پنجشنبه، 29 دسامبر 2022 – چقدر جذاب


پنجشنبه 29 دسامبر 2022

«مخالفت مهاجرت گورسچ دیدگاه‌های مربوط به محدودیت‌های کووید را بازتاب می‌دهد»: مدیسون الدر از قانون بلومبرگ است این گزارش.

نوشته شده در 1:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«فیلی دی‌آی ،ی کراسنر استدلال می‌کند که دادگاه‌ها باید برای جلوگیری از محاکمه استیضاح او وارد عمل شوند. وکلای کراسنر از قضات دادگاه مش، المنافع خواستند تا استیضاح جاری را از نظر قانونی بی اساس اعلام کنند. وکلای قوه مقننه گفتند که این روند از نظر قانون اساسی صحیح است. کریس پالمر از The Philadelphia Inquirer دارد این گزارش.

و بروک شولتز از آسوشیتدپرس گزارش می دهد که “احتیاط قضات در مورد تفکیک قوا در پرونده استیضاح

نوشته شده در 1:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«بایدن با نامزدهای مختلف قضایی از ترامپ و اوباما پیشی گرفت» سونگ مین کیم و کالین لانگ از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:08 توسط هوارد باشمن



“دانشجویان هاروارد نگران حکم دادگاه عالی ایالات متحده در مورد اقدام مثبت هستند”: م، لارکین داشت این بخش صوتی در پخش دیروز برنامه “اینجا و اکنون” WBUR.

نوشته شده در 12:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«حکومت کیت براون 5 قاضی از جمله 2 قاضی را برای دادگاه عالی اورگان منصوب می کند. کاتالینا گایتان از The Oregonian دارد این گزارش.

ویتنی وودورث از Salem Stateman Journal مقاله ای با ،وان “فرماندار کیت براون، پیش از ، سمت، پنج قاضی جدید را منصوب می کند

و لورن داک از پخش عمومی اورگان گزارش می دهد که “براون 2 قاضی دادگاه عالی اورگان را در آ،ین روزهای خود به ،وان فرماندار منصوب می کند

نوشته شده در 11:30 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی محافظه کار بار دیگر به ،وان تهدیدی برای برنامه بایدن در سال 2023 ظاهر می شود. دادگاه قرار است در شش ماه آینده در مورد یک سری از پرونده های برجسته، از جمله درخواست بایدن برای احیای طرح بخشش وام دانشجویی خود، حکم صادر کند. لارنس هرلی از NBC News دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:23 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/29/#196456