وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران و تهران در همه حوزه ها

دستیابی به موفقیت در پرونده های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن وکیل مجرب می کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. صرفا اشراف به قوانین کافی نیست و برای حصول نتیجه، باید بهترین وکیل را انتخاب نمود. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد.

  • نکته ای که در یکسان نمودن مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکلا توسط این شورا قابل توجه است، تأکید بر جنبه های اخلاقی وکالت از جهت رعایت وقار، امانتداری، صداقت، رازداری و سعی در ارتقاء سطح علمی وکلا می باشد.
  • برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید.
  • هنگامی که اوراق حقوقی توسط وکیل در ایران به نحو احسن تنظیم می شوند و لوایح قضایی و اصل طرح دعوا نیز ایین دادرسی کشور انجام می شوند، متقابلا پیگیری و دفاع در جلسه رسیدگی نیز با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت .
  • بطوری که می توان آنها را به شرایطی که به منظور تعيين چگونگی اجرای یک قرارداد، به صورت شروط ضمن عقد پیش بینی می شود، تعبير نمود با این تفاوت که شرایط مزبور بدلیل ارتباط آنها با نظام دادرسی، وصف آمره داشته و تخلف ناپذیر است.

استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود. لذا جامعه‌ای که استقلال و حریت وکیل را پاس بدارد جامعه‌ای استاندارد و رو به تعالی‌ است. کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند. چون وکیل زبان گویای قانون است روزبه‌روز درصدد تخدیش جایگاه و استقلال این نهاد دیرپا و مانا هستند؛ لذا برای اصلاح نابرابری‌ها و اجرای قانون و عدالت نیازمند حضور و نقش مؤثر نهاد وکالت در جامعه هستیم. همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید. شما برای وکالت دادن به وکیل باید با ایشان جلسه به صورت آنلاین داشته باشید تا توضیحات لازم در خصوص پرونده را ارائه دهید.

چرا وکیل سایا بهترین انتخاب است؟

وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است. همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است. باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود. فراموش نکنید که در حالت عادی برای بررسی رزومه این تعداد از وکلا باید ساعت‌ها و روزها وقت صرف کنید؛ ولی همه چیز در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای به سادگی آب خوردن و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. با بررسی رزومه و سابقه کاری یک وکیل می‌توان به ارزیابی خوبی از کیفیت کاری او دست پیدا کرد. طبیعی است که اگر تعداد زیادی از موکلان از یک وکیل اظهار رضایت کنند، می‌توان به او اعتماد کرد.

اگر مرد طلاق ندهد زن میتواند طلاق بگیرد؟

لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند.

شما از طریق سایت عدل و حق می توانید با مناسب ترین هزینه به حل مشکلات حقوقی بپردازید. با استفاده از وکیل در ایران میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد. منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد . چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد.