عزل نمایید.چون وکالت از عقود جایز هست و هرکدام از طرفین میتوانند در صورت تمایل عقد وکالت را برهم بزنند.وکیل حق استعفا در پرونده را دارد و موکل هم حق عزل وکیل خود را دارد. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران⚖️【آپدیت1401】

عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. دفتر وکالت و مشاوره حقوقی گروه وکلای ایران با مدیریت جناب آقای محسن رستگار و همکاری گروهی از وکلای پایه یک دادگستری تهران با هدف قبول وکالت و اعطای مشاوره حقوقی به هموطنان ایرانی سراسر دنیا و خارجیان مقیم ایران تأسیس گردید.

تعریف عقد وکالت :

آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند. ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند. از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند. کلیه امور مربوط به انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور در موسسه دادسو قابل پیگیری و انجام می باشد.

وکالت بهترین وکیل ایران چگونه پایان می یابد؟

من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مجله خبری وکالت مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.