چگونه بفهمم که در وصیت نامه ذینفع هستم؟


وقتی ،ی می میرد، ممکن است چند شگفتی را پشت سر بگذارد، ی،ی اینکه چه ،ی دارایی او را به ارث می برد.

این اتفاق زم، افتاد که دیک رابینسون، مدیر عامل ناشر کتاب کودکان اسکو،تیک، کنترل این شرکت 1.2 میلیارد دلاری را بر عهده گرفت به افسر ارشد استراتژی اسکو،تیک (همچنین دوست دخترش) به جای فرزندان، خواهر و برادرها و همسر سابقش که با آنها روابط دوستانه داشت.

شخصی که وصیت می کند، به نام “وصی”، ذینفعان خود را شناسایی می کند و به آنها هدایایی خاص مانند پول، املاک یا اموال شخصی می دهد. یا آنها ذینفعان را برای سهیم شدن در کل دارایی تعیین می کنند. با این حال، وصیت‌کننده اغلب به ذینفعان نمی‌گوید که چه ،، هستند و چه چیزی ممکن است به ،وان هدیه دریافت کنند، که «وصیت» نامیده می‌شود.

واضح است که خانواده رابینسون نمی‌دانستند که این تجارت را به ارث نخواهند برد.

وقتی ،ی بمیرد چه اتفاقی برای وصیت نامه می افتد؟

وصیت نامه یک دادرسی است که توسط دادگاه در مورد دارایی شخصی اداره می شود. هنگامی که شخصی فوت می کند، آ،ین وصیت نامه او در دادگاهی که متوفی (به نام متوفی) در آن زندگی می کرده است، وارد می شود. دادگاه یک نماینده یا مجری شخصی (معمولاً شخصی که در وصیت نامه ذکر شده است) را برای اداره دارایی تعیین می کند.

وظیفه نماینده شخصی این است که یک وصیت نامه را به ذینفعان اعلام کند.

اگر من یک ذینفع باشم چگونه به من اطلاع داده می شود؟

ممکن است تصاویری از خانواده ها و دوست، داشته باشید که برای خواندن وصیت نامه جمع شده اند. که کاملاً یک است ترانه دراماتیک هالیوود. خواندن وصیت نامه توسط وکیل زم، آغاز شد که نرخ بی سوادی بالا بود و اعضای خانواده در نزدیکی یکدیگر زندگی می ،د. اکنون منسوخ شده است زیرا ا،ر ذینفعان می توانند بخوانند و وکلا می توانند به راحتی نسخه هایی از وصیت نامه را در اختیار آنها قرار دهند. به طور معمول، ممکن است نامه ای تایید شده از نماینده شخصی دریافت کنید که به شما اطلاع می دهد که شما ذینفع هستید. با این حال، همیشه می تو،د با وکیل املاک تماس بگیرید تا وصیت نامه را برای شما توضیح دهد.

چه زم، به من اطلاع داده می شود؟

به طور معمول، یک نماینده شخصی باید ظرف 90 روز پس از ارائه وصیت نامه به ذینفعان نامبرده اطلاع دهد. نماینده شخصی در صورت وجود اعتماد باید ظرف 60 روز به ذینفعان اطلاع دهد. اگر ذینفع هستید و اخطار دریافت نکردید، با یک وکیل برنامه ریزی املاک در نزدیکی خود تماس بگیرید تا از مشاوره حقوقی و نمایندگی منافع خود استفاده کنید.

چه ،ی یک نسخه از وصیت نامه می گیرد؟

اعضای خانواده (ورثه قانونی) و ذینفعان می توانند یک نسخه از وصیت نامه و همچنین وکلای املاک، نمایندگان شخصی، معتمدین و حسابداران را دریافت کنند.

اگر نسخه ای از وصیت نامه را دریافت نکنم چه می شود؟

وصیت نامه یک سابقه عمومی است. هنگامی که یک نماینده شخصی وصیت نامه را در دادگاه وصیت نامه ثبت می کند، به یک سند عمومی تبدیل می شود. شما می تو،د یک نسخه از آن را از دادگاه وثیقه ای که متوفی در آن ،ن بوده است درخواست کنید. برای یافتن نسخه ای از وصیت نامه، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • دادگاه وثیقه را در شهرست، که متوفی در آن اقامت داشته است، قرار دهید.
  • برای یافتن هرگونه سوابق آنلاین وصیت نامه، در وب سایت منشی شهرستان برای نام متوفی جستجو کنید.
  • با دفتر شهرستان تماس بگیرید و یک نسخه از وصیت نامه متوفی را درخواست کنید. ممکن است هزینه ای اعمال شود.

از طرف دیگر، می‌تو،د از دادگاه بپرسید که آیا می‌خواهید در هنگام تنظیم وصیت نامه، اخطار دهید. به ،وان مثال، بر اساس قانون ایالت فلوریدا، یک طرف ذینفع می‌تواند پیش از شروع رسیدگی به پرونده، یک اخطار در فلوریدا برای دریافت اخطار ثبت کند. شخص ذینفع ،ی است که انتظار دارد چیزی از یک دارایی دریافت کند، مانند یکی از اقوام یا طلبکار. سایر حوزه های قضایی روش های مشابهی برای درخواست اخطار دارند.

اگر من در اراده نباشم چه؟

اگر انتظار داشتید ارثی دریافت کنید و نامی از شما در وصیتنامه ذکر نشده باشد، ممکن است بتو،د وصیت نامه را در صورت داشتن حق اعتراض در دادگاه به چالش بکشید. با این حال، این یک فرآیند دشوار و پیچیده است. و در صورت عدم وجود وصیت یا باطل بودن وصیت، محكمه موروثی را موروثی بدون وصیت می داند. سپس قو،ن بی‌وصیتی ایالتی بر افرادی که می‌توانند ارث ببرند، حاکم است.

چه زم، می توانم انتظار داشته باشم که ارث خود را دریافت کنم؟

روند وثیقه برای یک ملک ساده می تواند از چند ماه تا دو سال متغیر باشد. در طول اداره دارایی، نماینده شخصی دارایی های دارایی را فهرست می کند، به طلبکاران پرداخت می کند و مابقی را به ذینفعان دارایی می دهد. اگر دعوای حقوقی وجود داشته باشد، محاکمه می تواند سال ها طول بکشد. حل و فصل املاک پرنس نوازنده شش سال طول کشید (توجه داشته باشید: او وصیت نامه ای نداشت). وقتی وصیت می‌کنید، وصیت‌نامه فرآیندی ساده‌تر است، بنابراین اگر اراده داشته باشید به نفع خانواده‌تان است.

آیا در صورت عدم اراده می توانم از راه های دیگر بهره ببرم؟

اگر در وصیت نامه ای ذینفع نامشخص نیستید، همچنان می تو،د ذینفع باشید. پول و دارایی می تواند خارج از اراده بگذرد. به ،وان مثال، یکی از عزیزان ممکن است شما را به ،وان ذینفع یک حساب بانکی، بیمه نامه عمر یا اعتماد معرفی کند.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/،w-do-i-know-if-i-am-a-beneficiary-in-a-will/