وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09151186862 وکیل حقوقی در مشهد-وکیل طلایی

قبل از بیان ویژگی‌های یک وکیل خوب، بهتر است بدانید که ما انواع مختلفی از وکلا را در کشور داریم که با توجه به تخصص و حیطه‌ کاری آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی عبارت است ازوکیل حقوقی، وکیل تخصصی، وکیل خانواده، وکیل مهاجرت، وکیل ملکی، وکیل امور قراردادها، وکیل چک و سفته،وکیل کیفری، وکیل شرکت‌‎ها و … . لازم است که شما با توجه به نوع مشکل خود به وکیل متخصص در آن زمینه مراجعه و با او قرارداد وکالت ببندید. آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند. وکالت از مشاغل ضروری هر اجتماعی می باشد، هر کجا که انسان ها باهم تعاملات فراوانی دارند وجود وکیل برای جلوگیری از هرگونه دعاوی حقوقی و کیفری الزامی می باشد. شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد.

  • اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید.
  • شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد.
  • در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند.
  • به همین دلیل، تمام جستجوهای اینترنتی زنان در بحث جدایی زوجین، یافتن بهترین وکیل خانم برای طلاق یا بهترین وکیل مهریه در مشهد است.

از این رو ممکن است خیلی‌ها هنگام انتخاب بهترین وکیل مشهد دچار سردرگمی شوند. در واقع افرادی که با ویژگی‌های یک وکیل نمونه آشنا باشند، انتخاب راحت‌ تری خواهند داشت. بنده دنبال وکیل مشهد بودم که این مقاله رو دیدم و به وکیل آقای ابراهیمی مهر زنگ زدم و وکالت بهشون دادم و مشکل حقوقی ما رو حل کردند. خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم. اگر زوجین هنگام صدور حکم طلاق توافقی، حق تجدیدنظر را از خود سلب کرده باشند، با توجه به لزوم اجرای احکام قانونی به درخواست محکوم‌له، در نتیجه اجرای حکم مانند احکام درخواست یک‌طرفه زوجین قابل اجرا است.

در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد. طبق قانون مجازات اسلامی‌حکم رابطه نامشروع با دختر باکره اعدام است، اگر دختر به سن بلوغ رسیده باشد و رابطه جنسی با میل دو طرف صورت گرفته باشد حکم زنا برای طرفین صادر خواهد شد. در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد. از نظر علمی ‌هر نوع آسیب دیدگی پرده بکارت حتی در اثر تصادف باعث می‌شود دختر باکره نامیده نشود، از نظر فقهی نیز بعد از اولین رابطه جنسی و دخول دختر دیگر باکره نیست حتی اگر این رابطه شرعی نباشد. نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود.

بهترین وکیل شهرکرد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

منظور از حکم جلب در قضیه مهریه زمانی است که زوج در هنگام اعلام حکم مالی ندارد که پرداخت کند و توانایی فراهم کردن آن را نیز در زمان صدور حکم ندارد، بنابراین قاضی حکم به جلب و زندان وی خواهد داد. دادیاران شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی با وکیل حقوقی در مشهد ارتباط برقرار کنید. مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی و اینترنتی(بستر وب) و نرم افزار واتس اپ انجام میگیرد.

وکیل طلاق در مشهد

سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است. سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است. ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند.

جهت آشنایی با شرکت‌های تجاری و نحوه تشکیل شرکت ها، نحوه مدیریت شرکت، مدیر شرکت، انحلال شرکت، ورشکستگی شرکت، مسولیت شرکا در شرکت با موسسه حقوقی و داوری حق جویان تماس بگیرید. براساس ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی طلاق خلع آن است که زن به واسطه کراهتی که از شوهر دارد در مقابل مالی که به او می دهد طلاق می گیرد اعم از اینکه مال مزبور عین مهر، معادل آن، یا بیشتر یا کمتر از مهریه باشد. مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش سه ماه از تاریخ صدور است، و اگر تا پایان آن مدت، طرفین یا یکی از آن ها جهت ثبت به دفترخانه مراجعه نکند، گواهی مذکور از درجه اعتبار ساقط است. چنانچه مرد از اجرای حکم قطعی توافقی انصراف دهد، به دلیل این‌که حق طلاق با مرد و به صورت یک‌طرف است، در نتیجه زوجه بدون اثبات دلایل موجه که شامل عسر و حرج، تحقق شروط ضمن عقد می‌شود، نمی‌تواند طلاق بگیرد. تمام شرایط مالی و غیرمالی مربوط به عقد نیز با توجه به توافق زوجین منظور می‌گردد که حدود ۳۰ درصد از کل پرونده‌های طلاق در محاکم را شامل می‌شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد.

تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

از رزومه ایشان میتوان سابقه وکالت در دفترحمایت حقوقی قضایی ایثارگران و بسیجیان سپاه نام برد ، ایشان دانش پژوه مقطع دکتری حقوق خصوصی بوده و بنیان گذار سامانه وکیل نوین که یکی از معتبر ترین سامانه های وکالتی است از سال ۱۳۹۵ نام برد . ۸.۱۳ راه امید سامانه معرفی وکیل با شناسایی وکلای خبره پس از احراز هویت و مدارک و ثبت نام وکلای مذکور متناسب با پرونده شما وکیل خبره ای که در نظر سنجی های موکلین بالاترین امتیاز را کسب نموده است به شما معرفی میگردد . وکلا به دلیل موقعیت شغلی خود و نوع پرونده موکلشان، در جریان بسیاری از مسائل و موضوعات شخصی آن‌ها قرار می‌گیرند. پس لازم است که هر وکیل خوبی آن‌قدر مورد اعتماد موکلش باشد که وی هیچ نگرانی‌ای از افشا شدن رازها و اسرار شخصی و مورد سوءاستفاده قرارگرفتن از طریق آن‌ها را نداشته باشد.

وکیل مواد مخدر در مشهد

با توجه به اینکه چندین سال است خدمتگزار هموطنان عزیزمان می باشیم به تجربه ثابت شده است که عدم توجه به کار گروهی و تخصصی و نبودن مجموعه های منسجم و عدم همکاری در حوزه های حقوقی کشور اسباب اطاله ی دادرسی و تضییع حقوق مردم را فراهم آورده. اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال مجله خبری وکالت هستید با ما تماس بگیرید. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند.

چنانچه نمی دانید با کدامیک از وکلای ذیل در شهر مشهد متناسب با پرونده خود قرارداد ببندید با شماره۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷–۰۵۱۳۶۱۴۰۰۰۰تماس بگیرید علاوه بر مشاوره حقوقی به وکیل متخصص در مشهد ارجاع داده می شوید . زمانی که دچار مشکل حقوقی، کیفری ملکی و … می شوید، بهترین کار مشاوره با وکیل متخصص است، وکیل خوب در مشهد با تجربه ای که دارد بهترین وکم هزینه ترین راه را برای حل مشکل شما ارائه می دهد. به طوری که در زمان کمی به نتیجه برسید پس اگر به تنهایی نتوانستید مشکل را برطرف کنید باید وکالت پرونده را به وکیل سپرده و مشاهده روند رسیدگی به آن باشید. انتخاب وکیل کاملا اختیاری است و هیچ دادگاهی نمی تواند فردی را مجبور به داشتن وکیل کند. اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود.